Als je alle losse bakjes eruit haalt denk ik dat er makkelijk 100 tot 150 in passen dat hangt ook af van de flesjes. En is het grote deel bovenin past nog veel meer
Ik heb een hele grote dubbele wasbak met een meeeeeeeega la eronder helemaal heerlijk voor mn uppie alleen, dat is voor mn make up . Nagellak stond in letterbakken die in de gang hangen, maar gok dat nu 1/3 in mn "rommelkast" staat door ruimtegebrek en stomme intratuin die diezelfde letterbakken niet meer verkoopt.
Wij hebben een lade kast, commode achtig ding. En die boven kant staat heeeeelemaal vol met mijn make up, bodybutters, parfum, sieraden. Dus daar moet echt iets aan gedaan worden
Ik heb van die opberglades van de Action voor mijn make up, 2 stuks, daar staan mijn kwasten en nog een paar dingen bovenop. Die staan op een doos met spullen om lak te versturen bovenop mijn goed gevulde Helmer.
Heb ook nog een los mandje achtig ding waar mijn borstel, haarspul en lipsticks in zitten.
Als ik zo'n tas zou gebruiken zou ik er een stuk of 4 moeten hebben... Niet handig, doe mij maar een Helmer (of 2 als ik zo door ga...)
VenoSnorlax
Geplaatst: 23-01-14 21:39
Michaa foto plzz en ik ben niet heel erg goed in dingen netjes houden en ik heb helaas ook een hotfixhobby die mn bureau in beslag neemt dus ik heb alleen een kaptafel
Ik heb een ladenbakje voor m'n make-up. Oogschaduwpallettes ernaast + alle andere haar-parfum-huidshizzle op een hemnes ladekast Nagellak in een helmer onder m'n bureau ( daar zit ik het beste voor het lakken )
_Micha_
Geplaatst: 23-01-14 21:57
Ik zal er wel een foto van maken, maar het is echt een grote paasei zooi hoor Is ook niet voor niets dat ik een extra helmer wil. En een badkamerspiegel die ook een kastje is zeg maar.
Het is echt zo erg dat zwarte bakje stond eerst in de badkamer, maar dat mocht niet meer van m'n vriendin. En rechts naast die witte kast zie je een deel van m'n uitpuilende nagellak kastje.
Haha nee dat mocht ik willen. Dit is echt bijna alleen maar al mijn troep. Ze jat gewoon alles van me begint ook steeds meer om make up te geven. Alleen niet dezelfde parfum, want we zijn natuurlijk geen tweeling he
Eight
Geplaatst: 23-01-14 22:20
Die foto zal ik eens aan mijn vriend laten zien, dan kan hij zien dat het 'normaal' is haha! Of dat ik ten minste niet de enige ben!
Ik had een vraagje aan LadyMadonna, weet jij van bluesky een kleur waarmee ik een french manicure kan maken. Een soort roze/huidskleurige en een offwhite voor de rand van mijn nagel. Spierwit vind ik zo hard.. Ik vind het lastig zoeken naar de goede kleur maar het is wel fijn spul! ik ben blij dat je hem me aanraadde, ben ook heel benieuwd hoe lang het blijft zitten
Oke oke, te veel spullen. De schoenen dat is dus wel echt drama hoor. Want daar heeft zij een tic in, en ik ook. Wat ik wel jammer vindt, je deelt mijn nagellak verslaving niet. Dus helaas ik mag alles zelf aanschaffen.
Ik heb dringend op zoek naar de beste nagel opdroog tactiek want dat is bij mij gewoon een groot drama!
Met veel zorg lak ik mijn nagels en daarna raak ik wel voor een half uur niks aan. Dan denk ik oowh nu zijn ze vast goed droog want als ik er met mijn vingers over heen ga gebeurt er niks maar dan als ik weer wat ga doen stoot ik weer ergens tegen aan of weet ik veel wat en ja hoor dan zit er weer een kras of is z'n stuk weg geveegd.
Ik heb dit altijd en word er nu wel een beetje gek van! Nooit zit het een keer perfect dus wie helpt mij!! Hoe kan je het beste je nagellak laten opdrogen!!