Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 17:35

Leuk die bloemen :D

Ik heb twee wandelingen gehad vandaag. Vanochtend een rondje in de miezer en vanmiddag met pony een rondje, toen was het wel droog :)

Gisteren voor het eerst in maanden hardgelopen (ik heb nog steeds stille hoop dat mijn lichaam ineens wel weer mee wil werken :') ) en vandaag dus spierpijn :+ En dat van maar 3,5 km gisteren

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 18:55

Ik heb wederom genoten van jullie foto's van jullie prachtige wandelingen!
De weersverwachting is niet al te best helaas voor de komende week, hopelijk kan er toch nog iets gewandeld worden!

Hier de afgelopen dagen vooral wandeling rondom eigen dorp gemaakt en daarbij weinig interessants tegengekomen om vast te leggen :')
Dus ik heb wel mee gelezen maar zelf weinig te melden, heb veel op de step gestaan, daar dan weer wel :')

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:34

Hier ook weinig spannende wandelingen, veel vanuit huis gelopen.
Maar vandaag even de oppashond van een kennis een rondje meegenomen, kennis had beginnende migraine, dus of ik de hond even mee wilde nemen. Tuuuuurlijk!
Ik moest erg inzoomen, maar deze pipo kwamen we tegen onderweg. Bleef als een standbeeld zitten :)
Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:47

Wat een leuke pipo haha

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 09:52

Morning! Regen op komst en vroeg wakker...ik ben dus maar vast voor het werk gaan lopen. Zag de lucht in de verte al mooi kleuren dus ging om 7 uur al op pad. En wat was het mooi, het was echt maar heel kort deze kleuren voor dat het bewolkt werd. In ieder geval 6,7 kilometer vandaag.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:07

Prachtig! Lekker begin van je dag zo.

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:09

Mooi, faringo.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:13

Prachtige foto's Faringo.

Goof jij had het over het authentieke van mijn foto's dat je dat zo mooi vindt, dat is ook precies wat ik zelf zo mooi vind aan deze regio. Ik was verrast dus door je opmerking, omdat je daarmee voor mij de spijker op zijn kop sloeg met wat hier zo mooi is..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:57

Faringo, wat een kleuren, prachtig!

Pien, ja klopt. Ik houd van dat oude, dat echte. Ik ga op vakantie ook altijd graag touren over de kleine weggetjes, door de eeuwenoude dorpjes. Daar waar de huizen al generaties mensen hebben zien komen en gaan en waar nooit iets aan veranderd is. Mooi vind ik dat.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:59

Ik was vanmorgen enorm blij; ik heb voor het eerst in meer dan een jaar (denk ik) weer reeën gezien in het Mastbos. Op 3 verschillende plekken notabene <3
Ik heb het in het afgelopen jaar niet zo rustig mee gemaakt als vanmorgen, het was weer ouderwets stil en wow, wat heb ik dat gemist!
Kortom; ik heb flink genoten!

Afbeelding

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:21

Faringo mooie lucht! Mooie sfeerplaatjes geeft dat.

Goof mooi! Hoe is het nu met je?

Ik ben maandag in m'n pauze gaan skeeleren in plaats van wandelen. Wil ik toch vaker doen. Was zo fijn.
Gisteren klein rondje in m'n pauze en in de avond met pony.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:53

Hele mooie foto's Goof en wat fijn om weer reeën te zien. Ik ben echt nog maar 1x in het Mastbos geweest. Misschien volgende week even heen rijden op m'n vrije vrijdag.

Leuk ook Mandy een rondje op skeelers. Dat heb ik ook heel lang niet gedaan. Heb ze niet eens meer.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:55

Wild zien is zoo gaaf. Leuk Goof.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 15:28

Wauw wat een prachtige lucht Faringo! Dan begint je dag echt met een geluksmomentje gevoel!

Goof schreef:
Faringo, wat een kleuren, prachtig!

Pien, ja klopt. Ik houd van dat oude, dat echte. Ik ga op vakantie ook altijd graag touren over de kleine weggetjes, door de eeuwenoude dorpjes. Daar waar de huizen al generaties mensen hebben zien komen en gaan en waar nooit iets aan veranderd is. Mooi vind ik dat.

Wij houden hier ook echt van, we gaan op vakantie er dan ook altijd graag op uit om van alles te zien!
Beetje geschiedenis/cultuur snuiven heerlijk!

Ook voor jou zijn geluksmomentje op de ochtend Goof! Heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 15:42

Je komt dan vaak ook heel bijzondere dingen tegen die niet in de Lonely Planets van deze wereld staan. := Ik heb inmiddels al regelmatig gehad dat ik ergens bij "dé" bezienswaardigheid kom en denk: is dit het nu? omdat ik al foto's gezien heb die vele malen mooier zijn en waarop je al die andere toeristen niet ziet, terwijl ik dan ergens in een achterafstraatje iets heel kleins zie dat me echt bijblijft.

Mooi voorbeeld daarvan vind ik Avebury en Stonehenge. Stonehenge vond ik eigenlijk nogal tegenvallen, zeker voor het geld dat we ervoor betaalden, terwijl ik Avebury echt zo'n hidden gem vond.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 17:23

Mandyy schreef:
Goof mooi! Hoe is het nu met je?

Ja wisselend eigenlijk. Fysiek en conditioneel voel ik me beter, fysio gaat goed en je ziet het ook aan mijn wandelen. 3 uur haal ik nog niet, maar deze 2 uur ging prima. Maar nu ik fysiek meer doe en weer meer op werk aanwezig ben, merk ik dat ik enorm overprikkeld raak, concentratieproblemen heb en daardoor supermoe wordt. En dat maakt weer dat werken dus niet goed gaat (ik geef ook nog steeds geen les). Ben gisteren gestart bij een psychosomatische therapeut die met mij gaat kijken naar belasting/ belastbaarheid en alles weer in balans krijgen. Ben onwijs blij dat ik weer wat kan wandelen, maar ik houd van mijn werk en ik wil zo graag weer gewoon meedraaien <3
Lief dat je het vraagt!!

Faringo schreef:
Hele mooie foto's Goof en wat fijn om weer reeën te zien. Ik ben echt nog maar 1x in het Mastbos geweest. Misschien volgende week even heen rijden op m'n vrije vrijdag.

Weet niet waar je vandaan komt, maar het is inderdaad wel leuk om een keer te gaan wandelen. het is niet heel groot, maar je kan er zeker leuk uit de voeten en rondom het bos kan je wel ergens een koffie'tje ofzo halen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 17:31

Oei Goof, die covid heeft er bij jou toch wel echt ingehakt. Pffff, ik zal blij zijn als het echt weer goed gaat. 3 uur wandelen is ook wel lang hoor. Per ongeluk had ik dat hier vorige week, maar eigenlijk vind ik dat als ik alleen ben veels te ver daar ik dan ook een hoog tempo heb. Met de rainbow wariors wordt er toch meer gekwekt.

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 17:35

Ik ben vandaag naar het Roosendaalse veld geweest.
Veluwe.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Brandtoren
Afbeelding
Emma piramide
Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 17:49

Mooi en ook wel een typisch landschap. Wat kaal en zo. Apart en leuk.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 17:54

Mooi stuk Lizard. Ook van die grauwe foto's net als ik. Het weer was ook niks he vandaag.

Nou Pien, ik loop die 3 uur in mijn uppie in mijn eigen tempo. Als ik met een vriendin ga en ik praat tijdens het lopen vind ik dat ook veel vermoeiender hoor.

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 18:04

Moet gaan beginnen met wandelen ivm gezondheid. Door mijn werk en de lange dagen die ik tot voor kort maakte is dat (wandelen) er nooit van gekomen. Ga beginnen met kleine stukjes in de wijk.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 18:10

Ik snap je helemaal Goof. Frustrerend hoor. :(:)
Hopelijk kan de psychosomatische therapeut je goed helpen.

Lizard dat ziet er mooi uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 18:22

Goof: :knuffel: Hopelijk zet de psychosomatische therapie zoden aan de dijk voor je!

Mooie foto's, lizard! Inderdaad grauw, maar wel een mooi gebied!

Ik heb vandaag eindelijk weer wat energie over om te wandelen, is het van dat butweer. -O- Naja, toch maar even naar buiten, ik moet sowieso wat spullen ophalen voor de vogels.

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 18:49

LadyAnna schreef:
Moet gaan beginnen met wandelen ivm gezondheid. Door mijn werk en de lange dagen die ik tot voor kort maakte is dat (wandelen) er nooit van gekomen. Ga beginnen met kleine stukjes in de wijk.

Begonnen met de app Ommetje. Kan je max 2u mee lopen. Voor de grotere afstanden pak ik strava

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 19:49

Ja er is niks aan buiten nu.
Ik moest van mezelf net wandelen want mijn nek er schouders zaten helemaal vast.
Dus 6,5 km in de regen gewandeld.... het was voor een goed doel haha