Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

ik heb alleen net een week buikgriep gehad en nog steeds een beetje slap.. Iemand ervaring mee?
probeer vandaag iig goed te eten en morgen ook goed ontbijten, ik heb een huge blik energydrink gekocht voor de nodige suikers
Nemen jullie ook eten/drinken mee voor tijdens het zetten? Geen idee of dat mag ivm de hygiëne?
.. Kei weinig ik weet het maar m'n lichaam heeft echt geen trek in meer
Warboel schreef:14 mei ben ik weer aan de beurt! Bij Robbin die tatoeëerd bij Antiek Tattoo in Amsterdam.
Deze wordt het. De klaprozen worden rooden komt op m'n rechter onderarm.
https://m.facebook.com/1439820526236484 ... &source=42
dit is echt zo prachtig! Ben niet zo van de uitwerking maar het design, echt geweldig
Tinkerloos schreef:Niet mijn smaak Warboel.
Vind het niet mooi eigenlijk.
(Gelukkig dat smaken verschillen!)
Vind ik ook niet erg. Als ik 'm zelf maar mooi vind
wat heb jij trouwens een vette sleeve! Die kleuren 
) dus zocht al een hele tijd naar een toffe tattoo met een kleine hint daar naartoe. Twijfelde eerst over een dieren schedeltje maar toen zag ik deze, en vond 'm gelijk onwijs tof. Extra leuk is dat ik vroeger altijd onwijs aangetrokken werd door klaprozen. Was altijd heel "stoer" en wilde niks van bloemen weten, alleen klaprozen
ik hou van geometrie.Warboel schreef:Dank je wel.wat heb jij trouwens een vette sleeve! Die kleuren
bliver schreef:zijn er hier mensen die echt bijna out gingen van de pijn oid? Ik heb een hele hoge pijngrens dus denk niet dat dat bij mij gaat gebeuren hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig. Ik heb volgens zeggen een nogal pijnljke plek uitgekozen, in mn zij.![]()
Krijg er iets moois voor terug!
Emmaa_ schreef:Absoluut! Maar als je van tevoren tegen jezelf zegt dat het echt helemaal geen pijn gaat doen en dat je een super hoge pijn grens hebt gaat het echt tegenvallen
Ik ga van het ergste uit juist