Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:16

Ruby1995 schreef:
Ik heb door die foto nu ook zin in een gekookt ei :')

dus dat :Y)

Bhodi

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 13:19

Haha neem er 1! :)

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:33

ijn lijstje :)

O: 2 liefde en passie rogge met 1 plak kaas, 1 liefde en passie rogge met speculaasje (ca 90 gr brood)
t: nectarine
L: 100 gram griekse yoghurt gemengd met 100 gr halfvolle campina
t: ? Alleen iets als ik trek krijg
a: iets met sperziebonen, nog niet bekend wat, maar er zijn dus sperziebonen :)) Iemand een lekker idee?
t: ga naar de bios, dus denk wel wat popcorn

B: 45 min dressuur dingetjes, paarden uit wei halen, veel lopen op stal, en veel fietsen

Trots want helemaal zelf de nieuwe modem geïnstalleerd, zonder hulptroepen (die ik meestal nodig heb als het om dingen als internet en computers gaat). Hij doet het nog ook :Y)

Bevalt het Sharon, op jezelf wonen? En komt je doel al in zicht (62 was dat toch?)?

Hahaha Stral, dat heb ik ook heeeel erg met dit topic. En bij mij heeft het nog geholpen ook! Naja, voor mn kreta vakantie dan... Er zit nu weer anderhalve kilo aan, maargoed, niks aan te doen. Beetje jammer alleen dat mn streefgewicht bereikt was na de zomer :+

En oei, die hoeveelheid crackers :wow: Lekker eten wat je lekker vindt hoor, maar ik denk dat het goed voor je lijf is om wat meer afwisseling te hebben ;)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:36

Sperziebonen met gele rijst, kipfilet en spekjes <3 (gele rijst koken, sperziebonen heel kort maar wel dat ze nog beetje hard zijn, dan kip (gekruid met paprika poeder en kipkruiden) bakken in een pan, als t een beetje bruin begint te worden de spekjes erbij en daarna de sperziebonen daarbij en even mee bakken en dan op t laatst de gele rijst erbij) sooo delicious <3

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:40

@Area, heb je het over mij met die crackers, of??

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 13:43

Sperziebonen in een Hollands pannetje van Maggi (aanbieding bij de plus)!

Bevalt thuis erg goed, lekker rustig, soms een beetje té rustig, dus ik hoop volgend jaar een huisgenootje uit te mogen kiezen (lees: poesje).
Hoever het met mijn doel is weet ik niet! Ik heb geen weegschaal :=
Vorige week was het 64,4 kg, maar ik voel me nu al goed bij m'n gewicht, nu alleen nog de oefeningen doorzetten O:)
Wat strakker worden en ik ben tevreden!

Die crackers gaan over linsey denk ik!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:55

Mijn moeder maakte altijd couscous, met gehakt in tomatensaus en mint (en vast nog wel andere kruiden maar weet even niet welke) en dan daar de sperzieboontjes doorheen :)) Zo lekker.

Mijn lijstje voor vandaag (het wordt een beetje eentonig, eet bijna elke dag hetzelfde, maar dat vind ik juist wel fijn want dan hou ik me er tenminste aan):

O: eat natural reep (148 kcal)
T: 1 nectarine
L: kip pesto sandwich (371 kcal) en een zakje snack-a-jacks sweet chili (108 kcal)
T: /
A: kleine quiche (ongeveer 400 kcal) met zoete aardappelpuree of zoete aardappel uit de oven en een salade oid

B: winkelen vanavond :D en heen en terug naar de stad lopen dus

Zit denk ik zo wel erg laag in m'n calorieen dus eet vanavond misschien nog iets :)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:18

Die crackers was ik ja! Gister kwam het toevallig zo uit := als avond eten crackers, sta om 17:45 op het station, 10 minuten thuis en om 18:00 autorijden tot 20 uur, daarna meteen door met schoolwerk. Dus gister was er geen tijd voor uitgebreider eten. En aangezien ik crackers heeul lekker vindt, vond ik het niet erg! Vanavond eet ik weer netjes mijn groentes hoor haha

Brood en aardappels gaat nog steeds niet goed, ik heb erg lastig van mijn maag/darmen, dus bij sommige producten krijg ik echt behoorlijk buikpijn, zoals brood.. Crackers gaat wel redelijk goed. De dokter heeft me ook gevraagd om brood en aardappels nog even te vermijden, tot na de volgende onderzoeken. 1 daarvan volgende week. :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 14:24

Maar yoghurt of kwark kan toch ook? :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:27

Wat voor brood eet je dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:28

Ruby1995 schreef:

Jouw ava! <3 Ik hou van Toulouse hahahaha.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:29

Hahaaha, ik ook!!!
Toen ik vorig jaar een kitten mocht wilde ik hem ook Toulouse noemen maar dat vonden m'n ouders achterlijk :') dus nu heet die Sammie. Maar blijf het geweldig vinden, Toulouse haha.

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:31

Ruby1995 schreef:

Verschillende soorten geprobeerd, volkoren, tarwe, spelt.. Steviger brood, wit brood.. Maar ze gaan allemaal niet heel goed.. Buikpijn vooral, nu kan het een allergie zijn, ik heb het bij meerdere producten. Maar heb nu medicijnen voor prikkelbaar darm syndroom, al helpen deze iets, maar weg is het niet. Dus ik wacht netjes af tot volgende week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:32

Ruby1995 schreef:
Hahaaha, ik ook!!!
Toen ik vorig jaar een kitten mocht wilde ik hem ook Toulouse noemen maar dat vonden m'n ouders achterlijk :') dus nu heet die Sammie. Maar blijf het geweldig vinden, Toulouse haha.

Vooral ook precies die scene :') fantastisch. Hahaha. Aristokatten is één van m'n favo films, nog altijd!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:02

Linsey1998 schreef:
Ruby1995 schreef:

Verschillende soorten geprobeerd, volkoren, tarwe, spelt.. Steviger brood, wit brood.. Maar ze gaan allemaal niet heel goed.. Buikpijn vooral, nu kan het een allergie zijn, ik heb het bij meerdere producten. Maar heb nu medicijnen voor prikkelbaar darm syndroom, al helpen deze iets, maar weg is het niet. Dus ik wacht netjes af tot volgende week.

Wat zijn de ingredienten van de crackers die je eet?
Hoe reageer je op havermout?

hier ook iets geks:
Aardappels eten voor het paardrijden gaat hier echt niet! auwie!
en patatjes al helemaal niet.

gelukkig eten wij thuis de laatste tijd bijna geen aardappels meer, weinig pasta en ook vrijweinig rijst ed. ivm paps zijn koolhydraatarme dieet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:09

_sharonnn schreef:

Het zou kunnen, maar als zij graag crackers wilt eten en ze voelt zich daar prettiger bij dan is dat toch verder geen probleem? :) Yoghurt en kwark zijn zeker goede vervangers voor brood, ik ben er ook helemaal op overgestapt. Maar ook hier eet ik af en toe belachelijke hoeveelheden van op een dag. Soms heb ik even geen inspiratie en dan eet ik 3 keer een bakje kwark met havermout en geraspte kokos. Varierend, nee, ongezond, ook zeker niet.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 16:12

Emmaa_ schreef:
_sharonnn schreef:

Het zou kunnen, maar als zij graag crackers wilt eten en ze voelt zich daar prettiger bij dan is dat toch verder geen probleem? :) Yoghurt en kwark zijn zeker goede vervangers voor brood, ik ben er ook helemaal op overgestapt. Maar ook hier eet ik af en toe belachelijke hoeveelheden van op een dag. Soms heb ik even geen inspiratie en dan eet ik 3 keer een bakje kwark met havermout en geraspte kokos. Varierend, nee, ongezond, ook zeker niet.

Ik geef het alleen als suggestie ;)
Ik zeg toch niet dat ze geen crackers meer mag eten. Het is na aanleiding van de tips om gevarieerder te gaan eten en ik denk dat, dat inderdaad erg belangrijk is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 16:16

_sharonnn schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik zeg toch niet dat ze geen crackers meer mag eten. Het is na aanleiding van de tips om gevarieerder te gaan eten en ik denk dat, dat inderdaad erg belangrijk is :)

Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat het meer in de context 'ik zie dat je alleen maar crackers eet dus ga anders ook andere dingen eten' was. Excuses! :D

Ik vind gevarieerd eten ook heel belangrijk, ik probeer geen twee dagen achter elkaar hetzelfde te eten. Maar vooral als je het druk hebt is het moeilijk om niet in een patroon terecht te komen. Ik heb daar persoonlijk heel veel last van.

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 17:25

_sharonnn schreef:
Emmaa_ schreef:

Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat het meer in de context 'ik zie dat je alleen maar crackers eet dus ga anders ook andere dingen eten' was. Excuses! :D

Ik vind gevarieerd eten ook heel belangrijk, ik probeer geen twee dagen achter elkaar hetzelfde te eten. Maar vooral als je het druk hebt is het moeilijk om niet in een patroon terecht te komen. Ik heb daar persoonlijk heel veel last van.[/quote]

Ik merk inderdaad, dat als ik het echt druk heb vanwege school, paarden, sporten, autorijden, etc het lastig vindt om dan er nog voor te zorgen dat ik groente kan eten. Dan is even een cracker pakken en naar binnen stoppen heel makkelijk :') ik eet eigenlijk maar 1 keer per dag crackers dat is s'morgens, tussen de middag op school een meal replacement bar met wat fruit( als ik vroeg uit ben wel wat crackers) s'avonds gewoon groente met vlees :)

Havermout heb ik nog niet geprobeerd! Goede tip! Dankjewel :j

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:33

Hey! Even terug van weggeweest, ik heb de laatste dagen even alles losgelaten en heb dan ook niet erg gezond gegeten haha.. Pepernoten, croissantjes, stokbrood :')

Morgen weer naar school, moet om 7.12 in de trein zitten :(
en dit wordt mn lijstje:

O: 250 gram optimel 0% kwark
T: eat natural reep
L: zelfgebakken speltbrood met appelstroop en extra belegen kaas
A: wat de pot schaft

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:42

Hier gaat het eten/bewegen even wat minder deze week. Ik had last van m'n keel dus niet kunnen fitnessen omdat ik er erg benauwd van werd. Heb ook astma dus krijg al minder lucht dan normaal dus met een opgezwollen keel en astma sporten was niet te doen.

Nu is de keel eigenlijk sinds vandaag wel weer oké, maar er is hier in Groningen een gratis festival waar ik gister heen was en vanavond weer en zondag misschien ook nog. De wijntjes gaan er goed in daar, dus killing voor mijn dieet. :')

Gelukkig is dit de laatste week van de vakantie, daarna heb ik weer meer regelmaat en gaat de rem er weer wat meer op. Zou het leuk vinden om de 65kg. te halen! (zit nu op 68)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:50

Jeetje samiyah vervelend zeg! Gelukkig gaat het beter.

Mijn dag:
O: 4 crackers met rosbief, flesje yakult
T: pakje melba toastjes
L: 1 cracker met rosbief, 4 crackers met kipfilet, los plakje kipfilet, 4 blokjes(13 gram) cereal melk chocola
T: 2 plakjes kipfilet
A: sperziebonen, kipkrokantschnitzel, 200 ml optimel magere vanille yoghurt
T: appel, protein cookie(body&fit)

B: 15 wandelen, 30 min insanity

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 22:39

Samiyah schreef:
Hier gaat het eten/bewegen even wat minder deze week. Ik had last van m'n keel dus niet kunnen fitnessen omdat ik er erg benauwd van werd. Heb ook astma dus krijg al minder lucht dan normaal dus met een opgezwollen keel en astma sporten was niet te doen.

Nu is de keel eigenlijk sinds vandaag wel weer oké, maar er is hier in Groningen een gratis festival waar ik gister heen was en vanavond weer en zondag misschien ook nog. De wijntjes gaan er goed in daar, dus killing voor mijn dieet. :')

Gelukkig is dit de laatste week van de vakantie, daarna heb ik weer meer regelmaat en gaat de rem er weer wat meer op. Zou het leuk vinden om de 65kg. te halen! (zit nu op 68)

Aha! Een Groninger! Noorderzon it is :)

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:53

Katje in huis is leuk! Heel gezellig als je thuis komt vind ik <3

Daarnet nog een kleine bak popcorn weggewerkt... Iemand enig id hoeveel kcal? :') Het was zoet
Verder had ik geen tijd voor avondeten, Shame on me, dus dat was behalvende popcorn een banaan en een kleine stuk brood met ham zonder vetjes (want die haal ik er af _O- )

Morgen:
O: 170 gr Griekse yoghurt en 1 banaan
T:-
L: 70 gr liefde en passie Rogge met ham (weer zonder dat vetje)
T: karnemelk (mijn huidje een opppepper geven haha)
A: het recept van Navatu met de sperziebonen

Kijken of ik t hiermee red en anders voeg ik nog iets toe :)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 23:00

noorderzon hiero ! check hahah