[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kesha1

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:00

ben er nu al verslaafd aan :D :+ een maar deze weg ingeslagen kan je volgensmij niet meer terug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:27

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:27

Bedankt allemaal, ben er ook erg blij mee, is ook eindelijk weer egaal nu in plaats van nog wat eigenwijze roze plukken :')

elkee schreef:
Haha ik herken het inderdaad Frummels! Al ben ik een Steenbok :P
Wel moet ik toegeven: ik voel me meer 'sexy' met donkerbruin haar. Ik durf dan meer en voel me 'vrijer'. Raar klinkt dat, maar ach, ik ben ook wel een beetje raar! :o

Heb ik ook wel nu ik weer donker haar heb haha :o Vind ook veel kleding opeens een stuk leuker staan, en mijn ''saaie'' dagelijkse makeup vind ik nu echt heel tof in combi met mijn haar :+

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:32

Ik heb het ook hoor, winter gaan we jn dus minn haar is nu chocoladebruin. Straks richting de zomer wil ik highlights en ander kapsel :=
Zit nog even ye bedenken, zaterdagavond kerstfeest op t werk dus wil mijn haar leuk doen. Dus dacht alles naar links en dan lekker krullen, en dat het dan over mijn linkerschouder naar voren hangt. Toen ik dat zei vroeg mn moeder of ik over de dertig was :')
Maar wil sowieso krullen, nu nog even bedenken hoe :=

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 12:48

Opsteken is altijd leuk

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 12:53

Ik had al haar verf in groep 3/4 wel lokjes.. Mocht niet eerder dan groep 6 heek mn haar. Tante is kapper dus ja :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 15:32

[***] schreef:
http://fc09.deviantart.net/fs16/i/2007/ ... yShoes.jpg
Heeft iemand enig idee wat de naam hiervan is en/of waar je het kan kopen? Dit is zegmaar een lange pin, erg handig voor een french twist.

Ik quote mezelf maar even, ik weet nu namelijk dat het een 'hair stick' in het Engels heet, en ik kan hem alleen vinden op sites als aliexpress.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 16:54

Is dat niet gewoon te koop bij de kruidvat ofzo? Zo'n ding gebruikte ze eerst (in de jaren 80 / 90 geloof ik) veel. Geen idee of je dezelfde bedoel als ik, maar die ik bedoel zijn niet zo sierlijk haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 17:59

elkee schreef:
Is dat niet gewoon te koop bij de kruidvat ofzo? Zo'n ding gebruikte ze eerst (in de jaren 80 / 90 geloof ik) veel. Geen idee of je dezelfde bedoel als ik, maar die ik bedoel zijn niet zo sierlijk haha.

Ik heb het niet gevonden. Maar ik zoek gewoon een zilveren :j Ik ga hem nu op AliExpress kopen, samen met nog wat andere sieraden die bijna niet in in Nederland te kopen zijn.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:51

*komt ongemakkelijk binnen gelopen*
Hoi c:
Mijn haren zijn steeds meer bruin aan het worden en ik wil ze binnenkort dus weer verven. Ben alleen aan het twijfelen of ik ze gewoon weer zwart moet maken, een fellere kleur, of een combinatie daarvan (dipdye achtig ofzo?)

https://dub131.mail.live.com/att/GetAtt ... BlZw_3d_3d (let niet op mijn niet al de charmante gezichtsuitdrukking :'))

De kleur op de foto komt redelijk dicht in de buurt van mijn eigen haarkleur :) (is het intussen niet meer, is al blond, rood, zwart en blauw geweest :') ) De pony is overigens weer recht gegroeit :)

Welke kleur zou het best passen?

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 20:33

Je foto doet het niet. :p

Als je het zwart doet, doe er dan een rode dip-dye ofzo bij, dat lijkt me echt zó nice. :))

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 20:47

Kan iemand mij helpen?

Sinds vorig jaar december heb ik mijn haar bruin geverfd, gewoon omdat het kon. Nu wil ik het toch eigenlijk wel weer blond hebben. Ben er mee naar de kapper geweest en die vertelde mij dat ik elke 4-6 weken 'moest' komen om hairlight er in te doen om het haar weer steeds lichter te maken. Omdat ik dik, krullend haar heb duurde dat wel lang. Het beste was om de 4 weken à €60,- per keer. Ik dacht, dat moet anders kunnen. Hallo Bokt! :wave:

Hier even foto's (misschien is dat handig?) van hoe het is. Dit zijn wel oudere foto's en sorry dat ik alleen maar foto's heb met mijn honden xD

Blond:
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=54DAB3AB

Bruin:
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=54DB0805

Iemand enig idee hoe ik dat er misschien uit kan krijgen met een spoeling of weet ik wat en moet ik er dan weer blond door gooien.
Eigenlijk heb ik totaal geen idee :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 20:49

Kan niet anders :) Sorry!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 21:05

Toen ik mijn haren van zwart naar bruin wilde hielp bruin haar shampoo van guhl heel goed :)
misschien geldt dit ook voor blond

@DezeNaam hmmm was al bang dat de foto het niet zou doen :/ maar dat zwart+dipdye klinkt inderdaad heel leuk :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:35

JesdaJinn: Ik had hetzelfde, wilde van bruin terug naar donker/midden blond. Kapster zei óf highlights en dan steeds bijwerken en steeds meer, óf 'gewoon' ontkleuren en een blonde verf eroverheen. Heb toen voor dat laatste gekozen en ben er heel blij mee, scheelt me enorm veel geld en tijd want het was gewoon in 1x blond :D Ik heb heel dun, poreus en fijn haar, maar het heeft het prima overleefd. Met wat maskers en een goede shampoo en conditioner kom je een heel eind. :) Later zelf nog een kleuring eroverheen gedaan omdat ik het toch de licht vond, en nu ben ik helemaal tevreden. Voor zolang het duurt dan :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:36

Jhaaa mijn haar is geverfd. Andere kleur als ik eerst in gedachte had... Rood zou té zijn voor mijn gezichtsuitdrukking dus is het donkerpaars geworden! Morgen met daglicht even een fotootje maken :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:42

_mexx_lady_ schreef:
Jhaaa mijn haar is geverfd. Andere kleur als ik eerst in gedachte had... Rood zou té zijn voor mijn gezichtsuitdrukking dus is het donkerpaars geworden! Morgen met daglicht even een fotootje maken :D

Ohhh ben zo benieuwd! Wel snel een foto maken morgen he! Om 8:30 is het licht :D :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:46

Om 08:30 ben ik nog lekker aan het slapen :p Pak maar iets later haha

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 09:57

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 10:33

Ik gok dat het 5.3 is, over het algemeen is dat chocolade bruin :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:00

Mijn haar is nu ongeveer die kleur, iets donkerder misschien. Ik gebruik de kleur middenbruin, 5.0
Maar ik had al een warme gloed omdat ik rood haar heb gehad.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:16

Ik heb nu dark chocolate erin zitten van schwarzkopf color ultimate, alleen hoefde zelf niks te mengen terwijl er wel op staat dat het permanente kleuring is. Ook geen ammoniak geur, dat is wel fijn.

Kennen jullie dat, dat je tijdens de inwerktijd elke keer weer nieuwe vlekken ontdekt op je hoofd :') ben elke keer net optijd met wegpoetsen xd

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:17

Ja dat rode masker wat ik gebruik is echt moeilijk weg te krijgen, ook als je get gelijk weg veegt blijft er een roze vlek op je kop zitten.. En zag net dat er een knal rode vlek achter m'n oor zit :'D

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:48

Mijn moeder is ook nooit zo blij met het resultaat van de badkamer haha

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 13:25

Ik heb ook echt 10 minuten staan schrobben met een schuurspons en agressief schuurmiddel _O-