Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sting schreef:Klinkt als ammonia burn. Had je tweedehands luiers? Misschien goed om ze dan te strippen.
Wat een heerlijke foto!
. Ontwikkeld zich goed, gaat heel graag op haar loopfiets naar de speeltuin en logeert zo af en toe bij opa en oma's. Vandaag ook weer een dagje bij schoonmoeder, die daar ook erg van geniet.

.Freekieee schreef:Hier alles goed! Zoë wordt groot gezellige praat tante. Mond staat niet stil. Slim meisje. Legt bepaalde verbanden zo snel dat je soms denkt huh hoe dan.
Erg bezig met groot klein koud warm. Paard, veulen pony. Best grappig.
Gek op haar pony. En wilt heeeeel graag rijden. Dus ff opzoek naar een fijn zadeltje waar ze hou vast heeft. Al is het nu altijd zonder zadel en ze zit perfect.
Wilt graag helpen met poep scheppen en ohwee als ik help haha.
Trysor lag laatst. Mamaaa soja(zo noemt ze zichzelf) klimmen tyssss
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sky_As schreef:Freekieee schreef:Hier alles goed! Zoë wordt groot gezellige praat tante. Mond staat niet stil. Slim meisje. Legt bepaalde verbanden zo snel dat je soms denkt huh hoe dan.
Erg bezig met groot klein koud warm. Paard, veulen pony. Best grappig.
Gek op haar pony. En wilt heeeeel graag rijden. Dus ff opzoek naar een fijn zadeltje waar ze hou vast heeft. Al is het nu altijd zonder zadel en ze zit perfect.
Wilt graag helpen met poep scheppen en ohwee als ik help haha.
Trysor lag laatst. Mamaaa soja(zo noemt ze zichzelf) klimmen tyssss
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Super leuk om alles te lezen van jullie ( niet meer zo kleine) kleintjes.
Je hebt het inkydinky zadel voor kindjes, maar mij staat heel erg tegen dat ze zo klem zitten.
In mijn ogen is er niks mis met wat schuiven en zelf balans vinden.
Anders leren ze gelijk al tegen de beweging in te gaan zitten.
Ik zou gewoon kijken of je een wintec ( evt. Western) zadeltje op de kop kunt tikken....