ALvast sorry voor de lange post
Goed bezig meusli! wandelen en werken tegelijk slim haha.
@corinne: Ik denk dat dat ook een stukje groepsdruk is ofzo... het is nooit leuk om nee te moeten zeggen. Zo ben ik bv de enige die nooit alcohol drinkt bij de vrijdagmiddagborrel. En toch blijft er iedere week de vraag wil je wat, waarom niet?
Het is ook gewoon 'gezellig' om wat lekkers te eten.
Beste is het natuurlijk niet te doen. Maar als je er een paar uur zit en ze hebben vrijwel niets dat gezonds is? Dan wordt het ongezonde makkelijk te pakken.
Roosch schreef:Wat een naar nieuws, en wat balen dat het niet lukt. Het is je eerder gelukt; wat is er nu anders?
Wat is er niet veranderd eerder...
Mijn vader is overleden..
Andere (stressvollere kantoor) functie op het werk. Ook soms thuis overwerken, denk aan tussen de 2 en 5 uur per week). Ik vind het echt een super baan, ben er wel heel blij mee.
Na 9 jaar alleen te zijn geweest heb ik een vriend waarmee ik ondertussen samenwoon. Daardoor gaat mijn hond niet meer naar mijn moeder toe en is het gezamenlijk wandelen iedere dag weg.
Ook heb ik daardoor veel meer lekkers in huis.
Door de stress van het overlijden van mijn vader zit mijn lichaam helemaal vast waardoor ik vaak dagelijks rug/nekpijn en hoofdpijn heb. Dit zorgt ook voor veel vermoeidheid.
Acties die ik nu gedaan heb:
- Iedere 3 weken fysio. Op advies van hun bach bloesem rescue gaan gebruiken tegen de spanningen. Ook weer beter slikken van mijn vitaminetabletten
- probeer toch 1x per week de 10km te lopen.
wat ik nu eigenlijk moet gaan doen:
- iedere dag na het werk met de honden naar het bos. Heb ik teveel stres/ pijn misschien alleen gioia (mijn poedel) meenemen? De engelse buldog trekt erg veel.
- Langzaamaan weer minder kh gaan eten. zodra mijn verkoudheid over is weer van het snoep af (anders ben ik nu veel aan het hoesten). Misschien thuis en als ik alleen ben al minder?
- hier weer meer meepraten. Er meer mee bezig zijn. ik praat er thuis wel over, maar minder over mezelf .

Naja zometeen maar eens naar huis en deze 2 monsters en het logeermonster uit laten. Dan snel eten koken en nog 1 uurtje ofzo werken.