Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
                                                         love_paarden schreef:okee bedankt voor je tip!!
de mijne is trouwens legaal geschoten

)                                                         
                                                         milo schreef:ik bedoel: je tragus laten schieten
(straks denkt iedereen schieten met een echt pistool)

en ik wil een Ringetje door mn lip 

Ik heb een wenkbrauw piercing gehad maar die heb ik eruit laten halen 

je voelt wel ff wat door je tong gaan maar dat is zo over. M`n tong is paar dagen dik geweest en snel genezen.                                                         

daarna was ik wel heel erg duizelig maar ging toen ff buiten zitten met een glaasje koud water en toen was het weg, nu irriteerd het wel een beetje maaar niet echt pijn ofzo.. ben gewoon de hele tijd mineraalwater aan het drinken en moet 5 × per dag spoelen met elmex sensitive mondspoeling en 2×per dag tandenpoetsen, mag vanadaag niet roken en over de gehele genezingsperiode geen alcohol enzo.. t voelt wel heel raar hoor, maar m'n tong is nog helemaaaal niet opgezwollen, maar we zien wel hoe het er morgen uit ziet 
 haha!                                                         xxxmiixxx schreef:Hooi allemaal.
Ik wil echt super graag een navelpiercing en me ouders vinden het ook oké dus daar ligt het probleem niet.
Maar ik ben het probleem ik ben als de doods voor naalden en dus ook bang dat het gruwlijk pijn doet dus ik druft niet.
Mijn vriendin zei dat ga ik wel mee. Maar ik durf gewoon niet.
En al die infecties. Ik ben echt als de dood
Wat moet ik doen ??
xxxmiixxx schreef:Hooi allemaal.
Ik wil echt super graag een navelpiercing en me ouders vinden het ook oké dus daar ligt het probleem niet.
Maar ik ben het probleem ik ben als de doods voor naalden en dus ook bang dat het gruwlijk pijn doet dus ik druft niet.
Wat moet ik doen ??
Zamora schreef:ja ik wou het zo graag en ik durfde het steeds ook niet, en toen ineens kreeg ik zo`n vlaag van nu moet ik het doen en ben er toen ook gelijk heen gegaan :=je voelt wel ff wat door je tong gaan maar dat is zo over. M`n tong is paar dagen dik geweest en snel genezen.
                                                         xxxmiixxx schreef:xxxmiixxx schreef:Hooi allemaal.
Wat moet ik doen ??
Iemand ?
                                                         xxxmiixxx schreef:xxxmiixxx schreef:Hooi allemaal.
Wat moet ik doen ??
Iemand ?