Anders gaat er voor mij gezouten roomboter op en dat is misschien niet ideaal.Hoe zit je in je macro's en hoe veel ruimte heb je nog?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dus heb ik alles nog ruimte genoeg.. de rest van de dag aanpassen gaat altijd aardig goed. Ik dacht zelf aan filet american of zo.. 
_Ilsee_ schreef:Ik vind macro's bepalen echt heel lastig. Had al op meerdere site's gekeken maar ik zou niet weten wat ik nu moet aanhouden.
Vandaag niet een lijstje om trots op te zijn helaas, veel doen voor school en werk het schiet er een beetje bij in.
(stopweek
)
Inmiddels 4 kilo afgevallen! Nog 3,4 en dan mijn eerste tussendoel behaald. Dan mag ik mezelf belonen met nieuwe schoenen!
Dat is echt mijn lievelings! Daar kan ik voorlopig nog geen maat in houden, dus die sla ik nog maar even helemaal over voor de komende weken/maanden.
Soms nog wel een stuk meer dan 45%. Vind vooral mijn eiwitten hoog houden erg moeilijk.
).
bente12 schreef:Ik houd zelf 40-30-30 % bij en dat werkt voor mij goed! Ik merk door het bijhouden van mn macro's dat ik nauwelijks aan mn vetten kom, dus dat is wel een fijn inzicht!
Omg de Magioni pizza is hier zeker goedgekeurd! En dat voor minder dan 600 kcal. Er zitten 2 bodems in een verpakking dus kan van de week weer lekker genieten
[ [url=m/mciWPY.jpg]Afbeelding[/url] ]

van weekend nog even makkelijk en vanaf maandag weer gezond. Hier staan de pizzabodems ook op het lijstje, ben erg benieuwd!
veel tomatensaus champignons en paprika en voor de lekker wat salami en kaas. Hij smaakte erg goed!
) maar met een zelfgemaakte bodem.