Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tylando

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 10:53

Gisteren weer me lopen ergeren. Moeder geen controle over het kind. Kind zit op schoot. Zit zelf met moeder te praten en kind zit steeds voor haar gezicht te klieren en gewoon toelaten he. Kon niet eens fatsoenlijk gesprek houden.
Ook steeds maar zeuren om snoep en koek. Moeders koffie uit handen trekken omdat ze het schuimlaagje wil hebben.. zucht..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:22

tylando schreef:
Gisteren weer me lopen ergeren. Moeder geen controle over het kind. Kind zit op schoot. Zit zelf met moeder te praten en kind zit steeds voor haar gezicht te klieren en gewoon toelaten he. Kon niet eens fatsoenlijk gesprek houden.
Ook steeds maar zeuren om snoep en koek. Moeders koffie uit handen trekken omdat ze het schuimlaagje wil hebben.. zucht..

Nog niks veranderd dus..... :(

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:28

Niks nee.. eerder erger

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 12:34

Ben je mooi klaar mee dan!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:25

Laurora schreef:
[ [url=m/b6E4hD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry sorry sorry, ik kon het écht niet laten _O-

_O- _O- _O-

Ik ben dol op de kinders, maar niets zo vervelend aan onopgevoede mormels. Laatst ook in de supermarkt. Jongetje van 8 met papa. Papa

"Wil je pizza eten vanavond?"
"NEEEHEEE WIL IK NIET!"
"Lasagna dan?"
"NEEEEEEEE"
"Dat?" *wees weer naar iets"
"NEE PAPA!"
"Wat wil je dan?"
"GEWOOON!! "
"Oké, dan gaan we even daar kijken.

En die vader zo rustig. Als mijn kind mij zo onfatsoenlijk aansprak had die allang een draai om de oren gekregen. Hallo hé, er word gewoon een vraag gesteld onfatsoenlijk respectloos stuk vreten. Snap echt niet ouders het accepteren dat kinderen zo tegen ze praten.

Mijn relatie is trouwens helaas uit. Hij heeft een sterke kinderwens. Ik niet.. Dan houd het op. Maar goed, dat we het in het begin hebben besproken, maar ben er wel beetje kapot van. Maar goed, het is wat het is. Weer wat geleerd. Bij de volgende dates/relaties meteen van dag 1 duidelijk maken dat ik ze niet wil.

Pleegouderschap daarentegen lijkt me wel weer leuk. Er zijn zoveel kinderen op de wereld zonder stabiel gezin. Als je ze dat kan bieden, ook al is het tijdelijk, lijkt me wel mooi. Ook heel zwaar, maar ook mooi. Wel al ouder dan 8 zou ik willen bijvoorbeeld. Niet de hele jonge kids.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:31

Poeh, ik heb enorm respect voor mensen met pleegkinderen.
Weet nog dat er vroeger een gezin tegenover ons zat. Die kinderen waren zo vervreemd dat ze meerdere aanslagen gepleegd hebben op de gastouder (baksteen op de deur etc).
Ook een pleegbroer van een collega met FAS, die is inmiddels volwassen en fie mensen zijn bang voor hem door zijn aggressie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:32

Gistermiddag in de winkel ook, stervensdruk om 15 uur smiddags en dan zijn er gezinnen die met zijn allen boodschappen gaan doen. Dat snap ik dus niet.. dan blijft toch 1 vd 2 met de kids thuis? En dan blokkeren ze je gangpad en gaat mama eerst vriendelijk aan kind vragen of ze aan de kant wil want mevrouw wil er langs.. pak haar gewoon weg en houd het bij je :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:59

Hypericum schreef:
Haha ja die Sjamaan 8)7
Wel makkelijk geld verdienen 'blaas je angsten maar in de steen'*pfff* "ja, goed zo en nu de steen in het water gooien'

Die placenta trok ik ook niet zo goed nee, eerst wel tot het in de voedseldroger ging en door de blender. Brrrr.
Alhoewel, de tip om een stukje verse placenta door je bosvruchtensmoothie te gooien...ik zal heel anders tegen bosvruchtensmoothies aankijken de komende tijd.

Gatverdamme, dan denk je dat je het gekste van de mamabrigade wel gezien hebt :=

Vanmorgen lekker wat in de dierentuin gewandeld met mn man en ja hoor, pal in het midden van een van de binnenverblijven op een bankje zat er weer zo'n melkbar met kind er aan :roll: Bedenken die mensen zich echt niet dat niet iedereen dat een praaaachtig en lievvv <3 aanzicht vind :? Ga dan ergens een beetje achteraf zitten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:46

Nee dat hoor je normaal te vinden :+

Pff die koter en vader. Je moet ze ook helemaal niet vragen wat ze willen. We eten pizza wil je die of die. Is al keuze zat.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 22:18

Wat vervelend ElineS :(:)
Wel begrijpelijk, t zou voor mij ook echt een dealbreaker zijn als mn vriend opeens kinderen blijkt te willen.
Toch heel veel sterkte, tis toch poedersuiker :(

Zelf heb ik niet zo'n probleem met voedende moeders, ik vind het er wel natuurlijk uit zien ofzo. Ik bedoel, ik hoef ook geen tiet in mn gezicht gedrukt te krijgen, maar als moeders zelf graag haar tiet ontbloot in ieders zicht zal mij dat worst wezen, kind moet natuurlijk ook drinken. En beter versgetapte moedermelk dan van de aangemaakte poederzooi die ze kinderen tegenwoordig geven.
(zelf zou ik het niet doen omdat ik daar veel te preuts voor ben, maar ik zou het ook echt niet laten omdat iemand anders er zogenaamd last van zou hebben)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 22:29

Oh nee, ik vind dat echt gewoon raar dat je effe in de trein hups tiet eruit en gaat lopen kolven. :+

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 22:31

Kolven in het openbaar snap ik dan weer niet zo goed. Ik bedoel, zo'n kind kan ieder moment honger krijgen, dat plan je niet ff in aan het begin van de dag. Maar je kunt toch best even naar het toilet ofzo gaan om te kolven....
Ik vind dat er altijd een beetje koeiig uitzien }:0

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 23:17

Laurora schreef:
Kolven in het openbaar snap ik dan weer niet zo goed. Ik bedoel, zo'n kind kan ieder moment honger krijgen, dat plan je niet ff in aan het begin van de dag. Maar je kunt toch best even naar het toilet ofzo gaan om te kolven....
Ik vind dat er altijd een beetje koeiig uitzien }:0

Sowieso hoef je toch niet iedere keer op stel en sprong te voeden als het kind honger aangeeft? Hoe eerder je daarmee regelmaat aanleert, hoe beter, lijkt mij. Voor je het weet heb je van die kinderen die permanent lopen te snaaien en de hele dag met een flesje zoete meuk rond moeten lopen. Ik snap dat je ze heel jong nog niet op drie maaltijden per dag kunt zetten, maar met enige regelmaat iedere paar uur (of hoe vaak moet dat?) drinken geven zou toch moeten lukken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 23:25

Hey oomens verjaardagsbuddy :)) Y)(^) gefeliciteerd!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 23:30

Haha, nee dat gaat helaas niet per definitie op. Je hebt natuurlijk voorbeeld gevalletjes die zich prachtig iedere 3 uur melden, maar dat die standaard zijn: Die illusie was ik snel kwijt :+
Je kan namelijk niets uitleggen aan zo‘n regenworm. Die krijst gewoon accuut alsof het stervende is en met wat pech daarmee ook een kotsreflex triggert als het te lang duurt :P
Met wat pech heb je een clusteraar die zich tegen de avond ieder uur 1-2x meldt.

Ach ja, geen ritme is ook een ritme.....
Het heeft niets te maken met snaaien op peuterleeftijd.

Kolven in het openbaar snap ik echt niet :n

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 23:42

Zo'n wurm in de groei kun je ook moeilijk voeding ontzeggen lijkt me. Discreet voederen heb ik geen moeite mee

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 00:11

Ik vind t geen pan midden in zo’n dierenzaal maar dat ben ik :=

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 10:58

Ik ook niet hoor, ik vind het toch een beetje een privé-aangelegenheid. Daarbij vind ik het ook gewoon een tikkeltje onsmakelijk. Net als wanneer kinderen er een enorme smeerboel van maken of volwassenen die zitten smakken.

Ik ga altijd op zondagochtend naar yoga, nu was er deze week een moeder die blijkbaar geen oppas heeft kunnen vinden en dus haar dochter van 5 meenam. Op zich een prima opgevoed kind hoor, kon best lang stil zijn etc. Iedereen natuurlijk 'ohhh ahhh wat schattig' en zelfs mijn leraar (man, overigens) 'geen probleem als je haar elke keer meeneemt hoor'. Nou sorry, maar ik ben daar voor een momentje voor mezelf en ik vind het enorm afleidend met een kind erbij. Er gaat elke keer toch aandacht naar uit als ze weer iets 'schattigs' doet en het is een kind, dus er komt geluid uit op willekeurige momenten (en ja, ook de 'schattige' irriteer ik me aan). Ik gok dat het voor de moeder ook een momentje voor zichzelf is en dat het dus geen gewoonte gaat worden, maar zo wel zoek ik een ander klasje hoor.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:37

Ik heb zojuist een heel weekend in een huis gelogeerd met 2 kinderen en het was heel gezellig. Ik kreeg zelfs complimenten van de vader dat ik zo leuk met ze was **\O/**

Nette, lieve, goed opgevoede kinderen. We zijn zelfs uit eten geweest met ze, geen probleem *\o/*

En nu weer fijn terug naar Nederland, naar mijn poezen kindjes een heerlijk kind vrije leven <3

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:49

ElineS schreef:
Laurora schreef:
[ [url=m/b6E4hD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry sorry sorry, ik kon het écht niet laten _O-

Pleegouderschap daarentegen lijkt me wel weer leuk. Er zijn zoveel kinderen op de wereld zonder stabiel gezin. Als je ze dat kan bieden, ook al is het tijdelijk, lijkt me wel mooi. Ook heel zwaar, maar ook mooi. Wel al ouder dan 8 zou ik willen bijvoorbeeld. Niet de hele jonge kids.

Ik las net allemaal negatieve dingen over pleegouderschap, maar er zijn ook positieve hoor. Ik sprak van de week een vrouw van 40, heeft nooit eigen kinderen gewild en steeds instabiele relaties. Maar zij heeft sinds een jaar twee pleegdochters van 15. En natuurlijk hebben die hun issues, maar ze hebben het echt leuk met zijn drieën en het gaat heel goed.

En sterkte met je verbroken relatie! Wel goed dat je de knoop hebt doorgehakt, het is echt zinloos anders.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:51

Oh, nee dat voeden en kolven overal, vreselijk. En ik snap ook niet dat het dan wel geoorloofd is om overal tieten (en dan nog van die lelijke opgezwollen met blauwe aders) er uit te gooien. En als je een iets te diep decolletee draagt ben je meteen sletterig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:58

Ik vind het ook niks om te zien.

Maar als een lammetje of veulentje ofzo bij de moeder drinkt <3

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 12:02

Met borstvoeding heb ik dan weer geen problemen. Kind moet nou eenmaal melk hebben en we worden ook overal doodgegooid met mannentieten (die ik niet hoef te zien) :+ Ik ben het er mee eens dat het niet midden in een restaurant oid hoeft, maar als je het niet wil zien kijk dan gewoon even de andere kant op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 12:14

love_western schreef:
Ik vind het ook niks om te zien.

Maar als een lammetje of veulentje ofzo bij de moeder drinkt <3

Nou als die lammetjes wat groter zijn zien dat er ook niet meer uit.. Beuken ze zowat moeders omver :') Maar als ze net geboren zijn en die staartjes gaan heen en weer <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 12:32