Schaapjes zijn leuk. Wij genieten elke dag van de schaapjes van onze buren, die bij ons in de tuin proberen gras te pikken en absoluut niet meer bang voor ons zijn.
Leuk miekje de airborne. Die heb ik ook al eens gelopen.
Gezellig samen aan de wandel gaucho en marlinde!
Hier nog een dagje werken vandaag en dan lekker weekend. Morgen wil ik nog even kijken voor een paar stevigere wandelschoenen erbij (B/C). Zaterdagavond wandel ik van Millingen aan de Rijn naar Groesbeek en zondag van Groesbeek naar Gennep. Schrijven er weer 2 etappes PP bij en zo'n 34 kilometer bij de kilometer stand.
Bootsiebob
Geplaatst: 23-06-22 09:10
Heerlijk een lang weekend Faringo! Ik hoop dat je goed slaagt met de schoenen.
Hopelijk blijft het droog komend weekend. Zaterdag ga ik naar een feest en zondag wil ik graag wandelen.
Gaucho Marlinde gezellig. Heel leuk dat veel mensen in dit topic het goed met elkaar kunnen vinden.
Op de Brunssummerheide loopt ook de herder met de schaapskudden en zijn bordercollies. Ik dacht een keer dat er heel veel reeën gelopen hadden, allemaal reeënsporen. Dacht, this is my lucky day. Bleek ik achter de schaapskudde aan te lopen. Ook leuk
Wat een mooie foto's hierboven van de wolken! En het Loenermark lijkt me prachtig!
Hier nog geen onweer. Het is wel echt drukkend warm dus van mij mag het wel komen! Daarna ruikt het altijd zo heerlijk buiten
gaucho
Geplaatst: 23-06-22 21:12
Hier heeft het rond etenstijd even kort geregend, maar niets afgekoeld. Het was toen ik ging hardlopen om 8 uur nog 28 graden. Wel een leuk nieuw rondje verkend vanaf huis, via allemaal parkjes / graslanden naar een landgoed, totaal iets meer dan 8 kilometer. Reeën en ooievaars gespot, en heel veel orchideeën en andere bloemen. Als ik het rondje een keer wandelend doe maak ik meer foto's.
Klinkt lekker Pien! Hoeveel soep heb je nu op voorraad?
Leuk dat jullie weer samen hebben gewandeld marlinde en gaucho. En gaucho ook weer een nieuw stuk verkend leuk!
Je gaat flink wandelen dit weekend Faringo. Leuk. Wat voor schoenen ga je kopen?
Ik hoop dat het droog blijft Bootsiebob. Ook voor mezelf en voor iedereen uit dit topic eigenlijk haha. En mooie lucht foto's.
Wij hebben gisteren een sloepje gehuurd. Wat was dat leuk zeg. Lekker 3 uur rondgevaren. Je hebt in de buurt van Harderwijk allemaal eilandjes waar je kunt aanleggen. We hebben er 1 gedaan dit keer en daar een klein rondje gewandeld en even gezwommen. Althans ik, mijn vriend vond het te koud. Daarna zijn we even naar Elburg gereden om wat te eten en even rond te wandelen. Ook een leuk stadje!
De volgende keer huren we de sloep langer zodat we ook naar Elburg kunnen varen. Dat is 2,5 uur heen en 2,5 uur terug. Mijn vriend wist niet zo goed of hij het wel leuk zou vinden maar gelukkig wel. Ik ben wel echt fan van tijd op het water doorbrengen. Deed ik als kind heel veel op boten van ouders van vriendinnen.
Faringo
Geplaatst: 24-06-22 07:22
Wat super Sure_lee, dat lijkt me nou echt eens leuk om een keer te doen. Nog nooit gedaan zoiets. Was er ook fantastisch weer voor gisteren. Elburg is ook echt een gezellig stadje. Ik was gewoon de hele dag aan het werk haha.
Pfff wat een rottige nacht. Werd om 3 uur wakker van de warmte, onweer en plensregen. Nu wel lekker afgekoeld buiten. Straks eerst weer even aan de bak in de sportschool en daarna eens kijken of ik slaag voor schoenen en m'n spullen voor het weekend klaar leggen.
Mandyy
Geplaatst: 24-06-22 08:02
Wat heerlijk Sure_lee! Varen is zo leuk te combineren met ergens aanleggen en daar eten/wandelen etc.
Veel plezier alvast Faringo! Laat je een foto zien van je schoenen als je geslaagd bent?
Ik heb een slechte wandelweek. Ik wandel bijna altijd op de dagen dat ik bij Max ben en sowieso elke pauze. Was een beetje drukke/gekke week: dierenarts met een van de katten, onderzoek in het ziekenhuis waarna ik rustig moest doen, ziek naar huis gestuurd vanaf werk. Maar heel positief: we hebben nu een definitieve go om op vakantie te gaan (over een week al). Zo blij! Dus vanaf dan veel wandelfoto’s (van Oostenrijk en Kroatië).