Klinkt interessant MarlindeRooz, ik ben benieuwd! Die havermout zal vast nog het minst erg zijn haha, havermoutpap is heerlijk! Ik laat het alleen altijd aanbranden
Ook weer heel tevreden over mijn lijstje van gisteren.
O: een smoothie van banaan, kleine mandarijnen, yoghurt en Brinta. (284)
T: de andere helft van die smoothie, in totaal 500 ml. (284)
L: drie boterhammen, twee met Philadelphia en een met Italiaans gekruide ham. (449)
T: een appel. (58)
A: vier ovenbitterballen met een beetje mayonaise, groentesoep gemaakt door mijn vader en wat focaccia met rozemarijn daarbij. (740)
T: een handje ongebrande noten mix. (170)
B: 12000 stappen, hele middag bezig zijn met paard (eerst grondwerkles, daarna fotoshoot), 15 minuten fietsen.
Totaal kcal: 1985.
. Of dat nou betekent dat ik 5kg of 10kg af moet vallen weet ik nog niet helemaal.
. Hebben jullie dat ook?
Ook betwijfel ik of het nou zo weinig is, heb je de kcal al eens uitgerekend? 5 plakken cake zouden me echt mn neus uitkomen, net als die smoothie die steeds terugkomt
volgens mij heb je mooi eetpatroon nu.
Dat was er op Tenerife ook steeds! Te slecht! Het lekkerste daarin vind ik spekkies en bananen. Maar goed dat dat niet meer elke dag readily available is. 
Patatje joppie chips.
Dus dat is supermotiverend natuurlijk! Ben blij met hoe het gaat dusver.
Ik at vroeger eigenlijk nooit wat buitenshuis behalve pizza/patat. Lustte dat niet en durfde niet te proberen.
Lekker lijstje hoor!