Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romyv schreef:Voor het mooie mag je pas iets minder nauw; dit betekent dat je met je voeten over een denkbeeldige lijn loopt ipv aan iedere kant van de lijn een voet. Hierdoor komt er een iets scheve belasting op je knieen wat blessures kan geven. Probeer eens of dit echt van toepassing is (bijvoorbeeld door een recht stukje zand te rennen zonder afdrukken, dan kan je goed zien waar je voeten terecht komen).
(oma sponsort). Ik kom nu op een lijstje uit die mij wel interresant lijken, helaas wel redelijk duur maar eventueel koop ik eerst alleen horloge en dan later hartslag band erbij als ik deze zomer wat meer ben gaan werken. Welke hebben jullie ervaren mee/horen jullie verhalen over? (positief en negatief) of weten jullie nog een ander sporthorloge dat ongeveer hetzelfde is qua kwaliteit en kunnen?

ik heb scoliose met een draaing en daardoor heb ik een helemaal afgeplatte rug, dus die holling in de onderrug moet ik echt moeite voor doen. Ook staan mijn schouders naar boven (borstbeen is als het ware te ver naar binnen gezakt en dat "trekt" mn schouders naar voren, daardoor ben ik onwijs gespierd in mn schouders maar ook altijd stijf. Als ik lang loop en moe wordt dan ga ik echt enorm met mn schouders trekken. Handen heb ik zelf ook te hoog, dat is wel iets waar ik tijdens het lopen eens op kan gaan letten.

Genoeg ruimte voor verbetering zeg maar
. Wel erg verhelderend zo'n filmpje hoor. Net als met paardrijden eigenlijk. 
.
Hoe breed is een ideaal loopspoor? Sting schreef:S
En Romy: Bedankt voor je tips op de foto, ben er de afgelopen dagen ook op aan het letten hoe ik loop, leuk!Hoe breed is een ideaal loopspoor?