Muurp schreef:Ik breek toch even in als trouwe meelezer...
Ben sinds terugkomst van vakantie ziek, lees; de gewone griep. Geen luchtwegklachten, geen hoge koorts (2 dagen verhoging gehad za/zo), en sinds woensdag een kuchje en een kleine heesheid.
HA woensdag gebeld en die gaf aan dat er geen reden is om te testen. Ik werk al de hele week thuis, maar nu vraag ik me af.... Kan ik wel of niet ''mijn ding doen''?
Ben ik echt verkouden? Nou nee. Ben ik 100% fit? Nou ook niet. Waar ligt de grens? Het is bij mij echt minimaal..
Heb je nog een heesheid of een kuchje ... dan thuis blijven. Is er geen enkel symptoom meer, dan kun je weer de straat op.
Al weet jij dat je niets hebt, de wereld om je heen weet het niet. Iemand die jou met kuchje op straat hoort en zelf wat erger hoest, neemt het advies dan waarschijnlijk ook minder serieus.
En anderen zullen een beetje boos worden omdat je het niet serieus neemt en op straat loopt.
Vergelijking: op plekken waar het heel schoon is, mensen minder vuilnis achterlaten en op plekken waar al rotzooi ligt, mensen de neiging hebben er rotzooi bij te gooien.