[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 12:21

Marshaha schreef:
Als er mensen zijn die een tattoo met een betekenis willen en dit op tv willen doen???? Mail me! Info@pointblanktattoo.nl
Ze krijgen vrij veel grote tattoos binnen, maar zijn ook nog vooral op zoek naar de 'kleinere' tattoos!!!

Wat grappig heb er net vorige week een afspraak gemaakt voor die van mij :D

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:11

Marshaha schreef:
Als er mensen zijn die een tattoo met een betekenis willen en dit op tv willen doen???? Mail me! Info@pointblanktattoo.nl
Ze krijgen vrij veel grote tattoos binnen, maar zijn ook nog vooral op zoek naar de 'kleinere' tattoos!!!

Je hebt een email!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:13

Crap :')

Simone idd Low voltage en dan Joy :j

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:13

lieveli schreef:
Degene die niet meteen aan Titanic dacht mag op gebak trakteren!

Morgen taart bij mij!

Ik ben Titanic hater. Wat een boutfilm sorry!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 16:14

Taart <3

Ik ben enorm hard aan het werk, als ik maandag 150 euro heb verdiend laat ik mijn tatoeage op m'n arm afmaken. Was net in de shop.

En ja, ik zag Ben Saunders.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 16:41

Hahaha ook hier maar taart halen dus.. heb m 2 x gezien maar herkende de tatt ook niet. Moet er wel bij zeggen dat het ongeveer in een vorig leven was dat ik m gezien heb :')

Iemand nog een nieuwe tattoo te showen ?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 18:26

Hallo ik zag Ben Saunders, waarom is niemand enthousiast?

Hij lijkt als 2 druppels water op 'mijn' artiest dus ik liep eerst naar hem toe en maakte toen een awkward draai. Oh well.

En ze hebben een nieuwe artiest die ik nog ken uit de tijd dat ik naar Slipknot luisterde en hij make up droeg en op blote voeten over straat ging.

Ik kwam binnen, het was een beetje druk en I en M (de artiesten) waren even bezig dus ik sta te wachten. En toen kwam hij en hij vroeg of hij me kon helpen en ik legde uit wat ik wilde en dat ik graag Mick mijn tatoeage laat zetten. Zei hij 'ja maar ik tatoeëer langer dan hij'.

Joehoe jij bent een sukkel.

Dus ik leg toch even uit dat ik watercolour wil, zegt hij 'Ja ik ben daar niet zo van en..' en toen onderbrak ik hem midden in een zin, 'en het is niet jouw arm dus op jouw mening zit ik niet te wachten, doei!'.

Wat een idioot, en niet erg collegiaal ook.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 18:35

lieveli schreef:

Hij lijkt als 2 druppels water op 'mijn' artiest dus ik liep eerst naar hem toe en maakte toen een awkward draai. Oh well.

En ze hebben een nieuwe artiest die ik nog ken uit de tijd dat ik naar Slipknot luisterde en hij make up droeg en op blote voeten over straat ging.

Ik kwam binnen, het was een beetje druk en I en M (de artiesten) waren even bezig dus ik sta te wachten. En toen kwam hij en hij vroeg of hij me kon helpen en ik legde uit wat ik wilde en dat ik graag Mick mijn tatoeage laat zetten. Zei hij 'ja maar ik tatoeëer langer dan hij'.

Dus ik leg toch even uit dat ik watercolour wil, zegt hij 'Ja ik ben daar niet zo van en..' en toen onderbrak ik hem midden in een zin, 'en het is niet jouw arm dus op jouw mening zit ik niet te wachten, doei!'.

Schatje toch, niet zo brutaal. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:22

Goedzo Lee, geef hem van jetje!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:46

Goed gedaan !!!
Enne ben saunders gezien.... dat gaat natuurlijk slapeloze nachten worden :')

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:54

Mijn afspraak is verzet.. ik was eigenlijk pas in oktober aan de beurt, krijg ik vanmiddag een berichtje of
ik misschien komende dinsdag wil.. er was een uitvaller.
Daar zeg ik geen nee tegen. :D :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 01:42

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 01:53

Wauw. Helemaal mijn smaak, erg mooi!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 08:03

Heb ook dr fb gekeken maar vind het allemaal net niet, of heel kriebelig (zoals hierboven) of de verhoudingen kloppen niet helemaal of ze zijn op sommige plekken wat vaal. Erg jammer want ze heeft/hebben opzich leuke ideeën.
Die van hierboven is mij te rommelig, al is het blijkbaar wel wat de klant wilde ivm chaotisch zijn. Maar vind die van Adam dan veel strakker en echt van het lijf af springen.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 08:54

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 09:18

Nee sorry dat is ook niet mijn stijl :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 09:25

Ik vind 't eigenlijk wel mooi, maar ik zou 't niet op mijn lijf willen hebben.

Saskiaatje schreef:
lieveli schreef:

Schatje toch, niet zo brutaal. :D

Je kent me toch <<)

Joolien schreef:
Goedzo Lee, geef hem van jetje!

Ja zeg, ik zie het niet vaak, maar als ik het zie... Van die gasten die denken dat ze God zijn omdat ze tatoeëren of piercen. Ja sorry, kom maar stoer doen als je het medicijn tegen AIDS hebt uitgevonden, doei! Ik kan daar slecht tegen, ik vind zulke mensen kunstenaars maar van die enorme ego's zijn gewoon jammer.

espritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:58

Meld me ook weer eens, nadat anderhalf jaar geleden ik deze tattoo heb laten zetten door Marsha, mag ik me 30 november weer melden bij haar!!!!!
Afbeelding
Dit keer laat ik er meteen 2 zetten. Na bijna 6 jaar vol teleurstellingen, onderzoeken, iui, ivf behandelingen en 3 miskramen is 2 maanden geleden onze mooie 2e dochter geboren.
Dus de naam en bloem van mijn andere dochter Noa( op de pols) word uitgebreid met naam en bloem van Lynn.
En tussen mijn schouderbladen wil ik graag hun 2 handjes ( foto van hand in hand), dit was namelijk het soort geboortekaartje wat we hadden!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:00

NatassJa schreef:
We hebben een eigen 'Watercolour artiest' op Bokt! :D

[ Afbeelding ]
[UK] [ART] watercolor abstract tattoo

nou, daar kom ik dus net via FB achter... wel erg mooi dit, vraag me af of ze 'mijn' tattoo zou kunnen... (hoewel wat ik wil wel écht een Adam-stijl-tattoo is, volgens mij valt zo'n 'eigen' stijl nooit 100% te copieëren). Maar voor aquarel komt dit toch echt wel in de buurt vind ik.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:44

Hebbrn jullie het relletje bij joy op de fb pagina ook gezien. Ben wel benieuwd wat jullie mening erover is. Persoonlijk vind ik het behoorlijk jammer dat ze die tekst op dr fb zet. Zegt voor mij wel wat voor je professionaliteit. Ik vind de tattoo ook vreselijk slecht gezet maar ze moet er boven staan. Ik zou zelf ook geen tattoo van joy willen maar zet dat dan ook niet op facebook om de dingen die ik niks vind af te kraken...

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:05

Inderdaad. Vooral omdat dat meisje vervolgens helemaal wordt afgekraakt. Arm kind. Ik vind dat je als tattoo artiest sowieso geen werk van anderen mag afkraken, dat staat echt heel onprofessioneel. Enkel wanneer iemand bijv. niet hygiënisch werkt en letterlijk mensen in gevaar brengt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:16

Niet gezien. Ben wel benieuwd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:50

Link?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:52

Hij is ook wel spuuglelijk. :')