[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 13:27

Haha bij mijn ouders verfde mijn moeder mijn haar altijd, dus daar maakte ik me nooit echt zorgen over d kleur van de badkamer. Hier zitten wel her en der wat vlekken O:) Vooral rood is idd hardnekkig, maar als je bruin iets te lang laat zitten dan trekt het ook echt overal in.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 13:30

Ja witte badkamer en rode haarverf is in ieder geval geen goede combinatie heb ik ondervonden _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 13:32

xNavatu schreef:
Ja witte badkamer en rode haarverf is in ieder geval geen goede combinatie heb ik ondervonden _O-

Je moet gewoon skills ontwikkelen :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 13:58

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 14:12

Oh erg mooi is het _mexx_lady_ :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 14:26

Vond het iets beter als het rode wat ik eerst wou.. Dat zou te fel afspreken

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:03

Mijn haar is veeeel donkerder uitgevallen dan de bedoeling was en het heeft helaas niet overal even mooi gepakt. Gelukkig zie je dat alleen als ik het helemaal los heb en laat ik dat nou vrijwel nooit hebben :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:06

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:10

Ben er zelf helemaal blij mee :p Beste ding dat ik gedaan heb afgelopen tijd haha

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 02:33

Ohjee, het is weer zo ver, het heeft langer geduurd dan normaal, maar..ik ben m'n kapsel een beetje beu.
Ik had het eerst extreem kort laten knippen, toen gezegd wil die ene kant langer laten groeien, nu anderhalf jaar en hij is flink lang, maar nu? Ik weet het even niet, suggesties/voorbeeldfoto's van wat andere kapsels zijn welkom.
Wil met de kleur ook weer iets anders, heb nu turqouise en hiervoor roze, wil een kleur die meer 'winter' is zoals donkerblauw of paars? Maar vooral ander model ben ik een beetje inspiratieloos voor..

nu:
Afbeelding

roze, hier nog iets korter maar ook al vrij lang in vergelijking met hoe ik begon:
http://i184.photobucket.com/albums/x222 ... 9626f2.png

En net nog even foto gemaakt zodat je beter beeld krijgt van de andere zijkant en achterkant, moet ook wel echt weer naar de kapper dus ziet er niet geweldig uit nu haha, maar voor de beeldvorming.

http://i184.photobucket.com/albums/x222 ... G_9504.jpg

http://i184.photobucket.com/albums/x222 ... G_9507.jpg

En 3 jaar geleden ben ik van deze bob https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 9399_o.jpg , naar dit gegaan.. https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 6381_o.jpg

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 07:38

Jouw haar is echt geweldig. :))

Ik weet niet of je je haar echt terug heel kort zou willen? Misschien is een pixie cut iets, die moet eigenlijk niet per se heel kort zijn. Misschien zoiets als deze: https://www.google.be/search?q=pixie+cu ... B500%3B714
Of die rode die je daaronder ziet, lijkt me ook wel heel cool. :)) Het enige nadeel is wel dat je haar dan bijna meteen voor je ogen hangt als het wat langer wordt. xD
Die bob die je als allereerste had vind ik ook wel heel mooi.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:16

Dankje!
Nouja, wat ik met die pixie cuts vind, is dat dat echt prachtig is bij mensen met zo'n smal poppengezichtje en dat het bij mij al gauw een beetje jongensachtig wordt. Opzich niet heel erg, maar ik ben verder in m'n manier van doen en kleding ook niet echt een 'meisjes-meisje' dus weet niet of ik dat wel weer wil..
Hoewel ik het wel heerlijk vond om op te staan, er een keer met je handen doorheen te gaan en klaar :D
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=55104E74

Die bob die ik als allereerste had vind ik ook prachtig, maarja beetje lastig als nu 1 kant van je haar zo onmogelijk kort is :')

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:00

wie heeft hier ervaring met shampoo voor bruin haar met henna extract?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:59

Arielle_ schreef:
Dankje!
Nouja, wat ik met die pixie cuts vind, is dat dat echt prachtig is bij mensen met zo'n smal poppengezichtje en dat het bij mij al gauw een beetje jongensachtig wordt. Opzich niet heel erg, maar ik ben verder in m'n manier van doen en kleding ook niet echt een 'meisjes-meisje' dus weet niet of ik dat wel weer wil..
Hoewel ik het wel heerlijk vond om op te staan, er een keer met je handen doorheen te gaan en klaar :D
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=55104E74

[b]Die bob die ik als allereerste had vind ik ook prachtig, maarja beetje lastig als nu 1 kant van je haar zo onmogelijk kort is :') [b]

Als je een zij scheiding hebt niet hoor. Dan kun je er een midden scheiding van maken en voila. Zo dragen tot het bij gegroeid is en dan weer in een zij scheiding. :j

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:17

Gaaf die kleurtjes _Arielle_! :j

Weet iemand of de mahonie haarkleuring van Kruidvat heel erg rood uitvalt? Ik zou namelijk graag bruin met een warme ondertoon hebben maar de plaatjes op google maken me nogal bang dat het erg 'fel' zal worden, meer rood dan bruin. Op de doos en het staaltje in de winkel is het echt overwegend bruin, maar better safe than sorry :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:40

Nee hoor valt reuze mee!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 23:04

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 08:39

Arielle_, kort haar is jongensachtig als het in het verkeerde 'jongens'-model is geknipt. Bij een goede kapper mag het er echt niet jongensachtig uit zien...

Ik zou een beetje de kant op gaan zoals Michelle Williams qua model, zodat het wel vrouwelijk blijft maar wel kort is:
Afbeelding

En qua kleur donker op de aanzet en richting de punten bright purple:
Afbeelding

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 10:42

Dankje!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 11:46

Mensen hier ervaring met de color removers?
Ik weet nl niet wat deze doen met uitgroei. Wordt dat ook opgelicht ondanks dat daar geen verf inzit?
Of pakt t echt alleen de verf?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 11:57

In principe gebeurt er niks met je uitgroei met die color remover van de kruidvat. Wel was m'n haar 1 bos stro, groen in de punten en alsnog niet helemaal zonder kleur dus ik vond het niet zo'n succes :')

Arielle, jou theorie gaat helaas niet op. Zo goed zal een onderlaag zich niet mengen met een nieuwe laag verf. Haarverf is er juist op gemaakt de onderliggende kleur te bedekken en zich juist niet te mengen. :)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 14:16

Ik heb niet de color remover van Kruidvat. Maar van Delor.

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 14:46

Ik vind die kleur ook geweldig _nelleke_ maar voor mezelf durf ik zoiets niet aan haha daar moet je geloof ik echt het type voor zijn. Ik ga volgende week weer helemaal van blond naar bruim dat vind ik al spannend genoeg haha

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 15:09

OK. Ik ben met n experiment bezig.
Vitamine c treatment.
Kijken wat dat doet.

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 17:17

Goedenmiddag! :D

Ik ben al heel lang niet meer bij de kapper geweest en nu is mijn haar dus echt morsdood :+
ongeveer 3 maanden geleden mijn haar gebleekt met l'oreal ombre.

nu is mijn haar dus medium lang, en eigenlijk wil ik wel een keer iets nieuws maar geen idee wat. Ik wou het misschien donkerbruin/zwart verven. Ik heb van mezelf een slag erin.
Zo is het nu:
hier wel meer krul/slag dan anders door regen,
Afbeelding