Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt top gedaan allemaal!
Liep niet fijn.
(sorry het was echt vreselijk) stond ik nog steeds in de rij en ook toen het startschot voor de elite lopers afging. Niet dat het wat uitmaakte want ik wilde met startwave 3 mee.
Ik zeg wat doe jij hier? (doelende op het tempo) Waarop Samanth zei, weet ik niet hahaha. Daarna was ze verdwenen en ben ik achter mijn vlaggen aangegaan.
! Wat waren het er veel! Ik liep echt als een natte krant zo slecht maar iedereen roept je naam en gilt en joelt en ze staan 8 rijen dik te roepen dat je moet rennen en er bijna bent. BI-ZAR! En dan ben je er, de vlaggen was ik kwijtgeraakt, geen idee wanneer precies maar dat maakte me helemaal niks uit. 03:52:04 en 42,56km. Een gemiddelde snelheid van precies 5:27 zoals gepland. Op mijn bovenbenen na, voelde ik me echt prima. Niet leeg, niet gesloopt maar toen ik stopte met lopen, zakte ik zo door mijn benen heen. Een man en een vrouw van het rode kruis vingen me gelukkig op! Ik zeg ik ben oké, moet alleen heel even wachten tot die kramp iets minder is. En dan strompel je, een km of wat, richting je medaille. Vol van trots, tussen heel veel andere strompelende mensen.

Ja, voor jou zal het wel perfect weer zijn geweest, zo warm! Goed om te weten dat ze bij rfr carpoolen stimuleren, wordt daar dan ook ergens over gecommuniceerd? Ik zou heel graag eens die rfr's in Drenthe willen lopen, maar is zo ver zonder eigen auto.
Maar ook heel knap gelopen, gefeliciteerd met je PR!
Ik weet zeker dat jij binnen 1-2 jaar dat PR weer wil verbreken, laat maar weten als je weer steeds langere trails wil gaan lopen.

Samantha_ schreef:Op een dag kom ik hier op terug. Ik zeg niet nooit meer, maar voorlopig niet.O en Leonie, houd je het bij eenmalig? Of voor herhaling vatbaar?
Suliko schreef:Ik heb absoluut besloten dat ik wel zo rond de 20/25km lekker wil blijven lopen. Dat is me wel heel goed bevallen! Dus lets go!Ik weet zeker dat jij binnen 1-2 jaar dat PR weer wil verbreken, laat maar weten als je weer steeds langere trails wil gaan lopen.
Supervixen schreef:Leonie wat een heerlijk verslag en ook zo fijn dat je niet totaal gesloopt was! Supergoed, ik denk dat er bij jou nog zo veel meer in zit!