Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
urselin schreef:Er is ook niks af qua centimeters
Alleen van mijn heupen (-5cm) en billen (-2cm).
Alleen mijn buikspieren komen nu beter door![]()
En in het sporten (paaldansen) merk ik wel vooruitgang in hoeveel mijn buikspieren aankunnen.
Diane_ schreef:Goeiemoggel allemaal!
Splinterz: Gefeliciteeeerd! Goed bezig.
Sok schreef:Je verbrand het meeste als je eerst cardio doet en dan kracht
Raponsje heeft juist al meerdere keren uitgelegd dat dit andersom is. Je gaat pas vet verbranden na de eerste 20 minuten, dus kan je beter de eerste 20 minuten krachttraining doen (omdat je daarbij spieren wilt trainen, en niet gericht vet verbranden) en daarna cardio gaan doen, omdat je dan dus gelijk begint met vet verbranden.
Succes allemaal vandaag!
Haha, plank-plaatjes zijn leuk.
Dorus schreef:Die spierpijn komt op dag 3 pas
@missbonny: hier staat de volledige workout:
http://m.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w
Ripped is trouwens ook online te vinden, maar niet op YouTube.
Dorus schreef:Ik snap niet goed wat je met serie bedoeld, er is maar één filmpje van BFBM die op YouTube in stukjes gehakt is. Maar ik heb geen idee wat de structuur is van BFBM, daar ben ik nog niet naar op zoek gegaan. Misschien bied Google uitkomst?
Aranel schreef:Dorus schreef:Die spierpijn komt op dag 3 pas
@missbonny: hier staat de volledige workout:
http://m.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w
Ripped is trouwens ook online te vinden, maar niet op YouTube.
Kun je mij een PB'tje sturen met de link naar de site waar de Ripped te vinden is?
Marit schreef:Morgen ga ik voor het eerst level 2 doen! Hoop dat deze leuk is en dat die verrekte jumping jacks in combinatie met dat touwtje springen weg is.
Birgit__ schreef:Gaan jullie ondanks erge spierpijn gewoon door met de workouts?
Chanen schreef:Of het trainingsschema in de OP volgen, maar zijn daarvan alle workouts online te vinden?
Ariebombarie schreef:Undefined schreef:Wat ik mij afvraag, hoe kan de shred effect hebben als je pas na een half uur vet verbrandt?
dat kwam ook bij mij voorbij idd..