een maar deze weg ingeslagen kan je volgensmij niet meer terug! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
een maar deze weg ingeslagen kan je volgensmij niet meer terug! 
elkee schreef:Haha ik herken het inderdaad Frummels! Al ben ik een Steenbok
Wel moet ik toegeven: ik voel me meer 'sexy' met donkerbruin haar. Ik durf dan meer en voel me 'vrijer'. Raar klinkt dat, maar ach, ik ben ook wel een beetje raar!
Vind ook veel kleding opeens een stuk leuker staan, en mijn ''saaie'' dagelijkse makeup vind ik nu echt heel tof in combi met mijn haar

[***] schreef:http://fc09.deviantart.net/fs16/i/2007/ ... yShoes.jpg
Heeft iemand enig idee wat de naam hiervan is en/of waar je het kan kopen? Dit is zegmaar een lange pin, erg handig voor een french twist.
elkee schreef:Is dat niet gewoon te koop bij de kruidvat ofzo? Zo'n ding gebruikte ze eerst (in de jaren 80 / 90 geloof ik) veel. Geen idee of je dezelfde bedoel als ik, maar die ik bedoel zijn niet zo sierlijk haha.
Ik ga hem nu op AliExpress kopen, samen met nog wat andere sieraden die bijna niet in in Nederland te kopen zijn.
)
(is het intussen niet meer, is al blond, rood, zwart en blauw geweest
) De pony is overigens weer recht gegroeit 
Sorry! 
Ik heb heel dun, poreus en fijn haar, maar het heeft het prima overleefd. Met wat maskers en een goede shampoo en conditioner kom je een heel eind.
Later zelf nog een kleuring eroverheen gedaan omdat ik het toch de licht vond, en nu ben ik helemaal tevreden. Voor zolang het duurt dan
ben elke keer net optijd met wegpoetsen xd