Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ennasuus schreef:Ik ben nu bijna 7 maanden bezig en 9.5 kilo kwijt
Dat is 1.3 kilo per maand
Vergeleken bij veel van jullie dus echt super langzaam
Maar evengoed ben ik er wel echt vet blij mee want als ik er niet mee begonnen was dan woog ik nu gewoon nog 100+ dat weet ik zeker want ik kwam alleen maar bij ivm dat er wat af ging
Dus ik ga rustig door
En doe een dansje als mijn eerste getal een 8 is
Zonnetje81 schreef:Dat laatste herken ik wel, dat je het gevoel hebt dat je weer grip gaat verliezen. Maar bij mij was het ook zo dat het dan wel weer iets harder erna ging. Maar als je elke maand nu 2/2,5 kg afvalt is dat best een mooi tempo.
Ben benieuwd of er meer zijn die nog maar om de week spuiten en hoe dat gaat.
ivy_power89 schreef:Ik moet even reageren op de 50 kilo!
Wat een fantastisch resultaat!!!
Hier heb ik 2 weken stil gestaan, gisteren op de weegschaal en eindelijk 200 gram eraf. En op een gewicht wat ik 3 jaar geleden voor het laatst heb gezien![]()
Het vervelende is wel dat mn hele spijsvertering stil ligt. Als ik een boertje laat ruik ik een soort zwavel lucht. Dat is niet goed. Mn stoelgang is weinig, en heb veel kramp. Dus ga daar extra mee aan de slag. Ik heb namelijk helemaal geen eetlust meer, voel me duizelig en inspanning zoals op een paard zitten lukt ook amper nog.
1 april heb ik een belaspraak met de internist, dan ga ik dit bespreken.
Maar iemand die dit herkend?
Dees schreef:Dat klinkt wat stom hoor, maar ik ben ongeveer de helft van je getal verloren en ik moet zeggen: ik snap nog steeds niet dat die ogenschijnlijk veel te kleine broeken gewoon passen. Dat wanneer andere mensen mij zien, dat ze geen te zware dame meer zien. Sommigen zeggen zelfs dat ik slank ben... maar ik zie mezelf nog altijd als te zwaar. Mijn brein vind het soms nog best lastig. Ook al is het verder wel heel fijn!

opisop_shop schreef:Ik zie er inderdaad heel anders uit. Herken mijzelf soms amper![]()
Ik zie er wel ouder uit vind ik en ik begin ook steeds meer op mijn moeder te lijken![]()
Zij was ook veel afgevallen, door ziekte. Aangezien de rest van onze familie nog in NL woont zien we elkaar niet zo vaak. Dat was voor mij toen ook wel een shock toen ik haar zo dun zag.
Ook al zie je wel regelmatig fotos van elkaar.
Dat zal straks omgekeerd ook gelden als iedereen mij weer ziet. Laatste keer dat we elkaar zagen was 25 kilo geleden
Laatst vroeg iemand mij heel netjes of het goed met mij ging aangezien ik zoveel was afgevallen. Ze verwoordde het heel netjes, kan natuurlijk best door ziekte komen als je zoveel dunner wordt.
Oh en ik heb nieuwe bh's gevonden, toch bij de Hunkemöller. Ik ben zo blij, wat een verschil

nadeel is iemand hoeft maar verkeerd te ademenhalen en ik wil je nek omdraaien...
ik ben net een Duracell konijn die maar door en doorgaat. Ik ben heel erg benieuwd naar het bergwandelen straks. Dat merkte ik afgelopen zomer en herfst al met bijvoorbeeld 20 kilo minder, dat het veel beter ging. Dat ik geen pauze nodig heb, maar vergeet dat dit voor de honden niet geldt
cissy schreef:Frustrerend. En ik word geacht er wel elke keer 'gezellig' bij te zitten alsof het niet al moeilijk genoeg is om de constante verleidingen te weerstaan! En dan de hele dag in de lucht van appelflappen, kroketten en andere snacks moeten zitten