Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar dan kan je de 2e vaak minder op.
opisop_shop schreef:Daar zou je toch van je moeder ook begrip verwachten, koffie en een koekje is toch ook oke. Zeker als je aangeeft er anders je lunch voor over te moeten slaan om het in je dagelijkse doel te proppen.
Jongens help. Ik zit sinds gisteren een weekje all inclusive in Turkije![]()
Echt veeeeeel te lekker allemaal hier.
Zonnetje81 schreef:Ik eet niet elke keer taart op het werk maar chocoladebollen of van die grote soezen sla ik niet af. Dinsdag krijgen we ze weer! En ik ga er ook geen lunch voor laten staan. Dat deed ik voorheen wel. Ik wil juist die noodsprongen elimineren. Ik wil normaal doen en met Mounjaro kan dat.
Deertje schreef:Hier op kantoor is er vooral jaloezie. En de twee collega's die zeiden ' ik zou dat nooit doen hoor, en je krijgt alles er weer bij" die zijn er dus alletwee mee begonnen en doen er nu verschrikkelijk mysterieus over.. tja.. ik ben niet dom.. ze zouden het wel eens moeten toegeven
Deertje schreef:Hier op kantoor is er vooral jaloezie. En de twee collega's die zeiden ' ik zou dat nooit doen hoor, en je krijgt alles er weer bij" die zijn er dus alletwee mee begonnen en doen er nu verschrikkelijk mysterieus over.. tja.. ik ben niet dom.. ze zouden het wel eens moeten toegeven

ik heb porties met zalm en biefstuk in de vriezer liggen, zo makkelijk! Deertje schreef:Hier op kantoor is er vooral jaloezie. En de twee collega's die zeiden ' ik zou dat nooit doen hoor, en je krijgt alles er weer bij" die zijn er dus alletwee mee begonnen en doen er nu verschrikkelijk mysterieus over.. tja.. ik ben niet dom.. ze zouden het wel eens moeten toegeven

vionnesem schreef:Ik heb een vraagje,
De eerste 4 weken via Wellis zitten er op,
Nu heb ik gister een mailtje ontvangen met de nieuwe bestelling. En ik vroeg mij af wanneer deze dan gemiddeld zo afgeschreven wordt en/of opgestuurd