Mijn collectie gellak tot nu toe :p
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cinnepin schreef:ik heb 1000 celstofdoppers en 500ml cleanser besteld..wat een opgave..of het was duur of je moest ondernemer zijn pff
LiiNd_Y schreef:DnT schreef:Dan is het ook geen wonder dat je na een uur al chips en deuken hebt, want een gewone lak hard niet uit in een uurtje
Bij mij ging gewone lak er ook na een dag al af. Gebruikte altijd base en topcoatEn het uitharden was een ramp. Zorgde dat ik om 19.00 uur klaar was met lakken, maar soms had ik alsnog dekens de volgende dag in de lak staan.
Cinnepin schreef:Wie zetten er hier gelnagels? En hebben jullie een cursus of iets gevolgd en waar en prijs?
Ik wil graag gelnagels gaan zetten ( geen hele nagelstyliste opleiding, ook geen acryl maar puur gelnagels )
Stamper schreef:Gelnagels is wel een hele aroubd opleiding van. Wel incl acryl en nailart. Die doe ik nu ook.
LadyMadonna schreef:Mars: hoop niet dat je je bericht nu bedoelt als: opleiding heb je niet nodig?
Een versteviging zetten is wel even iets anders dan een gelnagel zetten... No offence...