Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:Dames, mag ik mij hier ook melden?!
Ik zal even kort () mijzelf voorstellen.
Ik ben inmiddels 32en mama van een zoontje van bijna 3. Helaas heeft m'n bevalling bijna 3 jaar geleden mij een hoop ellende gekost. Bevalling zelf werd uitindelijk een horrorverhaal en ik heb er helaas flinke bekkeninstabiliteit aan over gehouden. Veel rompslomp gehad en veel fysio gevolgd/revalidatietraject en de hele mikmak.
Oke, ik was al wat zwaarder maar het viel allemaal wel mee, maar nu na 3 jaar thuis te hebben gezeten en vooral de eerste 2 jaar amper te kunnen bewegen en veel op de bank te hebben gelegen vanwege de pijn en daarnaast ook nog stress vreter te zijn, zitten er nu de nodige kilo's aan mij vast
Ik heb helaas ook het hele ziekte traject gevolgd en heb nu na bijna 3 jaar eindelijk weer een passende baan gevonden![]()
Echt, ik ben ZO enorm blij dat ik weer aan het werk kan, en dan kom ik ook nog eens bij een super gezellig team terecht!!
Maar nu de clue: m'n nieuwe baan is dus bij een sportschool![]()
En vanaf donderdag ga ik daar ook aan de slag en krijg ik een weging/meting en een heel schema opgesteld(HELLUP
) Dus voor mij ook meteen geen stok maar een heel bos achter de deur om aan mijzelf te werken
Hoeveel kilo eraf moeten, nou laten we eens beginnen met 10 en daarna zien we wel weer verder, ik ben blij met elke kilo die ik kwijt ben![]()
Een foto voor het idee wie ik ben:
[ [url=m/WL58ju.jpg]Afbeelding[/url] ]
Snippergroen schreef:Wat een prachtige omgeving om in te lopen lijkt me dat MuSLi!
Ik moet ook beginnen met hardlopen, vanwege een run van 5km van mijn werk op 17 oktober. Maar ik heb geen zin en ik vind hardlopen stomVoornemen is wel om vandaag te gaan. Helaas niet zo'n mooie omgeving
Dan is de polder maar saai.. haha.