@ ambre ik lak ook altijd 's avonds voor ik ga slapen alleen ik slaap op mijn buik en stop dan mijn handen onder me benen en als ik dan wakker word staat het patroon van het hoeslaken in me nagels haha... word dan weer een beetje warm of zo iets denk ik
VenoSnorlax
Geplaatst: 23-01-14 23:43
Wow... Wat een georganiseerde chaos was dat net zeg Zo ziet mijn hele kamer er soms uit
Ik laat elke laag altijd een paar minuutjes drogen en dat doe ik ook voor ik de topcoat lak. Je lak is dan binnen 2 minuten dry to the touch zoals het zo mooi te beschrijven is in het Engels Uitharden duurt vaak wel iets langer, maar ik heb nooit last van deuken of butsen als ik gewoon normaal doe. Als ik me stoot ofzo binnen een half uur na lakken, dan kan ik ook nog wel eens een kleine beschadiging hebben, maar zelfs dat heb ik eigenlijk nooit.
Dry drops werken bij mij echt voor geen meter...
Vandaag een kleurtje waarvan iedereen altijd gelijk roept dat hij niet bij mij past, te lief, te schattig, te licht... nou... ik ben ook best heel lief en ik vind hem mooi! Lekker puh! *steekt tong uit*
Ik ben kaal.... gisteren lak afgehaald maar geen zin en tijd gehad om nieuw te lakken want wou slapen. Zie wel dat mijn base van gel er toch niet af is op 1 hand... en op de andere hand ook niet goed... Mja agh is niet erg Ga vanavond hopelijk helemaal gel lakken en dan magi k hopen dat het een week of wat blijft zitten
Skessa_
Geplaatst: 24-01-14 10:39
Ik heb alleen nog maar wat tipwear van Indulgance, had van iedereen begrepen dat die DS allemaal zo snel chipt, dus ikke ben blij!
Ik vind hem echt mooi Anc !!! En wat fijn skessa!! ik heb net een filmpje gezien dat je juist topcoat moet doen als je nagels nog nat zijn dat ie dan beter werkt
Yv_
Geplaatst: 24-01-14 10:44
Nou Skess, i dare you om die van mij eens te lakken
Anke had jij die Jungle Queen toevallig van Lindy dr sale of niet?
Ik heb Damsel Dinges op, best gaaf kleurtje
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 24-01-14 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Skessa_
Geplaatst: 24-01-14 10:45
Oh ik doe topcoat er idd ook altijd gelijk achter aan hoor
Anoniem
Geplaatst: 24-01-14 10:45
Ja, ik laat ze ook niet helemaal drogen, maar ik gooi het er ook niet op als ze nog zeiknat zijn. Beetje er tussenin. Werkt voor mij het beste.
En JEEEHHHH!!! eindelijk iemand die het me eens is
Ja Yv die heb ik daar van gekocht Wow... mensen ik ben 15 hé En Anc ik vind heb juist heel mooi rustig ook
LadyMadonna
Geplaatst: 24-01-14 10:51
Ik vind m ook niet zo anc.... Moet m'n eigen nagels ook doel vandaag, maar twijfel of ik er wat op doe.. Of iig, of ik er gel op doe.. Zondag naar de beurs en als er dan niks op zit kan ik misschien wel ea testen...
Skessa_
Geplaatst: 24-01-14 10:52
Hahaha Oh my... Voor jou wel hoor
Yonker
Geplaatst: 24-01-14 10:52
Stef kan jij mij vertellen hoe het kan dat mijn andere lagen gel er wel afgaan maar mijn basecoat niet?