wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 00:30

Ik las het op fb en ondanks dat je weet dat het eraan gaat komen, schrik je toch. Heel veel sterkte samen.

Marcel, respect dat je alle mensen die meeleven zo op de hoogte houdt.

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 00:31

Pfff ondanks dat het er wel aan zat te komen, komt dit toch wel een hard binnen.
Marcel, heel erg veel sterkte de komende tijd en ook al ken ik jullie niet, ik leef mee.

Dag lieve Priscilla, je bent zo'n mooi mens, en zo sterk. Ik vind het zo oneerlijk dat het je niet is gegund langer te mogen blijven maar ik hoop wel dat je in vrede zult kunnen loslaten.
Dapper en vol humor, nuchter en eerlijk, zo zie ik jou en zal ik ook aan je blijven denken. Want ik heb je topic vanaf het begin gevolgd en daardoor is het toch net of je een klein stukje deel van mijn leven bent gaan uitmaken, je hebt denk ik op meer mensen hier dat effect gehad, meer dan je zelf weet of beseft.
Je zal ook hier een leegte achterlaten en gemist worden.....

Er rolt wel een traan over mijn wang terwijl ik dit zo typ, en dat is toch eigenlijk raar, ik heb je immers nooit ontmoet of via PB gesproken. Maar dat is toch wat je teweeg brengt, echte emoties...

Ik hoop dat je rustig zal gaan en dat je alle warmte die wij uitstralen ook een klein beetje zal voelen.

Dag Spicegirl, Priscilla.... ;(

Marcel, bedankt dat je ons op de hoogte houdt en heel erg veel sterkte. Kerst zal nooit meer het zelfde zijn vanaf nu, ik had jullie echt zo veel meer en beter gegund!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 00:33

Hier zijn geen woorden voor.
Heel veel sterkte!
Bedankt dat je de moeite nam ons op de hoogte te houden Marcel.

Ik hoop dat je rust vind Pris, dat je straks mag gaan in vrede.
Wat kan het leven hard zijn en gemeen. Maar wat ben je ontzettend dapper! Je lichaam was al zo lang aangetast, maar je geest was sterk.
Een bijzonder iemand die het leven veel te vroeg verlaat, het ga je goed daarboven.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 00:37

Billy1970 schreef:
Pfff ondanks dat het er wel aan zat te komen, komt dit toch wel een hard binnen.
Marcel, heel erg veel sterkte de komende tijd en ook al ken ik jullie niet, ik leef mee.

Dag lieve Priscilla, je bent zo'n mooi mens, en zo sterk. Ik vind het zo oneerlijk dat het je niet is gegund langer te mogen blijven maar ik hoop wel dat je in vrede zult kunnen loslaten.
Dapper en vol humor, nuchter en eerlijk, zo zie ik jou en zal ik ook aan je blijven denken. Want ik heb je topic vanaf het begin gevolgd en daardoor is het toch net of je een klein stukje deel van mijn leven bent gaan uitmaken, je hebt denk ik op meer mensen hier dat effect gehad, meer dan je zelf weet of beseft.
Je zal ook hier een leegte achterlaten en gemist worden.....

Er rolt wel een traan over mijn wang terwijl ik dit zo typ, en dat is toch eigenlijk raar, ik heb je immers nooit ontmoet of via PB gesproken. Maar dat is toch wat je teweeg brengt, echte emoties...

Ik hoop dat je rustig zal gaan en dat je alle warmte die wij uitstralen ook een klein beetje zal voelen.

Dag Spicegirl, Priscilla.... ;(

Marcel, bedankt dat je ons op de hoogte houdt en heel erg veel sterkte. Kerst zal nooit meer het zelfde zijn vanaf nu, ik had jullie echt zo veel meer en beter gegund!

Ondanks dat ik het vaak irritant vinden als veelcmensen zeggen dat ze zich erbij aan sluiten, wil ik dit hier ook doen. Ik las het 5 minuten na de post van Marcel en ben denk ik wel 30 keer begonnen aan een bericht. Maar ik kon het niet zo mooi onder woorden brengen als hier.
Marcel, jou wil ik heel veel sterkte wensen. En als er ooit iets is, als je even kwaad wil zijn op alles en iedereen, als je gewoon even je verhaal kwijt wil, maar het gaat niet in het echte leven, kan je altijd in elk geval mij een pb sturen en ik denk vele anderen ook. Of in dit topic iets plaatsen.

Dit topic heeft me echt de goede, begripvolle kant van bokt laten zien. Veel sterkte.

Fennee

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 00:42

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vele mooie woorden die al gezegt zijn.

Heel veel sterkte..

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 01:02

Ik heb dit topic eigenlijk alleen meegelezen omdat ik niet wist hoe te reageren.
Maar Priscilla wat ben jij sterk zeg, rust zacht.
En Marcel heel erg veel sterkte voor jou.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 01:23

Veel sterkte..

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 01:28

Er zijn geen juiste woorden. Alleen maar woorden die proberen uit te drukken hoe erg we dit vinden. Te jong en nog niet klaar met het leven. Familie sterkte.

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 01:33

Ook ik lees al heel lang mee en heb al velen kaarsjes gebrand. Veel sterkte voor jullie allemaal en verder sluit ik me aan bij de mooie woorden die al gezegd zijn.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 02:02

Woorden schieten te kort.

Marcel. Heel veel sterkte de komende tijd. Wat ben jij een topper.
Dag Priscilla, zo sterk geweest, rust zacht.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 02:09

Een tijdje terug schreef Priscilla nog op haar eigen manier "ik ga niet slapen of op reis, ik ga gewoon dood". Toch maakt zij dit alles beslist niet gewoon, maar juist heel bijzonder.

Mijn hart huilt, in gedachten bij jullie.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 03:35

Rust zacht Priscilla

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 04:23

Een mooie bloem die al een tijd geknakt was....maar nu toch echt geplukt gaat worden.

Heel veel sterkte in deze zware tijd.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 05:19

Zo raar en lief dat iedereen - meelezers en vele berichten plaatsers (raar woord) - bijna drie honderd pagina`s vol hebben gepraat en dat het in die 300 pagina`s zo veranderd is :( niet te bevatten. Ik ken je niet maar toch vind ik het zo erg.

Hulde aan Priscilla voor haar strijd, je zal diep in mijn hart nooit verliezen want altijd als mij iets tegen zit zal ik aan jouw strijd lust denken.

Hulde aan Marcel voor het sterk blijven, altijd blijven voorlezen en daar heb ik zoveel respect voor. Het was en word moeilijk maar ik weet zeker dat je er doorheen komt.

En hulde aan alle bokkers die wel trouw elke dag reageerde. Ik vond dat heel moeilijk dis niet gedaan - maar wat zijn jullie ook een steun geweest.

Pris je bent een powervrouw!!!

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 06:39

Heel veel sterkte en kracht Marcel de komende tijd. Ook hier brand een kaarsje voor jullie ondanks de 32 graden vandaag.

Spicegirl hopelijk mag je rustig en vredig gaan. Je hebt heel hard gestreden nu mag je gaan uitrusten.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 09:08

Heel veel zinnen en woorden schoten door mijn hoofd, maar ik weet toch niets anders te zeggen als:
Heel veel sterkte.....

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 09:11

In het begin heb ik nooit gereageerd omdat ik niet wist wat ik moest zeggen. Nu is dat weer het geval...

Heel erg veel sterkte gewenst..

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 09:27

Ik hoop dat je vredig het leven los kan laten Priscilla. Ik gun je liefde en warmte om je heen. Rust zacht...

Mijn gedachten zijn bij jullie.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 09:35

Heel erg veel sterkte!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 09:42

Rust zacht... Y;(

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 11:22

Ik lees al lang mee en je weet dat het eraan komt maar toch hakt het erin..
Heel veel sterkte en kracht gewenst voor iedereen die haar lief had.

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 11:26

Gecondoleerd en heel veel sterkte. Vreselijk

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 11:33

Marcel en familie, heel veel sterkte, mijn gedachten zijn bij jullie.
Priscilla/spicegirl, ik hoop dat jij in vrede en met jouw geliefden om je heen pijnloos mag gaan.

Y;(

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 11:36

Ook bij mij komt het toch hard binnen maar ik gun het Pris ook wel dat ze mag rusten en de pijn en angst achter mag laten. Ik hoop dat jullie alles tegen elkaar hebben kunnen zeggen en nog mooie herinneringen gemaakt hebben. Lieve Pris, wat ben jij een dappere en strijdbare vrouw. Je strijd is gestreden en je mag gaan. Je hebt bij mij een onuitwisbare indruk achter gelaten. Respect voor jou. Marcel, ik wil jou enorm veel sterkte wensen en geef je een virtuele knuffel. Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 11:36

Marcel en nabestaanden, heel erg veel sterkte in deze tijd...
Pris... Meid, wat heb jij een indruk achter gelaten op veel mensen. Ondanks dat jij er niet in geloofd hoop ik dat er aan de andere kant veel vrede en rust mag zijn voor jou. Je hebt hard genoeg gevochten om nu te mogen rusten!
Dat je geen pijn meer hoeft te hebben, niet bang hoeft te zijn... Vaarwel lieve meid.