[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fair

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:15

Ik heb de kleur dont let me brown :o de anderen vind ik weinig pigment in zitten :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:26

Ik vind het mee vallen, doe er zeker een half jaar mee.
Maar ik druk niet heel hard op het potlood, dat scheelt natuurlijk ook.

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:54

Mooie look!

Ik gebruik smashbox primer water voor en mac fix + na beide 3 sprays ongeveer :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:40

Ik gebruik zo'n 3 browwiz per jaar. En dat is dagelijks volledig wenkbrauwen tekenen, zonder zuinig doen. Enige product wat ik letterlijk dagelijks draag, ook als ik verder niks draag.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:45

3 of 2 per jaar is echt heel redelijk. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:53

Ik heb nu een browpencil van Colourpop waar ik heel tevreden mee ben (en voor dat bedrag al helemaal) en wissel die af met mijn Browbeater van UD. Allebei top. :j Daarnaast brow powder kit van H&M in de kleur Espresso en dan de linkse kleur. Anastasia wou ik graag proberen maar geen kleur leek me te matchen met hoe IK het wilde ipv hoe de verkoopster vond dat het moest en hetzelfde probleem had ik ook bij MAC. :')

Fair, ik vind jou een prachtige meid!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 21:27

Avondje bios, en tijd over betekend dat ik weer even zorgvuldig aan de gang kon haha

Afbeelding

Ik gebruik trouwens wenkbrauw poeder van catrice haha

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 21:59

Wat staat die lipstick je goed :oo mooi kleurtje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 22:01

Elke, heb jij toevallig een zus die Tinne heet? Ik zag iemand voorbij komen op Facebook die zo op het eerste gezicht best wel op jou leek haha.

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 22:01

Mooie lipstick!

Ik heb mn kwasten gewassen en met mn nieuwe bff het sigma wasding is dat appeltje eitje, 15 minuutjes alles brandschoon

Afbeelding

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 22:34

Niniane schreef:
[ Afbeelding ]

Leuke service! :)

Wat een fijne service! Ik heb gister meteen maar 2 tubes Toleriane gekocht, Een voor overdag en een voor de nacht. Ik moet zeggen dat ik er niet van ben gaan glimmen vandaag! Ik heb me expres helemaal opgemaakt (ook al heb ik de hele dag weides gemest en in een binnenspeeltuin gelopen en mijn make up zit nog heel best! Geen glimneus!!!

Ik ben een oude muts en de hele selfie hype heb ik niet genetisch meegekregen, ben ik bang. Kunnen jullie me in een paar punten uitleggen hoe ik een goede selfie maak? Wat ik ook probeer, het lijkt net of ik een geweldig voorhoofd en dito neus heb. Ik vervorm helemaal... -O- -O-

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 22:35

Wat is dat voor iets suus?
Yltje: welke lipstick is dat? Erg mooi! :D

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 22:59

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:21

Iemand ervaring met de Kylie Jenner lipproducten?

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:26

Is Unicorn Blood van JS <3

Echt mn liefde!

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:33

He die heb ik ook.. Nog steeds niet getest :=

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:45

Ik zag allemaal knappe dames voorbij komen <3

Kreeg ook goed nieuws binnen voor de Shipito gebruikers (net op tijd voor m'n Moonchild palette en de Ofra highlighter jeej!)
Afbeelding
Afbeelding

Oh nvm, airmail economy is veeeel goedkoper haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 00:02

Mooi hoor Yltje!

Ja ik kreeg de mail ook! Ik gebruik toch liever de Airmail, die kostte me net maar $7 ipv $25 _O- maar als je iets snel wil hebben snap ik het goed. :)

Ah suus, super handig! Zo'n ding heb ik ook, maar dan als 'handschoen' variant!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 00:12

Oh wat een mooie dames!

Yltje, vind je lipstick prachtig, maar een vraag over je eyeliner: heb je toevallig ook een donkerbruine/ donkergroene? Denk zo'n kleur met je oogkleur, haarkleur en tint beter combineert en je natuurlijke pluspunten veel beter laat uitkomen dan zwart.
Is maar een persoonlijke mening/suggestie, maar zou het leuk vinden een keer te zien! :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 02:31

Linda, nee haha! Heb je een foto?? Ik wil wel zien waar ik op lijk :))

Fling is inderdaad heel mooi. Raad ik vaak bij blondjes aan. De brow pencil van mac (die je uit draait) moet je echt maar een minuscuul beetje uitdraaien, dat je het potloodje zelf maar nèt kunt zien. Ik doe er nu al een paar maanden mee, en ik gebruik hem iedere dag. De kunst is om niet te hard te drukken. Doe je dit wel, om bv meer kleur te krijgen, dan moet je een donkere kleur nemen zodat je niet hard hoeft te drukken :)
Anders is Omega misschien iets voor je, Flair. Dat is een slijp potlood :j

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 10:45

Dirndl schreef:
Oh wat een mooie dames!

Yltje, vind je lipstick prachtig, maar een vraag over je eyeliner: heb je toevallig ook een donkerbruine/ donkergroene? Denk zo'n kleur met je oogkleur, haarkleur en tint beter combineert en je natuurlijke pluspunten veel beter laat uitkomen dan zwart.
Is maar een persoonlijke mening/suggestie, maar zou het leuk vinden een keer te zien! :)

Nee ik kan dus nergens een bruine of groene vinden.. En ik kan echt alleen eyeliner zetten met liquids..

Wil het inderdaad wel eens proberen, dus als iemand wat weet!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 11:41

Zo weer even bijgelezen :D om even in te haken op de setting/fixing spray, ik gebruik setting spray om alles wat natuurlijker in elkaar te laten zinken als het ware, en ik heb fixing spray van makeup revolution en die werkt bij mij echt als haarlak voor m'n gezicht. Ik kan dan met mijn wenkbrauwen op gaan slapen en de volgende dag zo de deur uit want die zitten dan nog precies zo. Als ik een dagje m'n fixing spray vergeet baal ik ook gelijk, want dan vervaagt m'n makeup toch wat gedurende de dag.

Ik gebruik ook fixing spray als ik alleen m'n wenkbrauwen en jukbeenderen doe, soms zelfs bij lipstick. Laat bij mij echt alles zitten als een huis :j zweer erbij!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 11:52

@ Yltje, kiko heeft hele fijn in allerlei kleuren!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 12:19

Ik was gisteren toevallig bij de MAC counter in de Douglas van Utrecht(Vredenburg). Volgens mij stonden ze met teveel werknemers daar want het waren er echt veelsteveel. Heel veel medewerkers hadden ook geen klanten om te kunnen helpen. Daarom stonden ze in een hoekje van de counter maar samen selfies te maken. :+ Wist niet helemaal wat ik ervan moest vinden.... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 12:36

Yltje, NYX heeft de Vivid Brights die heel fijn is, H&M heeft ook een hoop! Die van Kiko vind ik persoonlijk minder fijn.

Tyto, jezus wat onprofessioneel vind ik dat dan ook altijd. Ik dol ook met collega's maar zodra er klanten in de winkel zijn die niets te maken hebben met wat wij vertellen/die niet zomaar mee zouden kunnen praten over waar het over gaat is het gewoon over.

In de pro store in Londen op Covent Garden waren ze ook zo bezig, heb uiteindelijk specifiek een meisje gezocht die mij van tevoren netjes had aangesproken en geen onderdeel was van de onprofessionele heisa aangezien je daar de naam van de persoon moest doorgeven die de spullen voor je had gepakt. Gunde het de rest echt niet. Ik vind het leuk als ik een winkel in kom en zie dat het personeel het leuk heeft en met elkaar overweg kan, maar daar stonden ze te schreeuwen en te kakelen van het lachen en op de vensterbanken en weet ik het wat. Lijkt me niet de uitstraling die dat bedrijf wil...