Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiiNd_Y schreef:Gellak kun je prima jezelf aanleren. Met verlenging is inderdaad een ander verhaal.
Ik heb ook geen papiertje voor gellak. Ben met 10 euro begonnen voor een gellak behandeling, nu neem ik 12 euro. Doe het nu een jaar.
LiiNd_Y schreef:Gellak kun je prima jezelf aanleren. Met verlenging is inderdaad een ander verhaal.
Ik heb ook geen papiertje voor gellak. Ben met 10 euro begonnen voor een gellak behandeling, nu neem ik 12 euro. Doe het nu een jaar.
De eerste maanden heb ik het voornamelijk bij mezelf gedaan. In juni kreeg ik echt klanten, terwijl ik dus in januari al begonnen was.
LadyMadonna schreef:LiiNd_Y schreef:Gellak kun je prima jezelf aanleren. Met verlenging is inderdaad een ander verhaal.
De eerste maanden heb ik het voornamelijk bij mezelf gedaan. In juni kreeg ik echt klanten, terwijl ik dus in januari al begonnen was.
Voor die prijs leg je er toch op toe? Tenzij je geen belasting afdraagt misschien...
Cinnepin schreef:LiiNd_Y schreef:Gellak kun je prima jezelf aanleren. Met verlenging is inderdaad een ander verhaal.
Ok, dus jij denkt dat dat ik wel met 3,50 kan beginnen?
Een workshop wil ik best volgen hoor in de buurt. Die zijn betaalbaar.
Maar een hele opleiding om alleen maar gewoon gellak aan te brengen zie ik ook niet zitten en lijkt me ook niet nodig. Mensen met nagelproblemen kunnen dan uiteraard niet bij mij terecht.
LadyMadonna schreef:LiiNd_Y schreef:Gellak kun je prima jezelf aanleren. Met verlenging is inderdaad een ander verhaal.
Voor die prijs leg je er toch op toe? Tenzij je geen belasting afdraagt misschien...
Mars schreef:Natuurlijk dat is ook zo. Die afweging zal ieder voor zich maken en precies daarom zet ik geen gel op anderen.
ik denk zo: zodra mensen betalen verwachten ze ook terecht een bepaalde service en komen ze wel aan de deur als iets fout gaat. Zelfs al vraag je maar 5 euro. Als je dat niet kan bieden of oplossen moet je geen geld vragen.