Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 00:44

Komt om het hoekje kijken...

Palatin wat een goed nieuws!

Hier vakantie. Laatste week gelukkig voor het eten want hoe goed mijn voornemen ook was, zo slecht is het gelukt met al die dagen weg, maar hier en daar nog wel wat kunnen doen al was het ontbijt wat goed ging.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 06:59

Dames, mag ik mij hier ook melden?!

Ik zal even kort ( := ) mijzelf voorstellen.
Ik ben inmiddels 32 #) en mama van een zoontje van bijna 3. Helaas heeft m'n bevalling bijna 3 jaar geleden mij een hoop ellende gekost. Bevalling zelf werd uitindelijk een horrorverhaal en ik heb er helaas flinke bekkeninstabiliteit aan over gehouden. Veel rompslomp gehad en veel fysio gevolgd/revalidatietraject en de hele mikmak.
Oke, ik was al wat zwaarder maar het viel allemaal wel mee, maar nu na 3 jaar thuis te hebben gezeten en vooral de eerste 2 jaar amper te kunnen bewegen en veel op de bank te hebben gelegen vanwege de pijn en daarnaast ook nog stress vreter te zijn, zitten er nu de nodige kilo's aan mij vast :=

Ik heb helaas ook het hele ziekte traject gevolgd en heb nu na bijna 3 jaar eindelijk weer een passende baan gevonden *\%/*
Echt, ik ben ZO enorm blij dat ik weer aan het werk kan, en dan kom ik ook nog eens bij een super gezellig team terecht!!

Maar nu de clue: m'n nieuwe baan is dus bij een sportschool _O-
En vanaf donderdag ga ik daar ook aan de slag en krijg ik een weging/meting en een heel schema opgesteld := (HELLUP :') ) Dus voor mij ook meteen geen stok maar een heel bos achter de deur om aan mijzelf te werken :D

Hoeveel kilo eraf moeten, nou laten we eens beginnen met 10 en daarna zien we wel weer verder, ik ben blij met elke kilo die ik kwijt ben :Y)

Een foto voor het idee wie ik ben:

Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 08:04

_Tarzan schreef:
Dames, mag ik mij hier ook melden?!

Ik zal even kort ( := ) mijzelf voorstellen.
Ik ben inmiddels 32 #) en mama van een zoontje van bijna 3. Helaas heeft m'n bevalling bijna 3 jaar geleden mij een hoop ellende gekost. Bevalling zelf werd uitindelijk een horrorverhaal en ik heb er helaas flinke bekkeninstabiliteit aan over gehouden. Veel rompslomp gehad en veel fysio gevolgd/revalidatietraject en de hele mikmak.
Oke, ik was al wat zwaarder maar het viel allemaal wel mee, maar nu na 3 jaar thuis te hebben gezeten en vooral de eerste 2 jaar amper te kunnen bewegen en veel op de bank te hebben gelegen vanwege de pijn en daarnaast ook nog stress vreter te zijn, zitten er nu de nodige kilo's aan mij vast :=

Ik heb helaas ook het hele ziekte traject gevolgd en heb nu na bijna 3 jaar eindelijk weer een passende baan gevonden *\%/*
Echt, ik ben ZO enorm blij dat ik weer aan het werk kan, en dan kom ik ook nog eens bij een super gezellig team terecht!!

Maar nu de clue: m'n nieuwe baan is dus bij een sportschool _O-
En vanaf donderdag ga ik daar ook aan de slag en krijg ik een weging/meting en een heel schema opgesteld := (HELLUP :') ) Dus voor mij ook meteen geen stok maar een heel bos achter de deur om aan mijzelf te werken :D

Hoeveel kilo eraf moeten, nou laten we eens beginnen met 10 en daarna zien we wel weer verder, ik ben blij met elke kilo die ik kwijt ben :Y)

Een foto voor het idee wie ik ben:

[ [url=m/WL58ju.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welkom... En hoeveel kilo eraf moet? Gewoon beginnen bij 1kg en vanaf daar verder kijken. Kleine stapjes, die haalbaar zijn en "redelijk makkelijk" te bereiken motiveren veel meer om door te zetten :j. Veel succes en praat gezellig mee..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 10:07

Werken bij een sportschool lijkt me best een goeie motivatie. Ik zie mezelf nog geen zak chips wegkanen terwijl ik al die gespierde muffins en muffinettes begroet. :')

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 10:53

Musli, inderdaad, elke kg en elke cm is er 1 he :D Dankjewel!

Roos, haha ja betere motivatie kan niet, krijg van hun bij m'n contract een abonnement en kan na m'n dienst gewoon sporten dus kan geen smoesjes meer verzinnen om het niet te doen en als ik geen resultaat boek ga ik af bij m'n slanke collega's en klanten, betere motivatie bestaat niet :')

Petje af trouwens voor jou Roos, knap hoor dat je zoveel bent afgevallen en je ziet er super uit!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:02

Thanks!!

Je hebt dan ook goede begeleiding en een sportabonnement waar je niet apart nog voor hoeft te betalen. Dat is een goeie stok achter de deur!!

Ik probeer mezelf bij elkaar te rapen. :Z reuze slecht geslapen en m'n sportafspraakje van vanavond gaat niet door. Ik ga zelf wel natuurlijk.

Oh en het weekend roept alweer heel veel slechte -maar leuke - dingen. En dan reken ik morgen niet eens tot het weekend maar dat wordt ook slecht. :') hoezee!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:12

Hallo! Jullie een tijdje uit het oog verloren, maar ik leef nog steeds!
Afgelopen tijd beetje ongezond gegeten, bruiloft (niet mn eigen), BBQtje met vrienden, etentje etc etc. Conclusie, ik ben iets aangekomen -O- .
Wel genoeg bewogen afgelopen tijd, gisteren en maandag wezen klimmen en boulderen, maar het eet knopje mag wel weer even om. Ik wil elke dag minimaal een half uurtje bewegen, Hetzij wandelen, hetzij met de pony's bezig zijn, klimmen, boulderen etc.

Al heb ik morgen een afscheidsetentje van een vriendin, dat helpt ook niet echt :+.
En dit weekend.. Oke valt mee, zondag meidendagje met mn zus, moeder en tante en dan wordt het denk ik wel een etentje of eten halen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 15:06

Was het veel, Esther? :(:)

Ik loop verdorie al de hele dag achter de feiten aan qua alles. Niets loopt zoals het moet. :')
Ik ben toe aan weekend.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 15:40

Roosch schreef:
Was het veel, Esther? :(:)

Ik loop verdorie al de hele dag achter de feiten aan qua alles. Niets loopt zoals het moet. :')
Ik ben toe aan weekend.

1,5 kilo -O- .

Maar 2 dagen achter elkaar sporten zou ook wel meespelen denk ik :').

Ooh vervelend zo’n dag Roosch! Heb je al bijna weekend?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 17:03

Ik sluit me vast bij je aan na mijn vakantie Es_ther :')
Ik beweeg wel veel maar al het lekkers en wijntjes helpen niet :o Ben nu weer in een hotel aangeland met het meest uitgebreide en lekkere ontbijtbuffet ever en een goddelijk 5 gangen menu 's avonds. Verder vandaag wel alleen lunch met 2 broodjes tonijn en verder niets, anders ontplof ik echt.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:31

Ik ben echt alles behalve een bakker, maar er staat een soort appel crumble in de oven... Niet echt gezond, appel, kaneel, (veel) suiker, tarwebloem en kokosolie. Maar het idee is wel heel fijn :j

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 21:01

Klopt, heb daar een personal trainer en een heel bos aan stokken achter de deur :D
Ben benieuwd wat de trainer morgen gaat zeggen :')

Wat leuk Esther, jou kom ik ook echt overal tegen hier op bokt :') Balen zeg maar kop op, niet laten verwateren en het gezonde leven weer oppakken!

gaucho, klinkt heerlijk haha! Geniet ervan en als je weer thuis bent pak je de draad weer op :D

Oeh heerlijk Musli, smakelijk alvast!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 22:00

Ik kom even zwaaien onder mijn nieuwe naam. Helaas mocht mijn gebruikersnaam na 15 jaar niet meer bestaan. Een paar jaar geleden in de 'blanke vla en jodenkoek mag niet meer' hype eens bij de mods gepolst of mijn naam mocht blijven. Akkoord gekregen, maar helaas hebben ze anno 2021 toch klachten ontvangen.

Dus mochten jullie denken, wie is dat? It is I <<)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 22:08

Hi Zoentje! :*

Wil iemand me even bij elkaar rapen? Dweil naar gangpad 3 aub.

Meer dan 20.000 stappen. Foxy. Zumba. Cardio.

Stuk.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 22:37

Roosch schreef:

Stuk.

Lekker gewerkt! Pittig dagje geweest!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 23:08

Roosch schreef:

Stuk.

Mijn God wat een beweging!

Hee Tarzan! Haha ja klopt, wordt bijna eng :')

Ah, ik ken je nog Snippergroen!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 09:27

Fijn dat je wel je avatar hebt mogen houden, Snippergroen. :D

Jemig Roosch, kan je nog lopen?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 10:02

Ja ik doe het nog, vrij aardig zelfs ook :))
Scheelt ook wel dat ik als een blok in slaap viel gisterenavond.

Vandaag probeer ik voordat ik ga bbqen nog even te gaan sporten. Ik ben wel echt van de stokbroodjes met lekkere dingen maar daar ga ik van proberen af te blijven.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 14:13

Ah goed bezig! Vanavond afscheidsetentje, pizza :=.

Morgenochtend paardrijden en dan in de avond klimmen. Dus wel voldoende beweging :D

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 14:32

Ik voel een vetrol dus ik vrees het ergste als ik na de vakantie op de weegschaal ga staan :') Als ik thuis ben eerst maar terug in het gareel en de week erna wegen. Ik heb allemaal etentjes gepland als ik terug ben := Dus even kijken hoe ik daar slim mee omga.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 14:50

Zo actief als jij was Roos, zo lui was ik gister: sauna, zwembad, hangmat, bubbelbad en liggend…dat was het wel zo’n beetje qua activiteit gister…erna heerlijk uit eten met toetje….vandaag al spullen gepakt voor de vakantie en het huis gepoetst want vanavond ga ik op proef qua haar en make-up in de steigers voor de bruiloft. Enig voordeel is wel dat ik door de zenuwen weinig trek heb…. :D Vandaag ook een uitnodiging ontworpen…dat was nog een heel gedoe!
@ Gaucho, die vetrol zit vast in je hoofd, je beweegt zoveel zelfs op vakantie dat de ‘schade’ vast meevalt…

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 16:34

Oeeeh, leuke voorbereidingen wel Pallatin!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 12:50

Gaucho en de vetrol. Dat wordt een mooi verhaal ;) nee hoor. Die is vast alweer verdwenen voordat je thuis bent. Vast een vochtrol :P

Gisteravond was het weer tijd voor kickboksen. Bokszaktraining conditie gericht. Pfew, dat was weer afzien. We werden keihard aan de bak gezet. Kwam zeiknat thuis :')

Vanochtend lekker met de kleine man samen hardgelopen. Nu de dagen weer korter worden, is het weer een beetje zoeken naar wanneer ik het beste kan lopen. Dit soort loopjes zijn wel genieten hoor. Dat gebrabbel uit die wagen <3

Afbeelding

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 13:00

Wat een prachtige omgeving om in te lopen lijkt me dat MuSLi!

Ik moet ook beginnen met hardlopen, vanwege een run van 5km van mijn werk op 17 oktober. Maar ik heb geen zin en ik vind hardlopen stom :+ Voornemen is wel om vandaag te gaan. Helaas niet zo'n mooie omgeving :D Dan is de polder maar saai.. haha.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 13:40

Snippergroen schreef:
Wat een prachtige omgeving om in te lopen lijkt me dat MuSLi!

Ik moet ook beginnen met hardlopen, vanwege een run van 5km van mijn werk op 17 oktober. Maar ik heb geen zin en ik vind hardlopen stom :+ Voornemen is wel om vandaag te gaan. Helaas niet zo'n mooie omgeving :D Dan is de polder maar saai.. haha.

Dit is ook gewoon maar een stukje groen aan de achterzijde van een woonwijk hoor. Gewoon de mooiste stukjes opzoeken en niet te gek doen @Snippergroen, dan komt het met jouw hardlopen vast ook helemaal goed :j