Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je mag mijne ook wel? Staat bekend als 'hangpens'.Es_ther schreef:Hee Tarzan! Haha ja klopt, wordt bijna eng

Maar heb gisteren ook meteen mijn sportschema gekregen voor de komende weken dus ik ga even kijken wanneer ik kan gaan beginnen
Niet zo gek met al het eten en vooral de alcohol. Als ritueel verbranden zou kunnen
Ben bang dat ik er toch echt wat voor moet doen. Komt wel goed, alleen komende weken veel etentjes en feestjes gepland en sowieso ook volle agenda. Denk dat ik het vandaag ook niet red om naar Bodypump te gaan, iets met zooi van vakantie opruimen, was, boodschappen, ook naar paard en vanavond bij familie eten.
Het schema is nu vooral gericht op rompstabiliteit en benen en armen, m'n benen zijn namelijk pudding en m'n armen had ik zelf aangegeven haha, de rest is eigenlijk op m'n bekkeninstabiliteit gericht om dat weer te verbeteren. Dus moet ook echt met minimale gewichten beginnen.

gaucho schreef:Klinkt als een verstandig schema Tarzan
Kilo's gaan er wel weer af, als ik me maar besef dat dat niet vanzelf gaat. Dus weekmenu gepland, zo boodschappen en kijken wat ik toch aan activiteit in kan plannen. En misschien de rest van de maand maar even zonder alcohol...

de ‘reis’ naar de Veluwe was heel nat en stapvoets rijdend over de A1…. Maar goed… ik denk dat je weer heel wat van die 3 kg kwijt bent na een week, volgens mij kan je van alcohol ook vocht gaan vasthouden toch? En het voornaamste is dat je het lekker hebt gehad op vakantie!

Verder wel weer goed het ritme te pakken, water ipv wijn bij diner, nette andere maaltijden en een kettlebell workout tussendoor weten te doen. Daar voel ik nu al de spierpijn van op komen 
Daar wil ik ook van genieten, dus rest van mijn maaltijden daar maar op aangepast
Zo een peren-rogge cake bakken en wat gezonde wrap hapjes maken.
bizar weer!

toen ik eindelijk thuis was gewacht op vriendlief en hem gevraagd om maar wat te eten mee te nemen want het ging richting 19.00… die kwam pas om 20.15 aankakken van een toernooi en toen was de cafetaria al dicht…ik word bij erge trek erg onaangenaam
gezelschap dus snel 2 eieren gebakken en niet lang daarna naar bed…ik was niet echt verzadigd, maar goed vanmorgen een lekker croissantje bij het ontbijt en fijn gefietst met m’n tante. Het was open Monumentendag dus hebben radio Kootwijk bezocht. (Esther; daar dus in de buurt Beekbergen). Vriendlief had echter gister bij het toernooi een honkbal op z’n teen gekregen en die zag er toch wel naar uit, dus nu zitten we gezellig op de eerste hulp…