Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:07

Ze had deze week een chemische verbranding onder haar wasbare luier het arme ding. Dus alle luiers en inlages de was in en flink in de creme gezet, ze was echt heel zielig. Ze praat echt belachelijk veel zo bijzonder om elke keer beter te kunnen communiceren.

Spoiler:
Afbeelding

Sting

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:11

Klinkt als ammonia burn. Had je tweedehands luiers? Misschien goed om ze dan te strippen.

Wat een heerlijke foto! <3

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:49

Sting schreef:
Klinkt als ammonia burn. Had je tweedehands luiers? Misschien goed om ze dan te strippen.

Wat een heerlijke foto! <3

Ik liet mijn man die scheikunde heeft gestudeert lezen hoe hij de luiers moet strippen(hij doet de was) en die riep heel hard dat hij dat echt weigert te doen :')
Borax(bleek) mengen met andere middeltjes enzo.

Maar gelezen hebbende wat het probleem is gaan we heet wassen met een flinke dosis azijn en dan zou het prima moeten zijn. Hebben nu "koud" gewassen met niet te veel azijn dus mag zeker nog eens voor de zekerheid.

Sting

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:03

Ik heb ook een simpeler uitvoering gedaan een paar weken geleden. Geen idee of dat scheikundig verantwoord was en mevrouw is nu zindelijk, dus een build-up kan niet meer gebeuren. Ik had ze in een badje met soda en nog wat dingen, dan op 40 en dan 60 graden gewassen. Maar inderdaad, heet wassen en azijn ben ik ook tegen gekomen. Blijft toch even zoeken naar een goede routine. Succes! Hopelijk werkt dit voldoende voor jullie!