Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tylando schreef:Gisteren weer me lopen ergeren. Moeder geen controle over het kind. Kind zit op schoot. Zit zelf met moeder te praten en kind zit steeds voor haar gezicht te klieren en gewoon toelaten he. Kon niet eens fatsoenlijk gesprek houden.
Ook steeds maar zeuren om snoep en koek. Moeders koffie uit handen trekken omdat ze het schuimlaagje wil hebben.. zucht..
Laurora schreef:[ [url=m/b6E4hD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry sorry sorry, ik kon het écht niet laten
Hypericum schreef:Haha ja die Sjamaan![]()
Wel makkelijk geld verdienen 'blaas je angsten maar in de steen'*pfff* "ja, goed zo en nu de steen in het water gooien'
Die placenta trok ik ook niet zo goed nee, eerst wel tot het in de voedseldroger ging en door de blender. Brrrr.
Alhoewel, de tip om een stukje verse placenta door je bosvruchtensmoothie te gooien...ik zal heel anders tegen bosvruchtensmoothies aankijken de komende tijd.
Laurora schreef:Kolven in het openbaar snap ik dan weer niet zo goed. Ik bedoel, zo'n kind kan ieder moment honger krijgen, dat plan je niet ff in aan het begin van de dag. Maar je kunt toch best even naar het toilet ofzo gaan om te kolven....
Ik vind dat er altijd een beetje koeiig uitzien
ElineS schreef:Laurora schreef:[ [url=m/b6E4hD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry sorry sorry, ik kon het écht niet laten
Pleegouderschap daarentegen lijkt me wel weer leuk. Er zijn zoveel kinderen op de wereld zonder stabiel gezin. Als je ze dat kan bieden, ook al is het tijdelijk, lijkt me wel mooi. Ook heel zwaar, maar ook mooi. Wel al ouder dan 8 zou ik willen bijvoorbeeld. Niet de hele jonge kids.