LWDaisy schreef:Ik proef nog steeds helemaal niets. Bahbahbah.
Ik ben gisteren voor het eerst weer de deur uit geweest. Er geraakte niemand anders tot bij de paarden, dus ben ik gegaan. Potjes korrels klaar gemaakt, gegeven, hooi gegeven, stallen en weien van drollen ontdaan, betonnetjes geveegd. Uiteraard begon het te regenenIk heb een aantal drollen op de weien laten liggen, kruiwagen zat vol en woog heel veel in mijn slappe handjes, dus ik heb het maar zo gelaten.
Daarna rechtstreeks naar de winkel gereden, beetje nieuwe voorraad ingeslagen. Moeilijk als je toch niets proeft haha.
Het is me gelukt! Ik kwam wel ijskoud en verzopen thuis (ik rij met de scooter) dus ben maar snel in de zetel gekropen, maar het lijkt er op dat ik het zonder terugval heb overleefd!![]()
Morgen dus weer aan het werk. Ik kijk er niet naar uit, ik werk als huishoudhulp, en dan sta je toch 8u per dag op je benen fysieke arbeid te verrichten. Als je 100% gezond bent is dat allemaal geen probleem, maar zodra dat niet het geval is, wordt de dag heel vermoeiend en duurt die héél lang. We zullen zien!
Mijn vriend gaat morgen nog niet werken denkt hij, die gaat voor een verlenging, hij is nog niet oké genoeg om weer te gaan werken. Ik denk dat ik het wel aankan, maar niet op 100%, en ik gok zo maar even dat ik morgen als ik weer thuis ben meteen in mijn bed val
Probleem is dat heb ik althans is dat je altijd wel 100% onbewust gaat inzetten op je werk. Ik heb met rustig aan doen ook wel moeite dan kan ik beter thuis zitten dan pak ik namelijk wel meer mijn rust.
Ik heb ook wat last van mijn rug merk ik. Maar aangezien ik ook ben aangereden vrijdag op zaterdag nacht kan het daar ook heel goed van komen.
Wel balen ik volg net een belangrijke behandeling die eigenlijk niet onderbroken mag worden. Ik was net 2x bezig en zal wel weer opnieuw moeten helaas... Helemaal rot omdat het wel lijkt aan te slaan.