Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kayleigh_ schreef:Mijn lijstje vandaag:
O: /
L: Salade van penne, ijsbergsla, paprika, kip en yoghurtdressing
T: 1 nectarine
A: Tagliatelle, sugar snaps, sjalotjes, boursin en zalm
T: Ben & Jerry's
Ik moet ongesteld worden en heb vreselijke zin om te snaaien. Ik weet dat ik mezelf beter kan beheersen maar het lukte me niet vandaag, haha. Morgen weer beter!
brighteyes85 schreef:Stral, het is een kwestie van het niet in huis hebben of halen en geen obsessie maken van de weegschaal
_Linn_ schreef:Zo ff weer een ego tussendoortje van mij (terwijl ik namelijk eigenlijk nooit iets plaats. ..) want ik wil even blij iets kwijt.
Ik had vandaag mijn eerste basketbal training en ik merkte de -8kg toch wel hoor! Qua conditie en snel lopen enzo. En mijn teamgenoten zeiden allemaal dat ik er zo goed uit zag. En toen ik zei dat ik er eigenlijk nog 4kg af wilde zei iemand: waarvan dan? Haha, nou van me buik kan best nog wat af hoor :p Maar wel gewoon leuk zulke complimenten!
Oké nogmaals sorry voor mijn ego post.
Stral schreef:brighteyes85 schreef:Stral, het is een kwestie van het niet in huis hebben of halen en geen obsessie maken van de weegschaal
IK haal het niet in huis, mijn vriend doet dat, kan hem moeilijk verbieden van dingen te kopen heDat de relatie met de weegschaal fout is dat weet ik, maar dat gaat er niet meer uit gaan, de momenten dat ik er trouwens niét op ga staan een maand, dat zijn de momenten dat ik het mij niet aantrek en ga verdikken, dus niet per se beter. Weet wel dat mijn gemoedstoestand er niet zou van mogen afhangen, valt op zich ook wel mee hoor.
Maar hoe ik dat moet aanpakken als ik daarnet dus heel flink een boodschappenlijstje geef aan mijn vriend (magere yoghurt - mager beleg - cracottes - fruit - groente), en hij zakken snoep meeneemt, ik kan flink nee zeggen als ik in de winkel sta, maar minder flink als er iemand naast mij vrolijk zit te eten
't is te zeggen: op vlak van snoep etc ben ik heel flink thuis de laatste tijd, maar iets specifiek anders gaan klaarmaken voor avondeten was gisteren echt te lastig
Stral schreef:Kelly: ik vond hem inderdaad niet lief dus gisteren
Is wel moeilijk om te volgen voor hem ook natuurlijk, ik denk soms "in de week doen we gezond en dan mag in 't weekend gaan eten wel eens een keertje". Voor mij is het weekend vrij-zat-zon, voor hem zijn zijn vrije dagen di-woe-don. En hij denkt hetzelfde allicht, op die ene vrije avond dat hij thuis is deze week wil hij eten waar hij zin in heeft veronderstel ik...
Soit, ik heb allemaal verstandige (op kcal-vlak dan) dingen gekocht net om de drang om dingen in mijn mond te blijven steken op te vangen
O: yakult (te laat op)
L: grieks slaatje + snoeptomaatjes + mini-komkommers
T: maiswafels
A: crackers met ontvette ham
Kelly1992 schreef:ik woon boven de plus.. dus als ik veel snaaien loop ik gewoon naar de 'kelder'..