Sure_lee schreef:Ik kom ook weer onder mijn meeleessteen vandaan. Was druk op het werk en vanaf donderdag weggeweest met mijn vriend. Donderdag waren we 4 jaar samen. Gevierd in een hotel. We waren bij Fletcher de Wageningse Berg. Ik vind het echt een aanrader. Direct uit het hotel kun je prachtige wandelingen maken. We hadden ook 3x een driegangen diner. Dat werd per gang naar je kamer gebracht en kon je opeten aan de tafel die in je kamer was gezet. Voor het ontbijt kon je op een afgesproken tijdstip langs het buffet lopen en meenemen naar je kamer.
De kamers waren ook mooi.
We hebben veel gewandeld. Donderdag en vandaag niet heel veel. 7 km ofzo maar vrijdag en zaterdag hebben we 20 km gelopen. Het was er prachtig weer voor.
Hier een impressie.
[ [url=m/B7cFDE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QxcX2S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HYtrLc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M9F4Fy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EDxFr0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UxXTNV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KJXmga.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rD6MOH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o1hGmu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f6n5S3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lfFzHH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CbwDd5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kDF308.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtige foto's!!!!!
Vraagje, ik dacht dat Nl een lock down had? Wij hebben in Frankrijk echt geen lock down, maar zomaar gezellig een hotelletje boeken is er hier echt niet bij
Dus ik ben stomverbaasd hoe leuk ik het ook vind hoor voor jullie. Dus is absoluut geen inhoudelijk oordeel. Ik heb nu alleen het idee dat ik verkeerd geïnformeerd ben als het om de lock down gaat.
Lizard, het leven is soms tuk en ouder worden cq blessures valt zeker niet mee
Het is wat het is, dat is hier onze slogan want manlief heeft al jaren reuma en met 77 jaar wordt dat er natuurlijk niet beter op.
Jij bent nog een stuk jonger, dus is gewoon TUK.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 07-03-21 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt