[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 21:31

Ik wil heel graag een tongpiercing. Alleen.. verdoven ze je tong eerst of steken ze die pin er zo doorheen Bloos ik ben echt een schijterd, dus wat dat betreft.
Ik zou 'm dan wel laten zetten op de plek waar m'n navelpiercing ook gezet is, en dat is wel een hele goeie, alleen wel €69,-

En dan heb je nog het onderwerp ouders (en dan ben je 19 Rolleyes ) die zich helemaal zorgen maken dat ik dan geen baan zou kunnen vinden Verward
Ik studeer op het moment om te werken in een bloemenwinkel (dus detailhandel) en ben eigelijk benieuwd of hier mensen zijn met een tongpiercing en daar hinder van ondervinden bij je werk oid?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 21:36

hoor van sommigen dat ze een tongpiercing wel verdoven, maar velen zeggen dat het niet mag omdat je anders je tong kan inslikken.
hoe het gevoel is weet ik niet want ik heb er geen.
alhoewel ik er wel 1 wil.

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 21:38

Mijn vriendin gaat een navelpiercing laten zetten. Ze turnt 4 x in de week 2 uur enmoet dus heel vaak strakke pakjes aan. En waarschijnlijk kan het ook niet met haar navel.....

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 21:41

dewitje13 schreef:
Mijn vriendin gaat een navelpiercing laten zetten. Ze turnt 4 x in de week 2 uur enmoet dus heel vaak strakke pakjes aan. En waarschijnlijk kan het ook niet met haar navel.....

in het begin mag je geen strakke kleding dragen.
of in ieder geval als je de piercing net gezet hebt. Knipoog
ik draag tegenwoordig ook weer hemden onder me kleding Tong uitsteken

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 21:41

Eerst zou ze hem in de herfstvakantie laten zetten, toenwerd het de kerstvakantie, en nu weer de zomervakantie Tong uitsteken

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 21:43

ik heb mijn piercing in de zomer laten zetten.
maar je kunt het beter in de winter zetten aangezien je een paar weken toch niet mag zwemmen ( volgens de shops dan)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 23:19

dewitje13 schreef:
Eerst zou ze hem in de herfstvakantie laten zetten, toenwerd het de kerstvakantie, en nu weer de zomervakantie Tong uitsteken

In de zomer is geen goed idee. Je piercing mag niet open en bloot in de zon, en je mag de eerste weken ook niet zwemmen in zwembaden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 23:25

Ik snap niet dat mensen dat zwemmen nou zo'n groot probleem vinden, ik zwem werkelijk nooit. Clown

imposant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 23:27

Mazzel-meid schreef:
Ik wil heel graag een tongpiercing. Alleen.. verdoven ze je tong eerst of steken ze die pin er zo doorheen Bloos ik ben echt een schijterd, dus wat dat betreft.
Ik zou 'm dan wel laten zetten op de plek waar m'n navelpiercing ook gezet is, en dat is wel een hele goeie, alleen wel €69,-

En dan heb je nog het onderwerp ouders (en dan ben je 19 Rolleyes ) die zich helemaal zorgen maken dat ik dan geen baan zou kunnen vinden Verward
Ik studeer op het moment om te werken in een bloemenwinkel (dus detailhandel) en ben eigelijk benieuwd of hier mensen zijn met een tongpiercing en daar hinder van ondervinden bij je werk oid?

ik heb de mijne nu bijna anderhalve week Tong uitsteken en ze verdoven het niet! (ben zelf ook een bangerik Tong uitsteken ) maar het doet niet meer zeer dan loed prikken bij de dokter Tong uitsteken voordat je auw kan zeggen zit ie er al in Tong uitsteken . ik was ook 70 lichter na het zetten van me piercing Tong uitsteken ik werk bij de kassa van de AH en de eerste 2 dagen deed het praten nog al zeer en ging het nog al lastig. nu kan ik weer gewoon eten, praten en drinken. ik ben ook 19 en me ouders vondeen het eerst ook niet zo goed, maar ja ze dachten die weet vast wel beter en als ze in de stoel zit loopt ze wel weg, maar nee hoor Tong uitsteken
trouwens op me werk merkt niemand er wat van dat ik een tong piercing heb Haha!
zou na het zetten van je piercing, ondanks dat je denkt : o valt wel mee kan nog gewoon praten, het niet te doen want die avond en de dag daarna heb je er enorme spijt van Knipoog
ik ga hem morgen kleiner laten maken want het is me nu iets te veel metaal in me mond Knipoog als je een vraag hebt kan je ook een PM sturen Tong uitsteken

wanneer ga je hem laten zetten?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 23:31

Anthea schreef:
Ik snap niet dat mensen dat zwemmen nou zo'n groot probleem vinden, ik zwem werkelijk nooit. Clown

Nou zomers wil je toch wel ff lekker af kunnen koelen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 23:49

Lous schreef:
Anthea schreef:

Nou zomers wil je toch wel ff lekker af kunnen koelen Clown

Ik zwem echt gewoon nooit, al is 'et 40 graden. Clown
Ben ik nu zo raar? *LOL*

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 23:52

Ach ja aparte mensen moeten er toch ook bestaan, anders is het niet leuk meer Knipoog

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 23:54

ik moet straks op dieet van de huisarts, en dan moet ik wel zwemmen.
vind er niks aan.
me broer heeft Nk gezwommen. dus ook wedstrijden

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 14:15

ik hoouuuuu van zwemmen Haha! Haha! Haha!

lekker van de zomer in het wamre zonnetje afkoelen in het water Haha! mét mijn navelpiercing, natuurlijk Knipoog

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 14:24

milo schreef:
ik hoouuuuu van zwemmen Haha! Haha! Haha!

lekker van de zomer in het wamre zonnetje afkoelen in het water Haha! mét mijn navelpiercing, natuurlijk Knipoog

hehe ik volgend jaar ook
lekker showen Knipoog

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 14:36

hahahha ja inderdaad Lachen

en de piercing die ik nu inheb kleurt nog wel bij mijn mooiste bikini Haha!

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 15:03

ahaha helemaal top natuurlijk
ik denk dat ik volgend jaar gewoon een nieuwe bikini plus matching piercing ga halen Haha!
moet zowieso een nieuwe dus dan gelijk maar alles in een Knipoog

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:53

milo ik heb voor jou iets leuks Tong uitsteken was vandaag bij de vd in utrecht en gevraag welke maten ze hebben voor navelpiercing en dat is 6 tot 14 mm.

Ook dus ff gevraagd wat het materiaal is van het staafje die ik laatst gekocht had en inderdaad chirurgisch staal.. Dus kan wel een titanium kopen maar laat hij nu net vandaag er helemaal goed uitzien. Dan kan ik hem beter niet verwisselen denk ik .. Maar als hij weer gaat irriteren en er push uit komt haal ik meteen een titanium

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:57

Ik zocht gisteren balletjes voor mijn labretpiercing. Ik ging dus even naar de six op zoek. Nu zag ik balletjes die evengroot waren als mijn eigen labretpiercing, alleen deze balletjes waren dus wel bedoelt voor een navelpiercing. Nahja, 3 voor 4.95, heb ze toch maar gekocht om ze uit te proberen.
En wat denk je? Het past! Haha!
Ik heb nu een piercing met een lichtroze steentje, een blauw steentje en een felroze steentje. Haha! En ze glinsteren ook nog.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 18:06

Mazzel-meid schreef:

bij mij hebben ze het een beetje verdoofd met zogenaamde coolspray... lijkt net alsof je een beetje door ijs verdoofd ben op je tong! verder deed het super weinig pijn en ik was maar 50 euro lichter Pling
werk zoeken kan nog makkelijk want de meeste zullen niet eens zien dat je er 1 hebt! als ie goed gezet is dan... veel piercingsshops zetten je piercing namelijk standaart ver naar achter, maar sommige niet...
imposant schreef:
zou na het zetten van je piercing, ondanks dat je denkt : o valt wel mee kan nog gewoon praten, het niet te doen want die avond en de dag daarna heb je er enorme spijt van

praten is juist goed!!! je tong is een spier, en hoe meer je em in beweging houd hoe minder pijn je er aan overhoud Pling

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:15

dank jullie wel!! Haha!
Ga het er nog eens over hebben hier thuis Knipoog

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:15

Waarschijnlijk.... ga ik na de kerst mijn tepels laten piercen Lachen

Het zit al heel lang in mijn hoofd en nu dankzij een vriendin van me die wel met me mee wilt gaan, gaat het dan toch ook echt gebeuren.

Ben nu al beetje zenuwachtig lol XD

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:19

Ga je in beide tepels doen?
Ik heb er pas ook 1 gezet, heb er werkelijk niks van gevoeld,
En ook uberhaupt helemaal nooit last van gehad.
Heb hem ook al meerdere keren gewisseld allemaal geen probleem..
Dus niet zenuwachtig zijn hoor Knipoog

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:22

Ja ik heb aan mijn man beloofd dat ik beide tepels laat piercen.. aangezien hij dat mooier vind (en een nare herinnering heeft aan 1 tepelpiercing met een ring erdoor.. had zijn ex namelijk)

Ik wilde sowieso al staafjes erdoor heen.. vind ik mooier.

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:28

Haha ow zo,,
Ik persoonlijk vind er 1 mooier, maarja dat is smaken verschillen.
Heb ook een ringetje laten piercen, maar heb inmiddels ook al een tijdje een staafje in!
Ik dacht eerst dat ik ringetje heel lelijk zou vinden, maar dat viel nog erg mee.
Vond het eigenlijk wel heel mooi, den ook wel dat ik dat weer een keer doe.

Het enige wat ik had was dat mijn piercing na het zetten echt kei erg ging bloeden ( zo erg hadden ze nog nooit gezien zeiden ze) omdat mijn tepel zich echt heel erg terug trok.
Maarja van bloeden voel je niks Knipoog