De lipstick is overigens verkocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sanne100 schreef:Mag ik me hier ook melden?![]()
Inmiddels heb ik door jullie een hele verzameling aan MAC lipsticks![]()
Ben binnen 2 maanden de 10 al gepasseerd..
Nu heb ik gisteren de Hydra matte liquid van Gerardcosmetics bestelt in kleur Cher, alleen hij staat me totaal niet..
Dus mocht iemand deze willen overkopen voor een leuk prijsje dan stuur maar een pb!![]()
Eventueel heb ik ook nog wel Amorous met bijpassend lip pencil Half Red, echt maar een paar keer gedragen maar helaas toch niet zo mijn kleurtje.
Djilna schreef:Zo! 10 in 2 maanden is een fikse inhaalslag
Welke heb je nu?
Sanne100 schreef:Mag ik me hier ook melden?![]()
Inmiddels heb ik door jullie een hele verzameling aan MAC lipsticks![]()
Ben binnen 2 maanden de 10 al gepasseerd..
Nu heb ik gisteren de Hydra matte liquid van Gerardcosmetics bestelt in kleur Cher, alleen hij staat me totaal niet..
Dus mocht iemand deze willen overkopen voor een leuk prijsje dan stuur maar een pb!![]()
Eventueel heb ik ook nog wel Amorous met bijpassend lip pencil Half Red, echt maar een paar keer gedragen maar helaas toch niet zo mijn kleurtje.
lieveli schreef:Is er iets vergelijkbaars met MAC dat wel dierproefvrij is?
xRoosss schreef:Bedankt voor de lieve reactiesmaar ik had deze kleur verwacht
[ [url=m/t3iSYk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is wel echt een compleet andere tint bij mijoverigens net als bij Cher, valt als heel donker Berry. Als iemand hem over wil nemen zie ik wel een pb'tje
Lovelucy, misschien kan je ook googlen op swatches van personen die qua tint en haarkleur op jouw vriendin lijken. Verder denk ik idd aan Brave, Twig of Kinda Sexy misschien
Suus___ schreef:Burgundy, mn favo palette![]()
Ik heb die babyzalf van bepanthen gekocht maar bah wat stinkt dat