Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Memuska schreef:Plien91 schreef:Ik heb al twee weken niet gelopen maar mijn enkel blijft gevoelig. Gisteren een dag op hakken gelopen en dat verneem ik de dag erna best wel. Zit nu in dubio of ik weer terug naar de fysio ga of naar de orthopeed. Bij die laatste heeft mijn vriend goede ervaringen toen hij een botvliesontsteking in zijn voet had. Wat zouden jullie aanraden?
Ik heb vorig jaar héél lang op de sukkel geweest met mijn rechterenkel. In mijn fitnesscentrum is een fysio-praktijk en daar was ik dus eens binnen gelopen. Die vermoedde toen ook een ontsteking en heeft me toen naar een sportarts gestuurd. De fysio zei toen dat hij qua ontstekingen en dergelijke niet zoveel kan doen, dus mss dat in jouw geval die orthopeed wel een oplossing is?
Hopelijk kan je snel weer lopen!
manzano schreef:Ik ga de Suunto even opzoeken
Aan wat voor apps moet je dan denken voor zo'n horloge???
Zijn er eigenlijk ook horloges met MP3?? Dat lijkt me super ideaal
manzano schreef:Dit is wel heel handig..... https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/catalog ... duct=83280
Denk dat ik toch uit kom op de 610. Nu nog ff bedenken of ik voor kleur of "saai" zwart ga
edit: de adviesprijzen komen niet overeen met de prijzen in de winkel. Dan is de 610 met hartslagmeter 90 euro goedkoper dan de 220 met hartslagmeter (en een tientje duurder dan de 210).