[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:23

Ohhhh wat een verschrikkelijke tattoo's staan er in deze link; http://oak.ctx.ly/r/9n00

Ernstige spelfouten en gewoon ronduit stomme tattoo's, waarvan 9 van de 10 ook super slecht gezet zijn :o de enige die ik nog wel vind kunnen is het meisje met de camera op haar arm. Maar de rest :n

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:01

LisaaBloem schreef:
Ohhhh wat een verschrikkelijke tattoo's staan er in deze link; http://oak.ctx.ly/r/9n00

Ernstige spelfouten en gewoon ronduit stomme tattoo's, waarvan 9 van de 10 ook super slecht gezet zijn :o de enige die ik nog wel vind kunnen is het meisje met de camera op haar arm. Maar de rest :n

Afbeelding

Waarom wil iemand dít op z'n arm? :')

Poess91

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:02

Hahahahha! Jaaa.... ooit als cadeau gekregen?

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:06

Komt hier ook eens binnenvallen...

In het bezit van drie tattoo's en wil zo graag een nieuwe, heb wel een idee, maar kan het niet verder uitwerken, puzzelstukjes over mijn hele lichaam (wel maar een paar ;) ) met wat tekst erin, maar amper mogelijk door klein lijf te hebben, moet nog beetje op iets lijken :+
Tweede waar ik aan dacht was lotus op mijn middenrif, maar eigenlijk schrik voor de "pijn" iemand? ervaring met deze plek?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:07

Pijn is maar voor even :)

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:09

mwaaah heb ooit eentje in mijn zij laten zetten, op de ribben en auchie, was toch blij dat hij mijn gezicht niet kon zien ;) deze wil ik op een plek waar hij mijn stuiptrekkingen kan zien haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:12

Lotus op je middenrif aan de voorkant zou ik niet doen, als je later wat ouder en verrimpeld bent en je lijf gaat hangen heb je een dooie bloem op je buik :P

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:13

dan hangen mijn tieten en zie ik ze misschien niet meer? :P

Probleem is dat ik op onderrug, zijkant (op de ribben) en tussen schouderbladen al eentje staan heb, dus vind ik dat mijn lijf daar al vol staat, dan maar de voorkant beginnen. Benen vind ik nog een stapje te ver tenzij bovenbenen, maar vrees ook voor de pijn dan + niet echt mijn voorkeur :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:16

Haha nja ik zou t echt niet doen :P

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:22

M'n ex heeft een buddah op haar middenrif. Of althans ik denk dat we het over dezelfde plek hebben. Denk dat het eigenlijk wel mee valt met verrimpelen later.

Mijn voorkeur heeft het echter niet qua plek, zou eerder voor bovenbeen gaan. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:26

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 22:47

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 23:08

doet het eigenlijk pijn om op je bovenbenen te laten tattoeeren nu het toch ter sprake komt ?

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 23:08

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 00:28

Ik heb mijn beide bovenbenen gedaan, was pijnlijker dan mijn ruggengraat. Vooral de lange lijnen.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:34

Als er mensen zijn die een tattoo met een betekenis willen en dit op tv willen doen???? Mail me! Info@pointblanktattoo.nl
Ze krijgen vrij veel grote tattoos binnen, maar zijn ook nog vooral op zoek naar de 'kleinere' tattoos!!!

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 21:17

Ik heb mijn linkerdij laten tattooëren. Ik vond het nog meevallen tegenover zij/schouderbladen/binnenarm.
Hopelijk ooit nog een bovenbil :D

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 21:42

"Hier komt een tattoo leek aan"
En omdat ik zon leek ben kom ik maar ook mettteen in huis gevallen. Ik ben op zoek naar een goede shop die voor mij een simpele franse lelie met een klaver erachter wil zetten(scouting logo idee-achtig) . Maar ik heb absoluut geen verstand waar ik zou moeten beginnen met zoeken voor een goede tatoeëerder. De tattoo zelf word niet zo heel groot met alleen de kleuren paars en geel. Dus eigenlijk ook een heel simpel ding eigenlijk. Maar omdat ik toch een goed gezette tattoo wil zou ik naar jullie ervaringen willen vragen wat jullie een goede artiest vinden.
Groetjes speedfiets

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:14

Joolien schreef:
Lotus op je middenrif aan de voorkant zou ik niet doen, als je later wat ouder en verrimpeld bent en je lijf gaat hangen heb je een dooie bloem op je buik :P

als je je daar tegen die tijd druk om kan maken, ben je een gelukkig mens.
Kvind dat zo'n onzin he.
ik vond middenrif/ribben trouwens niet pijnlijk.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 00:03

Ayasha schreef:
Joolien schreef:

Kvind dat zo'n onzin he.

Daar zou ik me echt wel druk om maken hoor, haha! :')
Je moet er je hele leven lang mee doen, dan heb ik hem liever op een plek waar het iets minder gaat hangen :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 01:49

Oud en gerimpeld worden we allemaal, maar ik zou geen tatoeage willen op een plek zit waar het verval vrij snel begint. Zat laatst waterbevallingen op youtube te kijken want doen mijn lief en ik, toen was er een meisje met een tatoeage die precies onder haar buik liep, dat vond ik echt zonde. Dat trekt misschien wel nooit meer, getsie getsie.

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 07:54

Middenrif lijkt me nu eigenlijk niet een plek die gaat hangen? Buik, benen, borsten, armen en kont wel

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:07

Speedfiets, je kunt beginnen met de shop te bekijken in de begin post van dit forum. Kijk naar het portfolio en ga gewoon eens langs of het je aanstaat en er netjes gewerkt wordt. Hier staan ook veel shops: http://www.tattooplatform.nl/tattoo-studios

Gezellig, onderwater bevallingen kijken :D
Ik zou niet zo snel een tattoo zetten op een extreem hang-gevoelige plek denk ik. Hoewel ik van plan ben het verval zo lang mogelijk uit te stellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:03

Ayasha schreef:
Joolien schreef:

Kvind dat zo'n onzin he.

Ik hou me daar dus wel mee bezig en heb daarom expres mn tatoeage op mn arm op de voorkant laten zetten en niet aan de binnenkant ivm kippenvleugels die veel vrouwen later krijgen, ik wil namelijk geen verlepte ijsvogel :D

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:10

Haha dan vliegt hij als je zwaait.