de anderen vind ik weinig pigment in zitten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de anderen vind ik weinig pigment in zitten
Daarnaast brow powder kit van H&M in de kleur Espresso en dan de linkse kleur. Anastasia wou ik graag proberen maar geen kleur leek me te matchen met hoe IK het wilde ipv hoe de verkoopster vond dat het moest en hetzelfde probleem had ik ook bij MAC.

mooi kleurtje!
Niniane schreef:
Dirndl schreef:Oh wat een mooie dames!
Yltje, vind je lipstick prachtig, maar een vraag over je eyeliner: heb je toevallig ook een donkerbruine/ donkergroene? Denk zo'n kleur met je oogkleur, haarkleur en tint beter combineert en je natuurlijke pluspunten veel beter laat uitkomen dan zwart.
Is maar een persoonlijke mening/suggestie, maar zou het leuk vinden een keer te zien!
om even in te haken op de setting/fixing spray, ik gebruik setting spray om alles wat natuurlijker in elkaar te laten zinken als het ware, en ik heb fixing spray van makeup revolution en die werkt bij mij echt als haarlak voor m'n gezicht. Ik kan dan met mijn wenkbrauwen op gaan slapen en de volgende dag zo de deur uit want die zitten dan nog precies zo. Als ik een dagje m'n fixing spray vergeet baal ik ook gelijk, want dan vervaagt m'n makeup toch wat gedurende de dag.
zweer erbij!
Wist niet helemaal wat ik ervan moest vinden....