Suus___ schreef:Burgundy, mn favo palette![]()
Ik heb die babyzalf van bepanthen gekocht maar bah wat stinkt dat
Hier was hij bij 4! winkels uitverkocht
Ook de beschermende zalf. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kaatje888 schreef:Ik mag nog 2 mac lipsticks uitzoeken.
Ik heb een aardig lijstje van welke lipsticks ik nog wil.
Velvet teddy of eventueel Whirl
Bombshell
Viva glam 3
Party line
Sin
Brick o la
Ik ben vooral fan van de matte lipsticks.
Ik zelf neig vooral naar velvet teddy en viva glam 3.
maar toch vind ik bombshell en sin ook errug mooi.
Welke 2 zouden jullie kiezen?
makeup producten? _Friemel schreef:Niniane schreef:Friemel, als je van dat meisje op Marktplaats iets wil bestellen, moet je dan een bod plaatsen of een bericht sturen? Doe echt nooit op deze manier aankopen.
Mailen wat je wilt hebben en of ze dat kan leveren tegen welke prijsZe heeft vaste prijzen, bieden heeft geen zin
Dankzij het lipstick challenge-topic en de prachtige kleurtjes die ik daar zag (en naast het al tijdenlang 'van een afstand waarderen' van MAC) heb ik 13 lipsticks binnengesleept in een periode van anderhalve maand.
Daarnaast hou ik heel erg van oogschaduw (en heb dus al teveel palettes
) maar ik spiek altijd in dit topic voor meer tips en leuke nieuwe dingen dus ik dacht, waarom meld ik me niet gewoon.
Ik hoor ook veel positieve verhalen over de hema mousse, hebben jullie hier ook ervaringen mee? Ik heb een lichte huid en zoek een vloeibare foundation, die dekkend is. Ik doe er zelf vaak nog een poeder over om het nog wat te matteren. 
Is het daar niet te krijgen? 
ik sla hem over omdat ik hem te donker vind maar ik geloof best dat hij veel mensen wel zal staan!