[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bliver

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:56

Hai mensen, Ik meld me ook even.

Ik ga aanstaande vrijdag een tatoo laten zetten. Ik weet wat ik wil hoor maar wil het liefst thuis al de tekst in de juiste letterype hebben. Ik heb wel wat met word gekeken maar dat is net niet wat ik wil. Bestaat er geen website ergens waar je de tekst zelf kan bewerken qua lettertype? Degene die hem zet kan het uiteraard ook maar liefst vergelijk ik het gewoon thuis al zodat ik niet daar eerst uur zit te wachten omdat hij nog moet tekenen

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:00

@Bowena tijdens het zetten heb ik eigenlijk nooit zo heel veel pijn.. Die komt bij mij echt pas erna geloof ik. Heb die nacht bijna niet geslapen. Maar die 5,5 zitten ging op zich prima :').
Maar wel balen zeg! Bij wie zou je gaan?

@Bliver volgens mij heb ik ooit zo'n lettertype van DaFont gehaald.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:09

@Poess91 Oh dat valt dan gelukkig nog mee haha. Vind jou wel een bikkel hoor! Ik kan slecht lang stilzitten door lichamelijke problematiek dus dat word nog lachen :')
Dat de pijn erna kwam geloof ik graag!! Maar goed, no pain no gain zeggen ze he :D

Ik ga bij Tony B bij Eastside Tattoo in Enschede. Ach, nu heb ik 8 maanden de tijd om te sparen en me mentaal voor te bereiden :D

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:47

@ Bliver: moet je ff googlen op fonts free oid, krijg je zat sites!

Ik ben morgen aan de beurt :):) ik heb alleen net een week buikgriep gehad en nog steeds een beetje slap.. Iemand ervaring mee? :') probeer vandaag iig goed te eten en morgen ook goed ontbijten, ik heb een huge blik energydrink gekocht voor de nodige suikers :D Nemen jullie ook eten/drinken mee voor tijdens het zetten? Geen idee of dat mag ivm de hygiëne?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:52

Ik neem altijd mijn bammetjes mee. Dan nemen we even 15 minuten pauze om te eten en voor koffie.
Moet ook wel met sessies van 5 uur.
Ik ontbijt al nooit en als ik getatoeëerd moet worden ben ik zenuwachtig en kan ik al helemaal geen hap door mijn keel krijgen in de ochtend.
Dus dan eet ik bij de tatoeëerder.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:57

Uhm bij m'n sessies van 5 tot 6 uur eet ik meestal 2 tosti's voor we beginnen. En drink ik alleen tussendoor 5 slokjes cola ofzo :').. Kei weinig ik weet het maar m'n lichaam heeft echt geen trek in meer

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:58

Ik ben dus totaaal niet zenuwachtig _O- Iedereen vraagt: Ben je zenuwachtig? Maar nee, helemaal niet. Terwijl het mijn eerste is en ik drie uur moet zitten :')

Ik zorg wel dat ik goed eet van te voren en voor de zekerheid wat mee neem, voor als we een pauze doen.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 13:06

Thanks Karlijn en Poes91. Ik heb het gevonden!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 13:53

Vorig jaar juni heb ik mijn eerste tattoo laten zetten.
Op dit moment zit ik echt in een paasei periode, maar ik krijg zo ontzettend veel steun van mijn lieve vriendinnen dat er langzaam een nieuw tattoo-idee ontstaat. Vriendschap is zo ontzettend belangrijk, anders was ik allang ingestort... Ben benieuwd of er ook iets concreets uit gaat rollen.

Zijn er hier mensen met tattoos met het thema vriendschap?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 20:03

Ik probeer tijdens het zetten wel altijd iets in mijn tas te hebben, sowieso een blikje cola voor na het zetten en meestal ook wel tijdens. Heb bij m'n eerst twee tattoos twee uur gezeten, maar beide keren geen pauze genomen. Liever even in 1 keer door dan dat ik weer opnieuw die weerstand tegen de pijn moet opbouwen :+

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:08

Warboel schreef:
14 mei ben ik weer aan de beurt! Bij Robbin die tatoeëerd bij Antiek Tattoo in Amsterdam.

Deze wordt het. De klaprozen worden rood :) en komt op m'n rechter onderarm.
https://m.facebook.com/1439820526236484 ... &source=42

Oh my :oo dit is echt zo prachtig! Ben niet zo van de uitwerking maar het design, echt geweldig <3

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:14

Ballinnn heeft weer even de spot met "standaard" tattoos :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:29

Tinkerloos schreef:
Niet mijn smaak Warboel.
Vind het niet mooi eigenlijk.
(Gelukkig dat smaken verschillen!)

Dat mag hoor :D Vind ik ook niet erg. Als ik 'm zelf maar mooi vind :Y) wat heb jij trouwens een vette sleeve! Die kleuren <3

Ik vind anatomische dingetjes altijd mega interessant (ben vroeger echt 1000x in Naturalis geweest, was daar echt niet weg te slaan :') ) dus zocht al een hele tijd naar een toffe tattoo met een kleine hint daar naartoe. Twijfelde eerst over een dieren schedeltje maar toen zag ik deze, en vond 'm gelijk onwijs tof. Extra leuk is dat ik vroeger altijd onwijs aangetrokken werd door klaprozen. Was altijd heel "stoer" en wilde niks van bloemen weten, alleen klaprozen _O-
Dus voor mij is het een hele toffe tattoo. En dat 'ie zo fijn afgewerkt is met dat driehoekje aan de onderkant vind ik ook mooi <3 ik hou van geometrie.

De stijl vind ik juist weer heel tof, maar ik teken ook een beetje zo (wel 100x minder strak) haha.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:46

Warboel schreef:
wat heb jij trouwens een vette sleeve! Die kleuren <3
Dank je wel.
Hij is nog lang niet klaar,gaat nog heel wat uren inzitten vrees ik.

Ik vind het ook niet erg als mensen mijn tattoo niet mooi vinden.
Smaken verschillen nou eenmaal,en als ik er zelf blij mee ben is het goed.
Dat is voor iedereen zo natuurlijk!
En als we allemaal dezelfde smaak hadden dan liepen er alleen mensen met dezelfde tattoos rond.
Saaaaai. :P

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:55

zijn er hier mensen die echt bijna out gingen van de pijn oid? Ik heb een hele hoge pijngrens dus denk niet dat dat bij mij gaat gebeuren hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig. Ik heb volgens zeggen een nogal pijnljke plek uitgekozen, in mn zij. :D :o

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:03

Nee niet bijna out.
Maar soms wel kiezen op elkaar en kreunen en knijpen in de stoelleuning.
Het is gewoon geen fijn gevoel, maar het is wel te doen.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:03

Ik heb mijn zij ook gehad en eigenlijk vond ik het reuze meevallen. Ja na een paar uur werd het minder grappig.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:08

Toushie schreef:
Ik heb mijn zij ook gehad en eigenlijk vond ik het reuze meevallen. Ja na een paar uur werd het minder grappig.

Ik hoef max een uurtje dus dat moet te doen zijn. Geen schaduwen en geen grote vlakken.

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:03

bliver schreef:
zijn er hier mensen die echt bijna out gingen van de pijn oid? Ik heb een hele hoge pijngrens dus denk niet dat dat bij mij gaat gebeuren hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig. Ik heb volgens zeggen een nogal pijnljke plek uitgekozen, in mn zij. :D :o

Out door de pijn nog nooit. Wel één keer bijna flauw gevallen door een te lage bloedsuikerspiegel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:06

Ik ben zelf nog nooit out gegaan, maar wel elke keer bijna. Begin altijd zittend en na een tijdje ga ik dan slecht ademhalen en dan word ik helemaal wee in mijn hoofd. Gewoon plat gaan liggen en dan helpt het wel.

Bereid je wel maar voor, mijn huisgenoot heeft maandag dr eerste tattoo op dr ribbenkast laten zetten. Heel erg de pijn gebagatelliseerd van tevoren, zou allemaal wel meevallen en zo veel pijn kon het niet doen, ze had toch een hele hoge pijngrens. Die heeft twee uur echt liggen huilen, schreeuwen en knijpen in de stoel, en uiteindelijk alsnog niet helemaal afgemaakt omdat ze het echt niet meer trok. Die mag over drie weken nog minstens een uur.

Je kan maar beter rekening houden met heel veel pijn dan met geen pijn, dan kan het alleen maar meevallen. Als de pijn tegenvalt duurt het ineens heeeeel lang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:10

Nou ja... Ik heb gewoon zoiets van... Pijn gaat het sowieso doen. Maar dat is dan maar even :) Krijg er iets moois voor terug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:11

Absoluut! Maar als je van tevoren tegen jezelf zegt dat het echt helemaal geen pijn gaat doen en dat je een super hoge pijn grens hebt gaat het echt tegenvallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:15

Dat denk ik ook inderdaad :))

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:21

Emmaa_ schreef:
Absoluut! Maar als je van tevoren tegen jezelf zegt dat het echt helemaal geen pijn gaat doen en dat je een super hoge pijn grens hebt gaat het echt tegenvallen

Ow maar ik weet dat het pijn gaat doen hoor. Ik troost me met het feit dat het max een uur duurt en dat ik er wat voor over moet hebben om mooi te worden :D Ik ga van het ergste uit juist

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:43

Ik ben 2 keer out gegaan van pijn maar nog nooit bij het laten zetten van een tattoo. Wel duizelig en een beetje zwart voor de ogen (ik val makkelijk flauw) maar als ik op tijd ga zitten of hurken zakt het weer weg.