Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wereldhummel schreef:Ja dat snapte ik ook niet echt.
Haha dan haal je er toch 1 uit
Myryana schreef:Oh je begrijpt me verkeerd.. Ik wilde er sowieso al 2 laten zetten hoor. Ik vind 1tje alleen niet mooi vandaar.
Myryana schreef:Oh je begrijpt me verkeerd.. Ik wilde er sowieso al 2 laten zetten hoor. Ik vind 1tje alleen niet mooi vandaar.
MarjoEisla schreef:milo ik heb voor jou iets leukswas vandaag bij de vd in utrecht en gevraag welke maten ze hebben voor navelpiercing en dat is 6 tot 14 mm.
Ook dus ff gevraagd wat het materiaal is van het staafje die ik laatst gekocht had en inderdaad chirurgisch staal.. Dus kan wel een titanium kopen maar laat hij nu net vandaag er helemaal goed uitzien. Dan kan ik hem beter niet verwisselen denk ik .. Maar als hij weer gaat irriteren en er push uit komt haal ik meteen een titanium
milo schreef:die van mij zit ook aan de linkerkantook geschoten, illegaal, wel iets van 2-3 jaar terug.
handig is om er een staafje in te doen na 6 weken, als hij genezen is. een staafje die in je lip hoort, weet je wel? met een plat achterkantje. kan je ook nog allemaal knopjes erin doen, heel leuk
loon_corr schreef:ik wil kinpiercing doet dat pijn?
Citaat:HELP ik ben bang dat het pijner doe