Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
The_Cat schreef:Pff, ik ben aan het proberen om een rooster te maken voor genoeg te bewegen; maar het is zo verdraaid moeilijk. Ik heb meestal maar tijd voor 1 activiteit op een avond
maandag: paardrijden
dinsdag: spinning ( maar veranderd op lange termijn naar crossfit)
woensdag: paardrijden
donderdag: crossfit
vrijdag: soms paardrijden, soms crossfit, soms niets
zaterdag: crossfit, soms paardrijden erbij
zondag: paardrijden, missschien in de toekomst nog crossfit
maar ik wil ook nog uitslapen op zondag, sinds het de enige dag in de week dan is, maar als ik ga crossfitten dan moet ik op tijd opstaan :/ of kom ik nu te lui over? :p
The_Cat schreef:Gespierd is nog niet aan de orde voor mij, ik wil gewoon graag afvallen. En met op men kont te zitten zal dat niet snel gaan.
Laura82 schreef:Ik ben vorig jaar 10 kg afgevallen met alleen gezonder/minder eten (maar zeker niet heel weinig) en 3x per week wandelen (was aan het trainen voor een wandelmarathon). Viel prima af, en zal vast wat spiermassa kwijt zijn geraakt, maar ook echt wel veel vet. Ook nu haal ik mn beweging vooral uit wandelen en fietsen, mn bekken is nog steeds niet ok dus meer gaat gewoon niet. Heb me daar voor nu bij neergelegd, hoop dat als ik nog een stuk lichter ben, de belasting van mn lichaam gewoon lager is en ik spieren zodanig op kan bouwen dat mijn bekken minder problemen geeft. Rij nu wel weer 1x per week paard trouwens.
Ik had mezelf weer bij elkaar geraapt, poes was stabiel dus hoppa, schop onder mn kont. Is t vanochtend weer helemaal misben dus weer op en neer aan het racen, inmiddels is ie opgenomen. Zo ook nog met mn jongste naar de huisarts, die trok net zn hechtpleister van zn voorhoofd
blijf lekker bezig zo. Nou ja, kom wel aan mn beweging, en voor eten is nauwelijks tijd
The_Cat schreef:Pff, ik ben aan het proberen om een rooster te maken voor genoeg te bewegen; maar het is zo verdraaid moeilijk. Ik heb meestal maar tijd voor 1 activiteit op een avond
maandag: paardrijden
dinsdag: spinning ( maar veranderd op lange termijn naar crossfit)
woensdag: paardrijden
donderdag: crossfit
vrijdag: soms paardrijden, soms crossfit, soms niets
zaterdag: crossfit, soms paardrijden erbij
zondag: paardrijden, missschien in de toekomst nog crossfit
maar ik wil ook nog uitslapen op zondag, sinds het de enige dag in de week dan is, maar als ik ga crossfitten dan moet ik op tijd opstaan :/ of kom ik nu te lui over? :p
Janine1990 schreef:Hmmm, cracottes is ook een optie natuurlijk... Vult dat een beetje? En zijn ze ook voorverpakt te krijgen?