Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samantha_ schreef:Ja dit snap ik ook echt niet, wat doe je daar dan?O ja Leonie ik zag bij 1,6 km al iemand wandelen. Wtf denk ik dan.
Sherivey schreef:Ohh van die mensen die op een marathon al bij 3 km gaan wandelen....
En dan heb ik het niet over een trail waar na 3 km een pittige klim zit, want dan snap ik het wandelen.
Maargoed, die mensen die al binnen no-time gaan wandelen, noem ik bucketlistlopers; willen een marathon finishen om te kunnen vertellen dat ze 'marathoner' zijn...
Tiggs schreef:Super tof alle marathon verhalen!
Sherivey schreef:Goof, ik vind het idd ook knap dat mensen kunnen lopen in die drukte. Ik trek dat slecht, met name voor en na de run zelf. De drukte voor de start en het gepinguin na de finish.
Goof schreef:Sherivey schreef:Goof, ik vind het idd ook knap dat mensen kunnen lopen in die drukte. Ik trek dat slecht, met name voor en na de run zelf. De drukte voor de start en het gepinguin na de finish.
Ja. En tussendoor ook. Ik doe liever niet aan mensen in mijn privélevenZeker niet onbekenden in mijn aura.
Maar ook de muziek en herrie enzo. Ik ben snel overprikkeld en moe.
Goof schreef:Sherivey schreef:Goof, ik vind het idd ook knap dat mensen kunnen lopen in die drukte. Ik trek dat slecht, met name voor en na de run zelf. De drukte voor de start en het gepinguin na de finish.
Ja. En tussendoor ook. Ik doe liever niet aan mensen in mijn privélevenZeker niet onbekenden in mijn aura.
Maar ook de muziek en herrie enzo. Ik ben snel overprikkeld en moe.
Muurp schreef:Wat een mooie resultaten dit weekend!Echt top gedaan allemaal!
Ik heb je nog gezien Lous, heb nog even hard geschreeuwd maar je zat in je bubbeltje