Ik wil graag wat kleurtjes van MAC en dan vind ik het wel weer genoeg met oogschaduw voorlopig Laat mn Naked 3 de laatste tijd ook steeds meer aan de kant liggen, super zonde want was een hartstikke duur palette.
Djilna
Geplaatst: 26-07-14 17:43
Wat dat betreft zijn de Kiko oogschaduws goedkoper en groter en moet zeggen dat die kleuren ook mooi zijn. Kan nog niet veel zeggen over verschil houdbaarheid met dragen.
Dominique_96
Geplaatst: 26-07-14 17:44
Volgensmij is Coppering idd wat oranje en Cranberry sowieso meer rood ja.
NYC2B
Iedereen zou z'n wishlist nog plaatsen geloof ik
Dominique_96
Vind Kiko idd ook een leuk merk, alleen hebben die toch ontzettend hoge verzendkosten?
Djilna
Geplaatst: 26-07-14 17:45
Eh, ik zie net dat ik nu 17 oogschaduws op de WL heb staan. Béétje veel..
Emmaa dat is wel zonde ja!
Anoniem
Geplaatst: 26-07-14 17:45
Dominique_96 schreef:
Vind Kiko idd ook een leuk merk, alleen hebben die toch ontzettend hoge verzendkosten?
Bij 50 euro of meer maar 3 euro, daaronder 8 euro. Heb nu niet het geld om voor 50 euro of meer te kopen dus ik laat dat maar zitten
Drunksheep
Geplaatst: 26-07-14 18:03
Ik ga dinsdag als het allemaal lukt naar de Kiko in Essen, mocht iemand dus nog wensen hebben kan ik het eventueel wel halen? Meeste past toch wel in een (bubbeltjes)envelop
Heeft iemand ervaring met de Bobbi Brown Tinted Eye Brightener? Vond het er wel goed uit zien, of hebben jullie een andere goede suggestie? Heb hele blauwe plekken bij mijn ogen, heeft helaas niks met vermoeidheid te maken, maar is echt genetisch bepaald , dus heb echt een goede concealer nodig. Heb nu een hele cheape van NYC, maar die is heel droog. De Mineralize Concealer van MAC heb ik ook opgehad vorig jaar (dacht ik?), maar volgens mij is de dekking daarvan niet echt voldoende.
Ik vind hem niet echt matte hoor, hij is wel vrij glowy. Ik poeder hem iig nog altijd wel flink af. Maar hij dekt wel super, en de formule is echt fantastisch!
Ik gebruik hem ook om wat mee te contouren en dan is een pompje precies genoeg. Als je hem alleen voor onder je ogen gebruikt is een pompje veeleer te veel
Mijn gezicht is echt te bol om te contouren ben ik bang haha! Inderdaad veel te veel voor alleen onder de ogen, ik probeer nog een handigheid of een pak te vinden voor de juiste dosering haha
Ik ben ook niet van het heftige contouren, maar ik breng wel altijd wat highlighter aan op de hoogste punten van mijn gezicht, dus down the bridge of my nose, op mijn voorhoofd/tussen mijn wenkbrauwen, op mijn cupido boog en op mijn kin. En dus onder mijn ogen. Oh en ik smeer ook altijd wat concealer op mijn neusvleugels, ik heb daar lelijke poriën en die randjes zijn wat donkerder dan de rest van m'n gezicht.
Ik wil mijn MAC pakketje nu al heel graag Hopen dat hij maandag binnenkomt. Ik wil ook super graag de combi van Whirl lipliner en Velvet Teddy lipstick. Iemand die toevallig nog wat centjes heeft liggen waar ze niks mee doet?
Ooh antiqued staat bij mij erg hoog op mijn wishlist...
Ik blijf toch de mineralized concealer van mac het fijnst vinden. Laatst de pro longwear geprobeerd maar toch vind ik die bij mijn huid minder fijn. Contouren doe ik ook niet echt. Gebruik wel wat bronzer maar meer over mijn hele gezicht om een beetje minder bleek te lijken
Emmaa ik ben ook heel hard op zoek naar die centjes.
Wie had er ook alweer bij kiko besteld? Hie lang duurt het voordat je het binnen hebt.
Er staat nog zo veel zo hoog op mijn wishlist, als iemand een retourtje LA en een paar duizend euro voor me over heeft, ik hou me aanbevolen Kan wel een nieuwe garderobe en een nieuwe dosis make-up gebruiken
Djilna
Geplaatst: 26-07-14 22:50
Ik heb bij Kiko besteld. Volgens mij had ik het met een paar dagen binnen, ik had via UPS geloof ik.
Ik ben inmiddels iets handiger met pompje van de pro longwearconcealer dus er komt al veel minder uit, maar nog teveel. En ik heb dus ook de mineralize en die vind ik ook fijner. Iets zachter ofzo. Weet niet.
Mijn wishlist is eigenlijk ook USA waardig Maar als je alleen daarheen gaat voor de make-up en kleding wordt het alsnog duur spul hoor
Ach... mijn Australië bezoekje was ook niet leuk toen ik door had hoeveel ik had uitgegeven Kan Amerika ook wel aan hoor
Dat heb ik ook met de mineralize en de pro longwear Djilna. Vind de mineralize bij mij fijner uitblenden en hij dekt net zo goed. Ga nog eens rondsnuffelen op de site van Kiko, maar denk niet dat al ga bestellen, heel verstandig. Wil dan wel voor 50 euro bestellen en eigenlijk heb ik die nu niet voor makeup
Is er hier iemand die een andere foundation van MAC heeft dan de Matchmaster? Op face en body na... Wil van de week ff langs de Douglas om een nieuwe te halen omdat de matchmaster gewoon niet mooi wordt bij mij... Niet met hoe mn huid nu is iig