Mazzel-meid schreef:Ik wil heel graag een tongpiercing. Alleen.. verdoven ze je tong eerst of steken ze die pin er zo doorheen

ik ben echt een schijterd, dus wat dat betreft.
Ik zou 'm dan wel laten zetten op de plek waar m'n navelpiercing ook gezet is, en dat is wel een hele goeie, alleen wel €69,-
En dan heb je nog het onderwerp ouders (en dan ben je 19

) die zich helemaal zorgen maken dat ik dan geen baan zou kunnen vinden

Ik studeer op het moment om te werken in een bloemenwinkel (dus detailhandel) en ben eigelijk benieuwd of hier mensen zijn met een tongpiercing en daar hinder van ondervinden bij je werk oid?
bij mij hebben ze het een beetje verdoofd met zogenaamde coolspray... lijkt net alsof je een beetje door ijs verdoofd ben op je tong! verder deed het super weinig pijn en ik was maar 50 euro lichter
werk zoeken kan nog makkelijk want de meeste zullen niet eens zien dat je er 1 hebt! als ie goed gezet is dan... veel piercingsshops zetten je piercing namelijk standaart ver naar achter, maar sommige niet...
imposant schreef:zou na het zetten van je piercing, ondanks dat je denkt : o valt wel mee kan nog gewoon praten, het niet te doen want die avond en de dag daarna heb je er enorme spijt van
praten is juist goed!!! je tong is een spier, en hoe meer je em in beweging houd hoe minder pijn je er aan overhoud