Ruby1995 schreef:Ik heb door die foto nu ook zin in een gekookt ei
dus dat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ruby1995 schreef:Wat voor brood eet je dan?
Ruby1995 schreef:Hahaaha, ik ook!!!
Toen ik vorig jaar een kitten mocht wilde ik hem ook Toulouse noemen maar dat vonden m'n ouders achterlijkdus nu heet die Sammie. Maar blijf het geweldig vinden, Toulouse haha.
Linsey1998 schreef:Ruby1995 schreef:Wat voor brood eet je dan?
Verschillende soorten geprobeerd, volkoren, tarwe, spelt.. Steviger brood, wit brood.. Maar ze gaan allemaal niet heel goed.. Buikpijn vooral, nu kan het een allergie zijn, ik heb het bij meerdere producten. Maar heb nu medicijnen voor prikkelbaar darm syndroom, al helpen deze iets, maar weg is het niet. Dus ik wacht netjes af tot volgende week.
_sharonnn schreef:Maar yoghurt of kwark kan toch ook?
Emmaa_ schreef:_sharonnn schreef:Maar yoghurt of kwark kan toch ook?
Het zou kunnen, maar als zij graag crackers wilt eten en ze voelt zich daar prettiger bij dan is dat toch verder geen probleem?Yoghurt en kwark zijn zeker goede vervangers voor brood, ik ben er ook helemaal op overgestapt. Maar ook hier eet ik af en toe belachelijke hoeveelheden van op een dag. Soms heb ik even geen inspiratie en dan eet ik 3 keer een bakje kwark met havermout en geraspte kokos. Varierend, nee, ongezond, ook zeker niet.
_sharonnn schreef:Emmaa_ schreef:Het zou kunnen, maar als zij graag crackers wilt eten en ze voelt zich daar prettiger bij dan is dat toch verder geen probleem?Yoghurt en kwark zijn zeker goede vervangers voor brood, ik ben er ook helemaal op overgestapt. Maar ook hier eet ik af en toe belachelijke hoeveelheden van op een dag. Soms heb ik even geen inspiratie en dan eet ik 3 keer een bakje kwark met havermout en geraspte kokos. Varierend, nee, ongezond, ook zeker niet.
Ik geef het alleen als suggestie
Ik zeg toch niet dat ze geen crackers meer mag eten. Het is na aanleiding van de tips om gevarieerder te gaan eten en ik denk dat, dat inderdaad erg belangrijk is
_sharonnn schreef:Emmaa_ schreef:Het zou kunnen, maar als zij graag crackers wilt eten en ze voelt zich daar prettiger bij dan is dat toch verder geen probleem?Yoghurt en kwark zijn zeker goede vervangers voor brood, ik ben er ook helemaal op overgestapt. Maar ook hier eet ik af en toe belachelijke hoeveelheden van op een dag. Soms heb ik even geen inspiratie en dan eet ik 3 keer een bakje kwark met havermout en geraspte kokos. Varierend, nee, ongezond, ook zeker niet.
Ik geef het alleen als suggestie
Ik zeg toch niet dat ze geen crackers meer mag eten. Het is na aanleiding van de tips om gevarieerder te gaan eten en ik denk dat, dat inderdaad erg belangrijk is
Samiyah schreef:Hier gaat het eten/bewegen even wat minder deze week. Ik had last van m'n keel dus niet kunnen fitnessen omdat ik er erg benauwd van werd. Heb ook astma dus krijg al minder lucht dan normaal dus met een opgezwollen keel en astma sporten was niet te doen.
Nu is de keel eigenlijk sinds vandaag wel weer oké, maar er is hier in Groningen een gratis festival waar ik gister heen was en vanavond weer en zondag misschien ook nog. De wijntjes gaan er goed in daar, dus killing voor mijn dieet.
Gelukkig is dit de laatste week van de vakantie, daarna heb ik weer meer regelmaat en gaat de rem er weer wat meer op. Zou het leuk vinden om de 65kg. te halen! (zit nu op 68)