Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimphyl schreef:nuscaniels schreef:Wel apart dat Corona in jouw omgeving Dimphyl praktisch niet voorkomt en je twijfels hebt over die cijfers want volgens jouw kennissen / vrienden in de zorg is het lang zo erg niet, maar volgens diezelfde? kennissen sterven er mensen bij bosjes na vaccinatie.
Want ik ken alleen mensen in 1 omgeving?![]()
En wat heeft het één met het ander te maken ??
Dimphyl schreef:Astrazeneca wordt vanaf woensdag weer geprikt, op welke manier kan zo'n onderzoek dan zo snel gaan?
Heeft er overigens al iemand artikelen gezien waarin andere politici dan fvd'ers worden aangesproken op hun feest gedrag?
Ik heb al meerdere artikelen gezien over het feestje waar Baudet aanwezig was, 'belachelijk en kan niet'..
Verder alleen een artikel van rtl gevonden over Kaag, maar die wordt voor hetzelfde 'menselijk' genoemd..
Dimphyl schreef:nuscaniels schreef:Wel apart dat Corona in jouw omgeving Dimphyl praktisch niet voorkomt en je twijfels hebt over die cijfers want volgens jouw kennissen / vrienden in de zorg is het lang zo erg niet, maar volgens diezelfde? kennissen sterven er mensen bij bosjes na vaccinatie.
Want ik ken alleen mensen in 1 omgeving?![]()
En wat heeft het één met het ander te maken ??
Dimphyl schreef:Astrazeneca wordt vanaf woensdag weer geprikt, op welke manier kan zo'n onderzoek dan zo snel gaan?
Heeft er overigens al iemand artikelen gezien waarin andere politici dan fvd'ers worden aangesproken op hun feest gedrag?
Ik heb al meerdere artikelen gezien over het feestje waar Baudet aanwezig was, 'belachelijk en kan niet'..
Verder alleen een artikel van rtl gevonden over Kaag, maar die wordt voor hetzelfde 'menselijk' genoemd..
secricible schreef:Overigens dimphyl, over je vraag rondom de goedkeuring EMA: https://www.ema.europa.eu/en/news/covid ... s-benefits
Kun je precies zien hoe zo'n onderzoek zo snel kan gaan.
Zebrastreep: voor ja21 is het een live video bij bekendmaking exitpolls. Bij FvD zie je de exitpolls zelfs op het tvscherm.
Bij D66 is ook vrij duidelijk dat het van dit jaar is. Maar ik zie daar geen extreme dingen verder.
Dimphyl schreef:Zebrastreep het is hypocriet ja, de andere kant op. Wij mogen niet naar feestjes, krijgen daar boetes voor en worden door ministers Aso's genoemd, maar zij kunnen op live tv (!!) Hun voorbeeld functie opeens vergeten (want voor hun is corona geen risico? Net als rutte, die hamert op testen maar zelf nog nooit getest is) en houden daar niks aan over?
Vayo schreef:Ik moet zeggen dat ik me ook enorm gestoord heb aan de beelden n.a.v. de verkiezingen. VVD zag ik dan wel wat op afstand van elkaar zitten. Maar alsnog met best wat mensen in één ruimte zonder mondkapje. D66 op sommige foto´s ook met onderlinge afstand, maar daar heb ik ook een feliciteer/kusfoto gezien. Ook weer geen mondkapjes.
Ik stoor me eraan dat er zo´n nadruk wordt gelegd op de regels. Blijf zoveel mogelijk thuis en we moeten het met zijn allen doen. Maar het wachten op de uitslagen mag dan wel gezellig als groep?? Dit hadden ze ook vanuit huis via schermpjes kunnen doen. Dan hadden ze wel een mooi signaal afgegeven vind ik. En blijkbaar was het ook een geldige reden om zich niet aan de avondklok te hoeven houden?
Als wij iets belangrijks te vieren hebben mogen we ook geen uitzondering maken en meer mensen uitnodigen. Ik snap goed dat mensen er echt klaar mee zijn met al die maatregelen en zelf ook hun uitzonderingen gaan maken.
secricible schreef:[ [url=m/CCSTuV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja21
[ [url=m/3b2UvU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fvd
Vs
[ [url=m/op9ySV.jpg]Afbeelding[/url] ]
D66
[ [url=m/lLzG1E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vvd
Heeft niet heel veel toelichting nodig toch?
Vergelijken met een feestje thuis vind ik dom. Deze mensen zijn aan het werk he? Wij komen op het werk ook met meer man in een ruimte samen... VVD vind ik niet ecgt een feestje zo. D66 mwah. 5 man om een tafel.... ik vind dat ook geen feestje persoonlijk.
Zebrastreep schreef:Maar op zich nooit testen is toch niet raar? Als je geen klachten hebt , niet in de buurt bent geweest van iemand waarom zou je dan ook?
Mijn moeder en vader zijn ook nog nooit getest dus het is wel mogelijk. Zelf nog maar één keer dus dat valt ook wel mee.
Maar ik ken ook mensen die al wel 8 tot 10 keer bij de teststraat zijn geweest