Ik hou meestal nergens rekening mee als ik uit eten ga, dan ga ik echt genieten.
Kale pasta met ketchup

Carlijn, het is altijd gezellig bij mijn opa en oma! Ik kom er overigens altijd wel een keer per week, vind ik belangrijk. Ik woon toch in de buurt en als ze er straks niet meer zijn weet ik zeker dat ik spijt ga krijgen als ik er te weinig ben geweest. Mooi lijstje!
Ik gebruik zelf geen whey, ik heb er wel eens over gedacht, maar ik sport toch niet echt intensief, dus ik denk dat ik het echt niet nodig heb.
Gisteren me weer netjes aan mijn planning gehouden. Wel lunch en avondeten omgedraaid, omdat ik niet genoeg tijd had om dat tijdens lunchtijd te maken. Ik wilde ook eigenlijk rijst eten ipv zoete aardappel, maar nu is ook eindelijk de zoete aardappel op

O: twee boterhammen met Philadelphia en roompate, een beker chocolademelk. (443)
L: twee boterhammen met smeerkaas en een paprika. (251)
T: een appel en een gekookt ei. (153)
A: zoete aardappel, verse spinazie en kipdijfilet. Als toetje een smoothie van een banaan, verse spinazie en twee kleine mandarijnen. (418)
T: een handje ongebrande noten mix en 15 chocolade kruidnoten. (350)
B: 8000 stappen, 45 minuten paardrijden (les), 15 minuten rugoefeningen en 30 minuten fietsen.
Totaal kcal: 1625.