Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy1970 schreef:Pfff ondanks dat het er wel aan zat te komen, komt dit toch wel een hard binnen.
Marcel, heel erg veel sterkte de komende tijd en ook al ken ik jullie niet, ik leef mee.
Dag lieve Priscilla, je bent zo'n mooi mens, en zo sterk. Ik vind het zo oneerlijk dat het je niet is gegund langer te mogen blijven maar ik hoop wel dat je in vrede zult kunnen loslaten.
Dapper en vol humor, nuchter en eerlijk, zo zie ik jou en zal ik ook aan je blijven denken. Want ik heb je topic vanaf het begin gevolgd en daardoor is het toch net of je een klein stukje deel van mijn leven bent gaan uitmaken, je hebt denk ik op meer mensen hier dat effect gehad, meer dan je zelf weet of beseft.
Je zal ook hier een leegte achterlaten en gemist worden.....
Er rolt wel een traan over mijn wang terwijl ik dit zo typ, en dat is toch eigenlijk raar, ik heb je immers nooit ontmoet of via PB gesproken. Maar dat is toch wat je teweeg brengt, echte emoties...
Ik hoop dat je rustig zal gaan en dat je alle warmte die wij uitstralen ook een klein beetje zal voelen.
Dag Spicegirl, Priscilla....![]()
Marcel, bedankt dat je ons op de hoogte houdt en heel erg veel sterkte. Kerst zal nooit meer het zelfde zijn vanaf nu, ik had jullie echt zo veel meer en beter gegund!