Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Askja

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 16:44

Dinopino, wat heb jij toch een onnavolgbare logica altijd.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 16:46

Bigone dank je voor je eerlijkheid. Die weet ik zeer te waarderen. Ik verwacht niet dat mensen op mijn mening afgaan, dat hoeven ze ook niet. Zou een beetje saai zijn. Ik stel inderdaad een vraag en heb hem niet wetenschappelijk onderbouwd. Toen er gevraagd werd om de reden waarom ik die vraag stel antwoordde ik daar netjes op.

Op je vraag of ik graag andere verhalen wil horen? Dan had ik de vraag anders gesteld.
Ik ben niet tegen vaccinaties, waarom zou ik. Ieder mag doen met zijn lichaam dat is ieders recht, dat gaat mij niet aan en dat interesseert me ook niet. Wanneer je van mening bent dat ik mezelf gerust wil stellen. Dat zou kunnen wanneer ik me met die inentingsstof had laten inenten. Dat zou ik een logische reactie vinden van mezelf. Of en met wat ik me heb laten inenten houd ik voor mezelf.

Zo nu ga ik snel weer terug onder mijn aluhoedje :-)

Askja sorry op jou bericht kan ikniet inhoudelijk reageren. Dat jij dat vind dat mag. Is je goed recht.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 17:08

Hoeft ook niet hoor. Want ik snap er waarschijnlijk (oprecht) toch niets van.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 19:45

Dinopino schreef:
Imandra en karl66 dat was de functie van deze vraag. Er word gemeld in de media dat er mensen gestorven zijn. Daarom stel ik die vraag, zodat degene die deze inenting gehad hebben zich gerust kunnen voelen. Deze vroeg heeft geen negatieve of betweterige bedoeling, enkel om mensen die met dit middel ingeent zijn rustig te stellen.

Wanneer jullie daar ook graag een negatieve draai aangeven ga je gang. Ik hoop dat bij degene de goede boodschap is overgekomen.

Fijn om te horen dat je de vraag stelde om mensen gerust te stellen +:)+

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-21 00:30

verootjoo schreef:
Ja ik werk in een stichting met 2000 medewerkers en risicogroepbewoners verdeeld over 17 locaties.
Maar er is geen een ernstig incident gemeld mbt vaccinaties.
Wel gewone bijwerkingen, zoals armpijn, wat koorts, hoofdpijn oid.

Omdat ze niet worden gemeld als bijwerkingen, toch?
Het regent 'meldingen' en verhalen (niet alleen op facebook maar ook in persoonlijke kring) van mensen die vaccin krijgen, dagen tot week later overlijden, maar 'niet door vaccin'.. let wel, ik heb het hier over mensen die verder geen onderliggend lijden hadden.
Ik geloof ook niet in toeval overigens.

Degene die ik ken, moeder van een bekende, 87, verder niet ziek of wat ook, alleen dementerend, en 4 dagen na inenting plots overleden. Was na inenting flink ziek, maar begon op te knappen op dag 3..
Laatst bijgewerkt door Dimphyl op 18-03-21 00:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 00:32

Het regent verhalen van mensen die overlijden??

Zou je alstjeblieft met bronnen willen komen...

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-21 00:35

Femke_Tweety schreef:

Zie bijv. Instagram van Isagreens, haar stories staan vol met (anonieme) meldingen.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 00:37

Dimphyl schreef:
Femke_Tweety schreef:

Zie bijv. Instagram van Isagreens, haar stories staan vol met (anonieme) meldingen.

Geloof jij ook in sprookjes? Dat zijn ook van die fantastische verhalen die je overal leest en hoort.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 00:40

Dimphyl,
Ken jij mensen die overleden źijn na vaccinatie?

In totaal zijn er 65 mensen overleden kort na vaccinatie, maar er is nog geen bewijs dat dit daadwerkelijk door de vaccinatie komt.
Dat zijn er 65 teveel, maar "het regent" verhalen, is buiten proporties, lijkt me.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 00:43

Dimphyl schreef:
Femke_Tweety schreef:

Isagreens is een activist die zich uitvoerig heeft uitgelaten over het volgens haar vreselijke wanbeleid. Het is logisch dat mensen die op haar posts ingaan deze gedachtes delen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 00:52

Dimphyl schreef:
verootjoo schreef:
Ja ik werk in een stichting met 2000 medewerkers en risicogroepbewoners verdeeld over 17 locaties.

Het regent 'meldingen' en verhalen (niet alleen op facebook maar ook in persoonlijke kring) van mensen die vaccin krijgen, dagen tot week later overlijden, maar 'niet door vaccin'.. let wel, ik heb het hier over mensen die verder geen onderliggend lijden hadden.

Degene die ik ken, moeder van een bekende, 87, verder niet ziek of wat ook, alleen dementerend, en 4 dagen na inenting plots overleden. Was na inenting flink ziek, maar begon op te knappen op dag 3..

Zeker worden die bijwerkingen gemeld , maar dat moet je wel zelf invullen. Ik heb het in ieder geval wel gedaan en er wordt ook zeker na gevraagd als je een tweede vaccinatie op gaat halen. Maar goed als je geen vaccinatie op haalt weet je ook niet dat je het ergens kunt melden.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 01:22

Dimphyl schreef:
verootjoo schreef:

Reken maar dat zo’n overlijden vlak na vaccinatie gemeld wordt hoor. Je bent dat verplicht als arts namelijk. En dat wordt zeker onderzocht.

Maar als 87-jarige met dementie heb je natuurlijk ook een zeer sterk verhoogd risico op overlijden.
Hoewel jij het ‘niet ziek’ noemt, is dementie wel een ernstige ziekte met slechte prognose.

Ik vind het wel bijzonder dat als het zulke verhalen ‘regent’ we dat niet terugzien in de cijfers van de grote stichtingen met kwetsbare mensen waar iedereen met z’n neus bovenop de bewoners zit.
En ook niet terugzien in de cijfers van thuiswonende en overleden mensen trouwens.
Al deze bevindingen gaan rechtstreeks naar de instanties die onderzoek daarnaar doen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 08:52

Waarom snapt niemand het nou? Corona is namelijk maar een griepje en de mensen die er aan overlijden hadden ook onderliggend lijden, waar ze eigenlijk aan zijn overleden. Dat is ook duidelijk in de cijfers te zien, want er is maar een oversterfte van 16.000 mensen, ondanks alle maatregelen. In tegenstelling daarmee is vaccinatie wel gevaarlijk, daar ga je namelijk wel aan dood en kan het geen onderliggend lijden zijn. Dat zie je ook heel goed in de dalende sterftecijfers met een ondersterfte. Als je het wil zien, dan is het zo duidelijk...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 09:11

Er overlijden elke dag zo'n 160.000 mensen wereldwijd waaronder een groot deel aan hart- en vaatziektes.. En er zijn inmiddels al een paar honderd miljoen prikken gezet. Als er een paar miljoen prikken per dag worden gezet dan is het toch vrij logisch dat er daar ook mensen tussen zitten uit die enorm grote groep die sowieso al overlijdt aan die hart- en vaatziektes.
Laat er een simpele kansberekening op los, en de kans dat je toevallig net een vaccinatie hebt gekregen op het moment dat je die hartaanval krijgt doordat je aderen al jaren aan het dichtslibben zijn is best aanwezig.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 09:13

IK heb ook echt gewoon op de insta van IsaGreens gekeken.. -O- Haar post over testbewijzen vond ik heel storend en ik vrees nu weer voor een verkeerd algoritme op mn insta.. :\ :')

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 09:15

En over die sterfgevallen worden de schouders niet opgehaald, die worden allemaal onderzocht. En bij de minste twijfel wordt er actie ondernemen, kijk naar het AZ vaccin.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 09:26

Cer schreef:
IK heb ook echt gewoon op de insta van IsaGreens gekeken.. -O- Haar post over testbewijzen vond ik heel storend en ik vrees nu weer voor een verkeerd algoritme op mn insta.. : :')

Iemand die ik ken die volgt haar. Maar die gelooft ook in de hele Bill Gates samenzwering dus dat scheelt.

(Jonge meid, hoogopgeleid en toch zo dom)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 10:44

Hoi, over het bijwerking verschijnselen op vaccins. M’n collega z’n opa is met spoed na z’n vaccinatie naar het ziekenhuis gegaan omdat hij aan beide benen verlamd is geraakt, man van 83 die eerst gewoon gezond was.

Vriendin van m’n moeder hadden eigenijk niks gehad in het zorg tehuis van hun nu zijn ze gevaccineerd de ouderen en zijn ze allemaal aan de diarree dit zorgt voor uitdroging en zullen sommige ook niet overleven.

En ik ken gelukkig niemand persoonlijk in mijn omgeving die is overleden aan Corona en dat met name (jongere mensen) wel mensen die Corona hebben gehad en gelukkig milde klachten.

Want van ouderen heb ik het natuurlijk wel gehoord.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 11:26

Diarree op verpleegafdeling is norovirus en ja, dat is in sommige gevallen dodelijk. En razend besmettelijk.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 11:46

Het blijft magisch hoe het altijd de grote tegenstanders zijn die allerlei extreme bijwerkingen zien in hun omgeving. Zou het vaccin ze daarop uitkiezen?

Ik werk in een organisatie met 200 zorgprofessionals en we bieden zorg aan 4000 mensen en heb geen enkele van zulke extreme bijwerking gehoord om me heen. Paar dagen niet lekker, koorts, het gebruikelijke ja. Maar verlamming? En ook geen melding in de media er van. Heel bijzonder.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 11:51

bigone schreef:
Diarree op verpleegafdeling is norovirus en ja, dat is in sommige gevallen dodelijk. En razend besmettelijk.

Daar is op getest en dat was het niet nee.
En fijn dat inderdaad Norovirus is aangehaald daar is mijn oma bijna 3 keer aan overleden maar die is nu alweer vijf jaar weg.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 11:53

Heerlijk voor die instelling janine. Maar niet bepaald representatief voor NL helaas. Noro laait ieder jaar weer kortdurend op en geeft problemen.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 11:54

Hoezo heerlijk ?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 11:54

Janinevv schreef:
Hoezo heerlijk ?

Dat ze geen noro hebben bedoelt ze.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 11:55

Dat ze 5 jaar noro-vrij hebben weten te blijven bedoel ik :)