Veel moeten afvallen...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 16:12

Ik loop nooit hard, alleen hele kleine stukjes.
Oe, ik ben door de mand gegaan. Vandaag even los gegaan met macdonalds, dunkin en Starbucks. Maandag om 7.15 moet ik me melden in het ziekenhuis

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 17:45

Alvast heel veel succes!!

Gaucho een vetrol? :)) je mag mijne ook wel? Staat bekend als 'hangpens'.

Hardlopen is ook niet mijn ding.

Ik heb me net met heel veel pijn en moeite naar de sportschool geslingerd. Ik moest nog even een uurtje gaan van mezelf omdat we vanavond ook een borrel hebben. Maar pfff lange dag en ik ben vooral heel moe.. but I got this!

Es_ther

Berichten: 18736
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 19:39

Succes alvast Purny!

Ik vind hardlopen stom :') .

Gaucho, welke vetrol? Hoe was je vakantie?

Succes Roosch! Goed bezig!

Hier onderweg naar de klimhal, met pijn en moeite :+.

gaucho

Berichten: 9637
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 20:09

Vakantie was echt geweldig *\o/*

Net thuis, files en noodweer, ff de zooi uitpakken en was aanzetten.

_Tarzan

Berichten: 11270
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 07:18

Es_ther schreef:
Hee Tarzan! Haha ja klopt, wordt bijna eng :')

Whahaha :')

Roosch, je bent wel sportief bezig als ik dat zo lees, knap hoor! :D
Esther ook genoeg beweging in het weekend dus zo te lezen!
Klinkt anders heerlijk Pallatin :')
Musli, heerlijk dat je kunt hardlopen samen met de kleine!
Gaucho & Roos, alle vetrollen verzamelen en ritueel verbranden?! :')

Ik heb donderdag m'n intake gehad bij de sportschool en de meting :7
Jezusss :') Maar heb gisteren ook meteen mijn sportschema gekregen voor de komende weken dus ik ga even kijken wanneer ik kan gaan beginnen :D

Es_ther

Berichten: 18736
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 07:22

Oeh tof zeg tarzan! Ben benieuwd!

Ik merk wel dat ik wat sterker wordt in m’n lichaam qua spieren enzo. Mijn vetjes hopen zich echt op rond m’n buik, de rest heeft geen vetjes :')

gaucho

Berichten: 9637
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 07:26

Toch bijna 3 kilo aangekomen >;) Niet zo gek met al het eten en vooral de alcohol. Als ritueel verbranden zou kunnen :D Ben bang dat ik er toch echt wat voor moet doen. Komt wel goed, alleen komende weken veel etentjes en feestjes gepland en sowieso ook volle agenda. Denk dat ik het vandaag ook niet red om naar Bodypump te gaan, iets met zooi van vakantie opruimen, was, boodschappen, ook naar paard en vanavond bij familie eten.

_Tarzan

Berichten: 11270
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 07:29

Ik ook Esther! :D Het schema is nu vooral gericht op rompstabiliteit en benen en armen, m'n benen zijn namelijk pudding en m'n armen had ik zelf aangegeven haha, de rest is eigenlijk op m'n bekkeninstabiliteit gericht om dat weer te verbeteren. Dus moet ook echt met minimale gewichten beginnen.

Oh balen gaucho, maar die 3 kilo zijn er vast snel weer af!

gaucho

Berichten: 9637
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 07:36

Klinkt als een verstandig schema Tarzan :j

Kilo's gaan er wel weer af, als ik me maar besef dat dat niet vanzelf gaat. Dus weekmenu gepland, zo boodschappen en kijken wat ik toch aan activiteit in kan plannen. En misschien de rest van de maand maar even zonder alcohol...

_Tarzan

Berichten: 11270
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 07:55

Ja zeker even verstandig. Ik kan nu niet meteen volop aan de gewichten gaan :+
Een goed begin is het halve werk toch gaucho, komt vast goed! :D
Ik ga vandaag ook maar even een schema maken wat ik moet eten komende tijd :=

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 12:53

gaucho schreef:
Klinkt als een verstandig schema Tarzan :j

Kilo's gaan er wel weer af, als ik me maar besef dat dat niet vanzelf gaat. Dus weekmenu gepland, zo boodschappen en kijken wat ik toch aan activiteit in kan plannen. En misschien de rest van de maand maar even zonder alcohol...

Die alcohol is het probleem hier ook :))
Sta nu maar als straf op Foxy om de alcohol van gisteren te laten verdampen. Had eigenlijk een heel luie zaterdag gepland. :')

gaucho

Berichten: 9637
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 13:21

Ik denk dat ik de afgelopen 3 weken de hoeveelheid alcohol gedronken heb die ik normaal in 3 maanden drink := Dat zie je dus terug. Voorlopig maar weer alcoholvrij, anders gaat het met alle feestjes in het vooruitzicht zeker mis.

MuSLi

Berichten: 5300
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 15:45

Die mazzel heb ik gelukkig echt. Ik heb helemaal niks met alcohol. Dat niet drinken is voor mij echt een eitje. Lijkt me lastig als je daar wel echt van geniet :\

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 16:02

MuSLi schreef:
Die mazzel heb ik gelukkig echt. Ik heb helemaal niks met alcohol. Dat niet drinken is voor mij echt een eitje. Lijkt me lastig als je daar wel echt van geniet :

Ik heb al 6 maanden een fles wijn in de koelkast liggen maar nog steeds geen glazen :')

Pallatin

Berichten: 2554
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 16:21

Gaucho, Jouw thuiskomst met file en noodweer was mijn start van de vakantie :') de ‘reis’ naar de Veluwe was heel nat en stapvoets rijdend over de A1…. Maar goed… ik denk dat je weer heel wat van die 3 kg kwijt bent na een week, volgens mij kan je van alcohol ook vocht gaan vasthouden toch? En het voornaamste is dat je het lekker hebt gehad op vakantie!

Ik heb mis alcohol ook niet, er gaan zo maanden voorbij dat ik iets drink…

Ik ben benieuwd naar je schema Tarzan en ik vond je er trouwens op de foto al hartstikke goed uit zien!!!
Ik heb gisterochtend nog op de weegschaal gestaan en heb marge voor deze week. Heb gister dan ook genoten van chipjes en wat koekjes, maar of t nou daar van kwam geen idee, maar had de hele nacht last van m’n buik, dus meteen gestraft }>

Vandaag even warmdraaien op de fiets met 15 km, morgen moet ik 40 km m’n tante op haar e-bike zien bij te houden…joepi!

gaucho

Berichten: 9637
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 07:33

Fijne vakantie Pallatin, hoop dat het weer nog wat opknapt. 40 kilometer is een lekkere afstand :)

Hier ondanks vijfgangendiner de eerste 0.8 er af, dat is waarschijnlijk het vocht :D Verder wel weer goed het ritme te pakken, water ipv wijn bij diner, nette andere maaltijden en een kettlebell workout tussendoor weten te doen. Daar voel ik nu al de spierpijn van op komen :')

Uitdaging van vandaag is high tea vanmiddag op stal :') Daar wil ik ook van genieten, dus rest van mijn maaltijden daar maar op aangepast :D Zo een peren-rogge cake bakken en wat gezonde wrap hapjes maken.

MuSLi

Berichten: 5300
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 13:59

Ik had vanochtend een hardloopevenement, voor het eerst sinds april 2019 dat ik weer aan een start stond. Was erg leuk. Flink van genoten. In 2018 liep ik dezelfde "wedstrijd". 7,5km over asfalt, door tuinderijen en kassen, genaamd de Kassencross. Dit jaar liep ik ruim 10 minuten sneller dan in 2018 :wow: bizar weer!

Nu lekker even met de beentjes omhoog op de bank, bijna tijd voor de formule 1.

Netjes @gaucho, de eerste 0.8 er weer af. De rest zal waarschijnlijk ook na verloop van tijd wel volgen als je weer een beetje in het gareel bent +:)+

Gamova
Berichten: 1008
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 16:59

Knap hoor Musli!

En vakantiekilo's zijn er vast snel weer af gaucho!

Hier het eerste rondje weer gewandeld. Naar het fort en weer terug. Het eten hebben we het nog maar even niet over :))
Toch bij elkaar zo'n 3 km op de teller

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 17:50

Over het eten gaan we het maar niet hebben hier ook. :')

Stond niet zo heel vrolijk op, was echt uit m'n hum.
Vandaag nog geen 1500 stappen gezet maar wel een km of 10 gefietst en anderhalf uur dit gedaan:

Vanavond een lekkere muscaatwijn en kaasplankje. Het is wel even goed.

Afbeelding

MuSLi

Berichten: 5300
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 17:55

Mooie foto Roosch <3
Zonder dalen, geen pieken toch?
Morgen weer een dag!

Rose_Sonny
Berichten: 451
Geregistreerd: 19-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 19:11

Ik had juist een heel actief weekend, waarbij het mij ook goed lukte om niet te veel te snacken maar wel gezond te eten.

Zowel gisteren als vandaag 13 kilometer totaal gewandeld. Daarnaast vandaag ook nog een dik uur gefietst, met de paarden mee op buitenrit.

Vanavond wel eten besteld, shoarma met aardappelschijfjes. Maar ik heb de shoarma bijna niet aangeraakt omdat ik al mega vol zat, dus ook de schade daar van zou mee moeten vallen :=

Morgen weer mijn wekelijkse weegmoment, ik ben zo benieuwd of het me lukt om de dalende lijn vast te houden!

purny

Berichten: 27663
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 19:30

Ik ga morgen vragen in het ziekenhuis of ze ergens een weegschaal hebben. Val sowieso 65 gram af(want zo zwaar weegt een galblaas)
En ben benieuwd hoeveel ik nog verder afval aangezien er morgen niet veel van eten terecht zal komen

Es_ther

Berichten: 18736
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 19:59

MuSLi schreef:
Mooie foto Roosch <3
Zonder dalen, geen pieken toch?
Morgen weer een dag!

Gave foto zeg!

@purny, heel veel succes morgen!

@Rose_Sonny, lekker bezig *\o/*

@musli, wauw knap zeg!

@gaucho, lekker bezig! Toch weer 0,8 eraf *\o/*

@Pallatin, fijne vakantie! Waar ben je naar toe?

Pallatin

Berichten: 2554
Geregistreerd: 30-05-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 21:48

Leuke foto Roosch en lekker weer zo te zien! Ik had gister een wat verder tochtje gefietst dan de bedoeling was want ben gigantisch verdwaald op de terugweg… :') toen ik eindelijk thuis was gewacht op vriendlief en hem gevraagd om maar wat te eten mee te nemen want het ging richting 19.00… die kwam pas om 20.15 aankakken van een toernooi en toen was de cafetaria al dicht…ik word bij erge trek erg onaangenaam -:(- gezelschap dus snel 2 eieren gebakken en niet lang daarna naar bed…ik was niet echt verzadigd, maar goed vanmorgen een lekker croissantje bij het ontbijt en fijn gefietst met m’n tante. Het was open Monumentendag dus hebben radio Kootwijk bezocht. (Esther; daar dus in de buurt Beekbergen). Vriendlief had echter gister bij het toernooi een honkbal op z’n teen gekregen en die zag er toch wel naar uit, dus nu zitten we gezellig op de eerste hulp… +:)+ teen lijkt wel een overmaatse bosbes en is gebroken blijkt nu…gelukkig hadden we al gegeten voor we naar de HAP gingen :D
Kortom, nu al een vakantie waar we nog jaaaaaaren over praten :+

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 22:48

Oh wat een gedoe zeg!! :(:)

Annie gaf dit aan na afgelopen week. :+
Afbeelding