Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tytonidae schreef:Mag ik trouwens zeggen dat ik Vera Camilla een beetje flauw vindt met d'r bday post? Als je vandaag niks wil posten om het je birthday is dan maak je een paar dagen van te voren toch gewoon een nuttig artikel dat je vandaag plaatst i.p.v. HET IS VANDAAG MIJN VERJAARDAG IK WIL NIKS DOEN DOEI. Kijk als het nou gewoon een hobbyblogje is snap ik het goed maar dit is haar werk
Hvelreki schreef:Iemand vroeg over Mac Quarry een aantal pagina's geleden (weet niet meer wie). Die heb ik. Is een hele fijne crease kleur, tenminste daar gebruik ik hem voor en best vaak eigenlijk. Je moet hem alleen wel een beetje opbouwen. Maar als je het Urban Decay Naked 2 palette al hebt, laat hem liggen. Tease is imo echt exact dezelfde kleur. Ik had hem echter al toen ik Naked 2 kocht.
xRoosss schreef:Hee dames, even een vraagje. Het weer is echt een aanslag op m'n huid. Heb een droge huid, maar door de kou droogt het nog erger uitHet is nu zo erg dat m'n foundation in velletjes aan m'n gezicht hangt. Ziet er niet uit.
Ik gebruik elke ochtend een dag crème en voor het slapen een nachtcrème. En een primer voordat ik foundation aanbreng. Maar ik vraag me af wat ik nog meer kan doen om de velletjes tegen te gaan.
Iemand hier ook last van en een oplossing?
Deijs schreef:xRoosss schreef:Hee dames, even een vraagje. Het weer is echt een aanslag op m'n huid. Heb een droge huid, maar door de kou droogt het nog erger uitHet is nu zo erg dat m'n foundation in velletjes aan m'n gezicht hangt. Ziet er niet uit.
Ik gebruik elke ochtend een dag crème en voor het slapen een nachtcrème. En een primer voordat ik foundation aanbreng. Maar ik vraag me af wat ik nog meer kan doen om de velletjes tegen te gaan.
Iemand hier ook last van en een oplossing?
Werkt die dag/nacht creme dan wel goed genoeg voor jou vraag ik me af!