Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Birgit__

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:57

Ik vind het eten ook erg moeilijk. Ik probeer gezond te eten en te minderen, maar heb het idee dat het niks uitmaakt. Laatst zei Raponsje (volgens mij?) tegen iemand dat ze meer moest eten, meer gezonde vetten ofzo. Maar persoonlijk vind ik dat zo moeilijk. Dan eet je weer te weinig, dan weer te veel.. Wat is nou goed en gezond? :=

Maar ik heb ondanks de spierpijn wel mooi dag 3 van level 1 van Shred afgerond en het ging me erg goed af :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:58

Dag 5 van Ripped gedaan. Daarna 30DS-level 2, maar dat was iets teveel van het goede. Morgen maar een rustdagje, dan ga ik lekker een aantal kilometer aan de wandel met m'n nieuwe nordic walking-stokken :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:01

holy sh*t bhriseis :))

ik eet altijd al vrij gezond. gisteren had ik trouwens thaise biefstuksalade gemaakt, was werkelijk heerlijk en megagezond :D
bewegen doe ik sinds eind november weer, 2x per week hardlopen en 2x per week zwemmen. moet wel zeggen dat ik al een week niet meer gezwommen heb en de komende dagen daar ook echt geen tijd voor heb. hardlopen hou ik wel vol twee keer per week. vanavond weer en daar meteen achteraan de shred (werk thuis vandaag, dus kan any moment lekker ff sporten als ik vanmiddag instort :D )

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:02

Wat dat eten betreft maak ik me eigenlijk niet zo druk, want mijn gewicht is altijd vrij stabiel gebleven. Soms kwam er iets bij of ging er iets af, maar dat gaat dan om hooguit twee kilo. Gemakshalve ga ik er dus maar vanuit dat mijn voedingspatroon wel oké is en ik voldoende calorieën binnen krijg om mijn lichaam van te onderhouden, om het maar even zo te verwoorden. Of ik qua vetten, vezels en eiwitten genoeg of teveel binnenkrijg weet ik niet, maar ik eet volgens mij vrij gezond. Snoep weinig, eet netjes iedere dag groente en fruit, ben zuinig met boter en olie... Volgens mij kun je er ook teveel in doorslaan. ;)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:04

Undefined: de cardio zwaarder maken is zo moeilijk niet. Gewoon ruimere bewegingen maken en sneller gaan volgens mij. Dus bij de JJ de armen lekker hoog de lucht in en de benen wijd. En geen nood: in level 2 komen er plank-cardio-oefeningen ~~}>

@ Birgit: weeg eens een week alles af. Dat is eventjes wat gedoe, maar dan weet je tenminste wat je eet, en nadien onthoud je het ook wel. Je vult op voorhand je eetmeter in, en je zorgt dat je over de dag voldoende groenten en fruit binnenkrijgt. Brood en pasta zijn volkoren/donker en als je 's avonds iets bakt of stooft lekker in olijfolie. Kip en zaken als magere kwark zijn supergoed, en check ook de etiketten naar hoeveel vet edm er in zitten. Het is absoluut niet moeilijk, en je bent het zo gewoon. Zet 's middags bij je lunch je gezonde tussendoortjes al klaar (vb rauwe worteltjes en komkommer met een gezonde dip, een bakje met verschillende soorten fruit, etc.) En 's avonds bewust koken met veel groentjes.

Cool he Arie :D Ik ben helemaal fan van Jillian nu, ik kreeg mijn buikje nooit weg en had altijd slappe armpjes, maar Jillian traint alles wel 8-)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:17

Ja die plank ben ik echt als de dood voor :') Elke keer als we dat in de sportschool moesten doen kon ik wel janken.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:20

Nou op den duur lukt het wel beter... Ook de krachtoefeningen worden vaker weer planken en push-upvarianten, dus je bovenarmen wennen er snel aan. Maar in de Ripped moet ik nu 2 minuten aan een stuk cardio-planks doen, en dan ga ik elke keer gewoon weer dood :') Dus net nu ik eindelijk flink planken kan doen, voelt het aan alsof ik weer bij af ben doordat het twee minuten aan een stuk is :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:22

volgens mij ben ik blij dat ik niet weet wat dat inhoudt :Y)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:46

Haha foto ervan staat een paar pagina's terug.
Ik ben nu weer de eetmeter aan het invullen, opzich is het wel prima behalve dat ik te veel vetten heb, dit komt van de boter.
Maar ik lust mijn brood niet zonder boter :') Ik neem aan dat er wel boter met minder verzadigd vet bestaat? (Ik koop 1 keer in het half jaar boter want doe er in mn eentje mee, dus heb me er niet zoveel in verdiept..) Deze kan ik echter niet aangeven bij de eetmeter.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:47

*\%/* I DID IT!!!!!!!!!! *\%/*

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:48

Yeahh Sallie!! 30 dagen voorbij?! :):)
Wat is het resultaat?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:49

Ben je klaar met shredden? :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:49

Ik heb een hekel aan de plank oefeningen, ik heb altijd het gevoel alsof ik ieder moment in kan storten :+ Ik probeer mezelf er zo goed mogelijk doorheen te slepen, maar soms moet ik even 2 tellen uitpuffenop mn knieën (en dan hoor ik in mn hoofd Jillian al weer schreeuwen, GET UP YOU LAZY fiets!! THIS IS WHERE IT COUNTS THE MOST!!!) :')
SALL GOEDZOOOO!! *\o/*

Net dag 16 gehad, met extra crunches en bicep curls, en nog wat yoga rekoefeningen er achteraan gedaan omdat mn buikspieren echt pijn deden :+

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:50

Ik vind Jillian in level 1 nog heel aardig :+

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:53

Ik zal vanavond eens kijken of ze nog lief is :P

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:53

Yes ik ben klaar!
Heb mij vanmorgen wel gewogen, maar ga pas vanavond wegen

Nu even eten... Pfffff

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:54

Sall schreef:

Goed bezig.!!!! +:)+
Ben benieuwd naar de resultaten *D

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:55

Ik vind ze ook nog aardig, op een bepaald moment zegt ze wel iets van dat je moet doordoen inderdaad en dat is net het moment dat ik het beu begin te raken :D

Ik weet ook niet wat dat planken inhoudt, heb er ook al schrik voor :')

Proficiat Sall!

Ariebombarie

Sall schreef:

YEAH BABY YEAH!!!!! *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Nadir

Nou ik kon halverwege het shredden ophouden omdat mijn zoontje wakker werd... Straks dus maar weer opnieuw beginnen...

Ben overigens met level 2 begonnen hoor, vind level 1 nu niet uitdagend genoeg meer.

Ariebombarie

Stral schreef:
Ik vind ze ook nog aardig, op een bepaald moment zegt ze wel iets van dat je moet doordoen inderdaad en dat is net het moment dat ik het beu begin te raken :D

Ik weet ook niet wat dat planken inhoudt, heb er ook al schrik voor :')

Proficiat Sall!

idem hier :))

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:57

Ga je level twee dan 10 dagen doen, of tel je de gemiste level 1 dagen mee?
Het is juist de kracht van het programma om het echt die levels 10 dagen elk te doen.
Ik heb toen die laatste dagen een aantal oefeningen uit level 2 erbij gepakt.
Dubbel jumprope ipv enkele, boksen met dubbele tussen stoten erbij.
Extra moeilijkere ab training

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:58

Thanks!

Nou ik ga snel douchen en mij. Expositie incl pitch := voorbereiden

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:59

ja en de 'hier begint het te werken'

"okééé dan" (trut) :')

en die linkse (de moeilijke!) staat op het einde bij het touwtjespringen echt zoooo belachelijk te springen :P

Ik heb er echt al weer zin in, ondanks dat ik dus de trap niet goed afkom weer :') Heb mijn bezoek laten weten dat ik wel sms als ik klaar ben om hen te ontvangen 8)

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:59

Britt90 schreef:
Wat goed Marjolein! Na hoeveel dagen is dat?

Na 21 dagen maar ik heb mijn eetpatroon helemaal niet aangepast. De mensen die dat wel doen vallen volgens mij meer af dan ik. Heb net even gekeken en ik ben 1 cm van mn borst kwijt, 3 cm van mn taille en 4 cm van mn buik. Mijn heupen zijn 1.5 cm smaller en bovenbenen 2 cm per been. :j De rest meet ik niet op want dat maakt mij niet uit.
Ik merk het inmiddels ook wel duidelijk want mijn werkbroek zat te strak en die zit nu heerlijk. *\o/*