Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En met mijn bovenbeen tattoo heb ik ook 6w niet in de blote zon gekomen. Ik heb hem toen nogal impulsief laten zetten net voor onze vakantie, dus ik heb de hele tijd hem afgedekt met een handdoekje en mijn shorts waren net lang genoeg
Jester_ schreef:Maar als je een schaafwond hebt, ga je dan ook niet zwemmen?bij een hele diepe wond snap k dat wel.
Ik deed het enkel in mijn eigen zwembad (voor me gevoel schoner dan een openbare) en ik lig dan vooral te dobberen
Farjen schreef:Jester_ schreef:Maar als je een schaafwond hebt, ga je dan ook niet zwemmen?bij een hele diepe wond snap k dat wel.
Ik deed het enkel in mijn eigen zwembad (voor me gevoel schoner dan een openbare) en ik lig dan vooral te dobberen
Ik niet bij een (schaaf)wonde![]()
Ik had ooit een mega blaar net voor een zwembad-vakantie maar ik heb niet gezwommen toen.
Maar als verpleegkundige heb ik misschien wat beroepsmisvorming
Goof schreef:Ik zag afgelopen week een bekende die een nieuwe tattoo had laten zetten; 3 Chinese tekens.
Dus ik vroeg wat de betekenis was en het antwoord was: "Iets van 'ik hou van je' ofzo."
Vooral de 'iets van' en de 'ofzo'....
Echt waaaaarom? Ik vind chinese tekens ook best mooi en zou op zich best mijn chinese sterrenbeeld willen maar t risico dat je met iets heel anders op je lichaam loopt vind ik toch iets tè tricky.