Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Imandra en karl66 dat was de functie van deze vraag. Er word gemeld in de media dat er mensen gestorven zijn. Daarom stel ik die vraag, zodat degene die deze inenting gehad hebben zich gerust kunnen voelen. Deze vroeg heeft geen negatieve of betweterige bedoeling, enkel om mensen die met dit middel ingeent zijn rustig te stellen.
Wanneer jullie daar ook graag een negatieve draai aangeven ga je gang. Ik hoop dat bij degene de goede boodschap is overgekomen.
verootjoo schreef:Ja ik werk in een stichting met 2000 medewerkers en risicogroepbewoners verdeeld over 17 locaties.
Maar er is geen een ernstig incident gemeld mbt vaccinaties.
Wel gewone bijwerkingen, zoals armpijn, wat koorts, hoofdpijn oid.
Dimphyl schreef:Femke_Tweety schreef:Het regent verhalen van mensen die overlijden??
Zou je alstjeblieft met bronnen willen komen...
Zie bijv. Instagram van Isagreens, haar stories staan vol met (anonieme) meldingen.
Dimphyl schreef:Femke_Tweety schreef:Het regent verhalen van mensen die overlijden??
Zou je alstjeblieft met bronnen willen komen...
Zie bijv. Instagram van Isagreens, haar stories staan vol met (anonieme) meldingen.
Dimphyl schreef:verootjoo schreef:Ja ik werk in een stichting met 2000 medewerkers en risicogroepbewoners verdeeld over 17 locaties.
Omdat ze niet worden gemeld als bijwerkingen, toch?
Het regent 'meldingen' en verhalen (niet alleen op facebook maar ook in persoonlijke kring) van mensen die vaccin krijgen, dagen tot week later overlijden, maar 'niet door vaccin'.. let wel, ik heb het hier over mensen die verder geen onderliggend lijden hadden.
Ik geloof ook niet in toeval overigens.
Degene die ik ken, moeder van een bekende, 87, verder niet ziek of wat ook, alleen dementerend, en 4 dagen na inenting plots overleden. Was na inenting flink ziek, maar begon op te knappen op dag 3..
Dimphyl schreef:verootjoo schreef:Ja ik werk in een stichting met 2000 medewerkers en risicogroepbewoners verdeeld over 17 locaties.
Omdat ze niet worden gemeld als bijwerkingen, toch?
Het regent 'meldingen' en verhalen (niet alleen op facebook maar ook in persoonlijke kring) van mensen die vaccin krijgen, dagen tot week later overlijden, maar 'niet door vaccin'.. let wel, ik heb het hier over mensen die verder geen onderliggend lijden hadden.
Ik geloof ook niet in toeval overigens.
Degene die ik ken, moeder van een bekende, 87, verder niet ziek of wat ook, alleen dementerend, en 4 dagen na inenting plots overleden. Was na inenting flink ziek, maar begon op te knappen op dag 3..
Cer schreef:IK heb ook echt gewoon op de insta van IsaGreens gekeken..Haar post over testbewijzen vond ik heel storend en ik vrees nu weer voor een verkeerd algoritme op mn insta..
![]()