Sure_lee varen is zo geweldig. Leuke foto's! Mandyy fijn dat jullie op vakantie kunnen. Op naar betere tijden nu(duim voor jullie).
Bootsiebob
Geplaatst: 24-06-22 09:17
Faringo veel plezier!
Mandyy dat was een rotte week. Maar na alle pech gun ik je een heerlijke ontspannen (wandel)vakantie ! Ik kijk uit naar Oostenrijkse foto’s!
Sure_Lee ik begrijp je liefde voor op het water zijn. Dat is zo’n fijn gevoel Prachtig met het weer van gisteren
Gaucho dat vind ik dapper, met 28 graden hardlopen Tof dat je een fijne route hebt ontdekt, ik ven benieuwd naar foto’s wanneer je daar een paar versnellingen minder hard gaat lopen
Ik heb geen onweer gehoord afgelopen nacht, ben wel een paar keer van de plensregen wakker geworden. Op naar een nieuwe ronde later vandaag?
jojoleinee
Geplaatst: 24-06-22 13:17
Ik wandel helaas ook heel weinig de laatste tijd. Druk met een vriendin die getrouwd is/komend weekend trouwt. Gisteren wel onze vaccinaties gehaald voor onze vakantie . Hopelijk is Schiphol ons goed gezind
Sure_lee, heerlijk op het water. Dat is heerlijk met dit weer.
Fijne vakantie Mandy! Ik kan niet wachten op de foto's uit Oostenrijk!
Ik schrok me net rot, felle flitsen en keiharde klap Het is wel lekker afgekoeld
Faringo
Geplaatst: 24-06-22 17:27
Erg mooi Marjo, ook nog nooit geweest.
Ik duim dat de drukte mee valt Jojoleine.
Vies weer bij jou bootsiebob. Vanmorgen lekker koel hier. Toen kwam de zon en daarna wat regen. Gelijk weer benauwd. Nu is het lekker buiten. Ik ben geslaagd voor schoenen. Voor het eerst geen Meindl. Deze zaten net wat lekkerder. Qua schoenen dus gelrmaal klaar voor de wandelweek bij Chamonix. Inmiddels ook m'n spullen voor het weekend klaar gelegd.
Fijn vooruitzicht Mandy! Mooie schoenen Faringo, ze zien er stug uit zo op het eerste gezicht, of valt dat mee? Leuk Marjo, ik ken die omgeving helemaal niet. Lekker Sure-lee. Rondje varen is inderdaad heel ontspannen. Water is niet helemaal mijn ding, maar zoiets is wel een keer leuk ja. En wow, prachtig weer had je ervoor.
Goof, dat valt mee hoor. Ja ze zijn stugger dan A/B schoen maar dat is ook de bedoeling. Merkte in Schotland dat ik continu zwikte op steentjes enzo, dat is met deze anders doordat ze hoger zijn en stuggere/dikkere zool hebben. Had een ander paar aan die ik dan wel weer te stug vond. Deze zaten het prettigst van de 5 paar die ik gepast heb.
Gave schoenen van Lowa. Marken ken ik ook niet het ziet er prachtig uit de foto's!
moonsparkle
Geplaatst: 24-06-22 18:08
Zo die schoenen zien er goed stevig uit! Hoe lopen ze tot nu toe?
De hondjes zijn hier tot morgen.
Ik plaats de laatste tijd iets minder foto's omdat ik vaker wandelingen organiseer dus dan zijn er mensen met mij mee. Maar ik wandel dus eerder meer dan minder
Moonsparkle in de winkel voelden ze alsof ik er zo kilometers op weg kan lopen. Ga ze zondag proberen tijdens m'n 14 kilometer afstand.
moonsparkle
Geplaatst: 24-06-22 18:18
Faringo schreef:
Moonsparkle in de winkel voelden ze alsof ik er zo kilometers op weg kan lopen. Ga ze zondag proberen tijdens m'n 14 kilometer afstand.
Haha ik zou echt echt 2 km gaan ofzo maar ik heb lastige voeten
lizard
Geplaatst: 24-06-22 18:23
Het regende hier vanmorgen. Ik denk niet leuk,ik ga lekker weg. Voorbij Osnabrück was het wel bewolkt,maar goed.
Ik heb in de buurt van Melle gewandeld. Ik zag vorig weekend op Google maps dat daar een bifurkation was. Nooit eerder van gehoord,dus een goede reden om te gaan wandelen,toch?
Het is dus een plek waar een rivier zich splitst,en een tak een andere kant op stroomt. Wassertretbekken. Uitleg. Je kan ook met water spelen. Daarna nog naar een parkeerplaats bij Melle. Hazelworm. Die bui kreeg ik helaas over me heen.
Faringo
Geplaatst: 24-06-22 18:25
Je wil niet weten hoe snel ik blaren loop, maar daar heb ik op dit soort schoenen echt 0 last van.
Wat weer een mooie plek lizard. Die foto met die dikke bui is wel erg mooi!