Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben vandaag even druk, dus kan zijn dat het niet lukt. Anders wordt het morgen
Kelly_J schreef:Mannelijk?! OMGecht niet hoor.. Supermooie look trouwens!
Vraagje voor de UD kenners/velvetblack ()
Hoe ziet de Moondust Eyeshadow in de kleur Space Cowboy eruit? Ik heb een licht getinte huid en kan nergens een goeie swatch vinden..
Kreeg m alleen niet goed op de foto.

voor 2 liquids en de tattoo liner. Na vele geprobeert te hebben blijft dit de fijnste vind ik. Maakte tegen mn pa een grapje dat ik ie op was en we naar frankrijk zouden moeten om een nieuwe te halen. Nou vandaag maar ff gedaan. 

extra happy mee natuurlijk! chimello schreef:Het is niet alleen de racisme maar ook dat de hydration shape tape foundation letterlijk de gel foundation is in een nieuwe verpakking... Oh en Clay Play volume 2 is exact zelfde palette + namen alleen dan andere kleurtjes. Goed bezig
_Friemel schreef:Ja maar dat bedoel ik dus, nikkie gooide haar video online voor de rel en t was toen 1 en al liefde richting tarte, er komt een rel en dan haal je hem weg en zeg je foei tarte. Nikkie doet echt alleen nog maar wat andere zeggen, 0,0 eigen mening, doodzonde.
Wat gaaf dat je ze gewoon bent gaan halenextra happy mee natuurlijk!

chimello schreef:Tarte gaf aan een shape tape foundation te maken. Omdat de Shape Tape wereldwijd de beste concealer is volgens veel mensen was er ontzettend veel vraag naar. Toen ze echter de foundation lanceerde, waren er tig witte tinten en 2 bruine kleuren, voor de niet-blanke klanten. Zelfs de mensen die PR hebben gekregen kregen letterlijk alleen die 2 kleuren + een medium kleur. Toen Tarte er op aangesproken werd, zeiden ze dat het een 'seizoenskleur' was waardoor mensen nog bozer werden omdat een donkere huid hebben geen seizoensissue is, je wordt er nl mee geboren... En toen kwam het 'sorry, maar er komen later nog andere kleuren bij' excuus. Waardoor de WoC populatie zich weer achtergesteld voelde.
Is het anders dan YSL? Andere highend en drugstore merken? Niet echt. Er zijn genoeg merken die geen donkere kleuren verkopen, maar het gaat ook om de PR rondom en van Tarte dat het uit proportie heeft geblazen. Het is gewoon dom van ze omdat ze wisten dat shape tape foundation iets is dat iedereen wilt uitproberen dus verpakken ze een oude foundation gewoon als de nieuwe, en die oude had al geen betere kleuren.
)met een extreem grote kleurenrange, maar nu zijn de verwachtingen voor elk nieuw soort foundation van elk willekeurig bedrijf zo hoog dat men er van uit gaat dat zij ook een breed kleuren range/aspect uit gaan brengen...