Dankjewel allemaal! Vond het zelf ook erg leuk om op te schrijven nu het nog vers in mijn geheugen zit.
Samantha_ schreef:O en Leonie, houd je het bij eenmalig? Of voor herhaling vatbaar?
Op een dag kom ik hier op terug. Ik zeg niet nooit meer, maar voorlopig niet.
Suliko schreef:Ik weet zeker dat jij binnen 1-2 jaar dat PR weer wil verbreken, laat maar weten als je weer steeds langere trails wil gaan lopen.

Ik heb absoluut besloten dat ik wel zo rond de 20/25km lekker wil blijven lopen. Dat is me wel heel goed bevallen! Dus lets go!
En dat PR... ooit, misschien. Heb ook wel echt geleerd het afgelopen jaar, het hoeft niet perse altijd harder. Dan geniet je achteraf van de prestatie maar niet van het moment zelf. Dat is soms een lastige afweging. Als ik het zou doen, wil ik voor 3:30 gaan.
Supervixen schreef:Leonie wat een heerlijk verslag en ook zo fijn dat je niet totaal gesloopt was! Supergoed, ik denk dat er bij jou nog zo veel meer in zit!
Dankjewel ook! En daar ben ik ook van overtuigd, momenteel heb ik alleen, op de marathon, nog niet de behoefte om dat eruit te halen dus:+
Owjoh Goof als dat een wolf is geweest... brrr.
Ja Samanta het viel mij ook dat er heel veel trage lopers in wave 2 waren gestart. Heel apart en vooral heel lastig op het havenspoorpad! ook zag ik de eerste mensen al wandelen bij 3km... Dan denk ik wel, waar begin jij aan?
Wauw Suliko wat knap weer. 33km op een klein rondje. Wel heel leuk dat je vrienden daar zo zaten. Zou wel ironisch zijn als jij straks de marathon van Utrecht loopt en die gast niet want door hem ga jij hem lopen toch? Maarja blessures zijn wel echt vervelend. En au die blaren. Hopelijk was het eenmalig.
En leuk dat je theekransjes huisgenoot ook een rondje mee deed. 70km in 1 week. Respect hoor.
Een super goed tempo heb je gelopen en sowieso dat jij die 3:45 gaat aanvallen daar in Utrecht!