[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:04

Sterkte Magda :(:) Ik zou aanraden dat je eerst een idee bedenkt en dat je daarmee naar een artist stapt. Een tattoo ontwerpen is niet hetzelfde als een mooie tekening maken. Bij een tattoo tekenen houdt de artist rekening met waar op je lichaam hij komt te staan, bv. bepaalde rondingen waardoor een bepaald iets beter of minder goed zou uitkomen. Daarnaast weten zij ook hoe groot het moet zijn om praktisch haalbaar te zijn (bv. te dunne lijntjes of lijnen die dicht tegen elkaar staan kan niet, dat loopt na een tijd weer dicht). Dat kan een doorsnee persoon op het internet niet goed.

Heb je bepaalde dingen die je aan die personen linkt? Een bijnaam die ze voor jou hadden, een boek dat je van hen gekregen hebt, plaatsen die je bezocht hebt?
Toen mijn grootvader gestorven is heb ik een schelp laten zetten waaruit een golfje komt, en op dat golfje een bootje. De schelp is er één die ik samen met hem gerapen heb toen ik klein was en met hem op vakantie naar het strand was gegaan. Het bootje komt uit de laatste zin van het boek The Great Gatsby: "So we beat on, boats against the current, borne back ceaselessly into the past." Mijn grootvader was professor Engels en ik heb Engels gestudeerd, en liefde voor literatuur was onze gemeenschappelijke deler. Ik had ooit van hem een prachtige kopie van The Great Gatsby gekregen, en het was het boek dat hij nog aan het lezen was toen hij overleed. De laatste paragraaf van dat boek heb ik op zijn begrafenis voorgelezen.

Om maar te zeggen: ik zou heel goed nadenken over dingen die voor jou persoonlijk een diepe betekenis hebben en die ergens voor staan. Zo'n tattoos zijn altijd zoveel meer betekenisvol dan een plaatje van het internet. Ik denk dat alleen jij daarover ideeën kan hebben omdat jij het dichtste bij hen staat.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:08

Supervixen, bedankt, ik heb al veel bekeken maar nog nog niet echt een wauw gevoel gehad. Qua stijl spreekt mij het werk van BlackBear Ink ontzettend aan en met hun wil ik sowieso binnenkort contact zoeken. Al had ik begrepen dat je niet zo maar een afspraak met ze krijgt?

Yasmine, bedankt voor je uitgebreide bericht. Ik heb inderdaad citaten en onderwerpen die ik erg waardevol vind maar ik zou niet echt weten hoe die te verbinden met elkaar.

Kennen jullie goede artiesten in het noorden waar ik contact mee kan opnemen? Via Google vind ik veel maar hoe bepaal ik welke echt goed zijn?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:10

magda_90 schreef:
Al een aantal jaar heb ik een idee maar ik ken helaas niet echt mensen die met mij mee kunnen denken, wellicht willen jullie dat doen?

De afgelopen 6 jaar heb ik mijn opa, vader, nichtje, schoonoma en hond moeten begraven en nu is mijn zus ook ongeneeslijk ziek. Ik ben hierdoor in een zware put gekomen waar ik nu gelukkig met hulp weer uit ben gekomen maar desondanks weten we dat we binnenkort nog een begrafenis zullen gaan hebben.

Aan de hand hiervan ben ik op zoek naar iets, een symbool, waar ik troost uit kan halen. Iets wat refereert naar mijn geliefden die er niet meer zijn en straks ook weg zullen vallen.

Met dat iets dacht ik aan een tattoo daar ik met sierraden niets heb kunnen vinden.

Maar nu vraag ik mij af wie jullie kunnen aanraden die zich kan inleven en iets moois kan tekenen en uiteindelijk kan laten zetten?

Want ik ben nog steeds vruchteloos in wat ik zoek.

Ik denk dat de plek uiteindelijk mijn schouderblad wordt (ik zit vaak met mijn hand over mijn schouder heen) maar blijft dat ook mooi daar ik nu bezig ben met sporten en afvallen?

Wat heftig! Heel veel sterkte :(:)

Wat vind je mooi qua stijl? Je kan bijv op pinterest kijken of hier het topic een beetje doorbladeren. Hier worden veel shops genoemd en foto’s gepost. Dan kan je misschien aan de hand daarvan een selectie maken wat jij mooi vind.

Hou je van bloemen? Misschien kan je dan een boeketje van hun geboortebloemen. Misschien een portret van de hond? Of iets in hun handschrift?

Yasmine

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:12

Als je losse ideeën hebt maar je weet niet hoe je ze moet verbinden, dan is een artist daar ideaal voor :j Je kan dan een artist zoeken wiens stijl je aanspreekt, en een consult vragen. Daar kan je wat dingen voorleggen die je mooit vindt, uitleggen welke verschillende elementen jij er zeker in wilt, en dan kan de artist zeker met jou meedenken.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:13

Yasmine schreef:
Als je losse ideeën hebt maar je weet niet hoe je ze moet verbinden, dan is een artist daar ideaal voor :j Je kan dan een artist zoeken wiens stijl je aanspreekt, en een consult vragen. Daar kan je wat dingen voorleggen die je mooit vindt, uitleggen welke verschillende elementen jij er zeker in wilt, en dan kan de artist zeker met jou meedenken.

Bedankt dat biedt hoop. :)

Bedankt Lau, de stijl van BlackBear Ink blijf ik tot zover de mooiste vinden. Hier zijn inderdaad ook prachtige tatoeages voorbij gekomen maar toch blijf ik steeds weer terugkomen bij BlackBear Ink.

De geboortebloemen en het handschrift vind ik ontzettend goede ideeën, bedankt daarvoor. :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:16

magda_90 schreef:
Yasmine schreef:

Bedankt dat biedt hoop. :)

Bedankt Lau, de stijl van BlackBear Ink blijf ik tot zover de mooiste vinden. Hier zijn inderdaad ook prachtige tatoeages voorbij gekomen maar toch blijf ik steeds weer terugkomen bij BlackBear Ink.

De geboortebloemen en het handschrift vind ik ontzettend goede ideeën, bedankt daarvoor. :)

Gewoon mailen Indd, ze denken dan vaak wel mee en je kan dan misschien een teken afspraak maken. En vanuit daar een afspraak voor de tattoo gaan maken.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:25

Bedankt, ik zal vanavond de elementen bij elkaar zoeken en er een email aan wagen. :) Ik houd jullie op de hoogte.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:58

Sterkte magda :(:)
Ik heb toen een pioenroos voor mijn moeder laten zetten. Rozen waren haar favoriete bloemen en pioenroos staat voor kracht.

Iemand ervaring met bestaande tattoo uitbreiden na paar jaar?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 11:00

Bedankt, dat is een mooi idee wat je gedaan hebt. :+:

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 11:05

Jezus ik heb er helemaal overheen gelezen, sorry. Wat ontzettend heftig Magda! Ik wil je in ieder geval sterkte wensen. Hou je taai.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 11:09

Bedankt, ja ik doe mijn best. :) Gisteren hielden we weer even allemaal onze adem in maar ik denk dat we nu weer even kunnen uitademen. Daarom ben ik ook op zoek naar een mooie tattoo. :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 11:35

Jeetje wat een verhaal... sterkte en succes bij je zoektocht naar iets moois

Darah mijn sleeve bestaat uit 2 tattoo's, 3 eigenlijk.
Naam van mn oudste zoontje kwam als eerste, tijdje later is dat een sleeve tot aan de elleboog geworden en na de geboorte van mn tweede zoontje een full sleeve

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 12:18

Heel veel sterkte Magda! Ik hoop dat ze voor jou een prachtige tattoo kunnen ontwerpen.

Iemand toevallig interesse in een dagje Inkmania met mij op 1 juli? Eén van de grootste tattoo con's in Europa. Is in Hasselt, dus ook niet heel ver van de NL grens. Ik heb een afspraak daar met mijn artieste. Helaas kan m'n vriend niet meer mee, dus zoek ik nog gezelschap. Al is het maar om op de beurs rond te hangen (Ik moet ook zeker 2u reizen). :o

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 12:21

Dankje Magda :) hopelijk vind je iets moois waar je kracht uit kan halen ondanks alles.

Joanne: zag je veel kleurverschil tussen de nieuwe en oude tattoos? Daar ben ik een beetje bang voor namelijk.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 12:26

Bedankt dames.

Dit zijn iig de elementen die ik er graag in terug wil laten komen.
Afbeelding

Nu kijken of de artiesten daar iets moois van kunnen maken. :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 13:02

Darah, mijn laatste tattoo is een uitbreiding van een oude. Staat hier wel tussen mijn berichten. De oude is ook onder handen genomen om hem weer 'fris' te krijgen :j

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 13:07

Hi Magda
Mijn tattoo’s hebben allemaal betekenis en zijn op mijn gezin gebaseerd . Ik heb het verhaal aan mijn artist verteld en hij heeft het allemaal vertaald naar afbeeldingen. Wat handig is is dat je weet welke stijl je zou willen. Als je dat weet kin je gericht op zoek gaan naar een tatoeerder die binnen die stijl samen met jou een mooi ontwerp maakt.

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 15:30

donnar schreef:
Mooi zo Lau!

Hanne maakt echt prachtig werk, wil ook ontzettend graag een keertje naar haar toe.

Ik ga waarschijnlijk in Augustus naar die artieste die gedeeld is hier, deze https://www.instagram.com/tattoo_bloom/?hl=nl

Ben er nog niet uit welke plek ik wil, wel wil ik een soort boeketje met de bloemen van de geboortemaanden van het gezin.

Voor jullie de vraag, welke plek zouden jullie kiezen?

Ik twijfel over mijn arm (binnenkant bovenarm, achterkant bovenarm, of binnenkant onderarm) maar dit is lastig bedekken en naarmate je ouder wordt wordt dit toch minder mooi.

Edit: Het wordt mijn eerste, vandaar al die twijfels :')

Ik heb ook bij haar geïnformeerd. Ik vond haar echter duur. 450 euro voor een anjer van 10 cm op m’n enkel. Ik pas ...

Advies over plek heb ik niet. Doe wat je gevoel zegt das t best. ;)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 15:37

Ik ga naar aanleiding van de post van Dreamy, 25 oktober naar Blackbear.

Heb ze foto's van mijn soulmate paard en hond meegestuurd, ben benieuwd welke als eerst komt ;)

Oh Magda ik heb je verhaal helemaal gemist sorry -O- heel veel sterkte allereerst!
Denk dat je inderdaad het beste naar een artiest kunt gaan met je verhaal en een paar voorbeeldafbeeldingen. Zij kunnen je vast heel goed helpen!

Ik heb -jaja- een infinity staan op mijn pols (voor het een hype werd) en er komen 3 rozen op mijn schouder over twee jaar (lange wachtlijst) ter nagedachtenis.
Laatst bijgewerkt door ZoeyDercks op 01-06-18 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 15:38

Magda, mij kwam het idee op van een roos, waar wat blaadjes vanaf zijn gevallen, als in diegene die je hebt verloren.

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:06

Magda wat afschuwelijk.. heel veel sterkte.

Als je BlackBear mooi werk vindt maken, zou ik zeker vragen. Kevin is zijn vader (Black bear) verloren en kan zich als geen ander inleven. Ik heb ook een tattoo met eenzelfde betekenis als jij wil en mij hebben ze fantastisch geholpen.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:22

Afbeelding
Afbeelding

Dit is na de laatste sessie van mijn onderarm dus met de verse inkt zie je verschil daar Ja, maar nu niet eigenlijk. Mijn artieste roept elke keer als ze me ziet dat de kleuren bij mij zo mooi helder blijven

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:43

Wat zijn jullie warm, ontzettend bedankt voor de berichten en de tips. :+:

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:55

Wat onwijs heftig Magda! Heel erg veel sterkte, en weet zeker dat ze bij Blackbear een prachtige gedenktattoo voor je kunnen fabriceren. :(:)

Aardig volle arm Joanne1987! Mooie kleuren idd :j

En Dreamy, wat onwijs tof dat je een tattoo gaat laten zetten van Fie! <3

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 17:17

Berdien schreef:
Darah, mijn laatste tattoo is een uitbreiding van een oude. Staat hier wel tussen mijn berichten. De oude is ook onder handen genomen om hem weer 'fris' te krijgen :j

Ohh dat ziet er wel mooi uit :j

Gaaf jouw sleeve Joanne <3

Oke, ik ga gewoon eens oriënteren wat ik erbij wil.
Heb nu dus een pioenroos (dotwork) en wil denk ik een stukje mandala erachter :)