Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
vuurneon schreef:Ik vind dat mijn mening over de map voor anderen er niet toe doet omdat het niet mijn leven is.
Kun je trouwens ook iets van valium krijgen voordat je een spiraaltje laat zetten? Ik durf het niet... Ben nog steeds zonder anticonceptie en mag absoluut niet zwanger raken (geheelonthouder nu) en vind condooms toch tricky: Klein scheurtje en voor je het weet heb ik vast weer een bolle buik
Emmaa_ schreef:Klopt, in alle drogisterijen moet altijd iemand aanwezig zijn die jou informatie kan geven over je medicijnen en hier dus ook een speciale opleiding voor gedaan heeft.
Nou is het natuurlijk wel zo dat het Kruidvat nou niet een lekkere ruimte heeft waar je even kan gaan zitten, dus ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die ooit echt medicijnen bespreken met de drogist.
Emmaa_ schreef:Klopt, in alle drogisterijen moet altijd iemand aanwezig zijn die jou informatie kan geven over je medicijnen en hier dus ook een speciale opleiding voor gedaan heeft.
Nou is het natuurlijk wel zo dat het Kruidvat nou niet een lekkere ruimte heeft waar je even kan gaan zitten, dus ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die ooit echt medicijnen bespreken met de drogist.