Ripped dag 4 week 2 zit er weer op Goedbezig Arie! Hardlopen met dit weer gaat mij iets te ver haha, heb daarom maar gebruik gemaakt van mn hometrainer. Wel een stuk saaier vind ik dat, maar met qmusic op en met de gedachte dat ik gisteren friet op heb kon ik het toch wel even uithouden haha.
De 2 minuten plank oefeningen vind ik nog steeds superzwaar.. vooral mijn schouders branden en het liefste zou ik gewoon lekker op de grond zakken, maarja voor resultaat zal ik toch moeten werken.
Knap Arie en Lis! Die twee minuten vind ik ook de hel. Maar ik denk dan maar steeds 'als ik dit niet kan, kan ik ook level 3 niet', en dan voel ik mij best zielig (maar bijt ik toch maar door)
Sterkte Marit! Ik vond het een afknapper nadat level 1 zo goed ging.
En wat leuk dat je ook de fotoacademie hebt gedaan! Ik ben in juni afgestudeerd in A'dam.
Maar goed, weer ontopic.
Chanen
Geplaatst: 14-02-13 17:49
Oeh, minder planks in level 3 van de 30 Day Shred? Joepie! Ik vind die planks echt *$@#! Volgens mij ga ik ook lang niet diep genoeg, maar ik houd het anders echt niet vol. Hopelijk geldt hiervoor hetzelfde als voor de andere oefeningen, dat het makkelijker wordt naarmate je het level vaker hebt gedaan.
Helaas doe ik nu level 2, en dat zijn 2 minuten planks Mijn post was een beetje onduidelijk, ik bedoelde dat ik zondag aan level 3 ripped begin. Leuk dat je ook aan het rippen bent Imre!
Chanen: level 3 van de shred is best leuk
Aranel
Geplaatst: 14-02-13 17:57
Imre schreef:
Level 3 vond ik een stuk makkelijker dan level 2. Minder planks.
Same here
Heb vandaag weer eens level 2 gedaan en die vind ik toch echt níet leuk, die twists alle kanten op, man ik voel m'n ribben en buik nu nog
Volgens mij ben ik echt de enige shredder die level 2 leuk vind Level 3 is lichamelijk voor mij niet te doen ( Dan val ik uit elkaar zeg maar ) Dus heb nu mijn eigen level 3 gemaakt. Dat bestaat uit level 2, maar dan aangepast. Zo doe ik de JJ en de jumping ropes nu met gewichten, schaatsen heb ik er uit gehaald en boxen met gewichten voor in de plek gezet, en de laatste buikspier plank vervangen door de superman. Zo is ie een stuk zwaarder als level 2 orgineel is, zonders dat ik uit elkaar val